آووکادو برای درمان شما چه می کند؟


آیا گواکامولا می تواند کلسترول شما و سایر منابع چربی غذاهای تازه مانند آجیل را کاهش دهد یا به سادگی آووکادو را از طریق انرژی بچرخاند؟

“آووکادو منبع میوه ای شناخته شده از فیتوسترول است” ، مواد مغذی حاوی کلسترول که در غذاهای گیاهی یافت می شود ، دارای مروری است که توسط هیئت آووکادو HASS حمایت می شود. اما کلمه عملی میوه است.

در حقیقت ، آووکادو در مقایسه با سایر میوه ها حاوی فیتوسترولیای بیشتری است ، اما فیتواسترول ها مواد محلول در چربی هستند. اکثر میوه ها تقریباً چربی ندارند ، بنابراین آووکادو بدیهی است که بیشتر از سایر میوه ها به دست می آید. اگر فیتوسترول آووکادو را با آجیل و دانه ها مقایسه کند ، چه می شود؟ یک آووکادو حدود 100 میلی گرم فیتوسترول دارد. در همین مقیاس ، کنجد و تاهینی 400 میلی گرم دارند. پسته ، تخمه کدو ، تخمه آفتابگردان حدود 300 عدد ؛ بادام ، بادام ، کره زرد و آجیل ماکادمیا حدود 200 عدد دارند. شکلات همچنین حاوی دو برابر فیتوسترول آووکادو است ، همانطور که در ویدیوی 0:51 مشاهده می کنید. آووکادو برای درمان شما مفید استبه

اگرچه آجیل و دانه ها به طور کلی دارای سطح کلی فیتوسترول هستند ، مطالعاتی در مورد کاهش کلسترول LDL “بد” هنگام استفاده از مکمل های فیتوسترولیس با شروع 600 میلی گرم و افزایش هزاران مورد انجام شده است. بنابراین ، بله ، می توانید کلسترول LDL خود را با دوز فیتوسترول حدود 2100 میلی گرم حدود 8 درصد کاهش دهید ، اما این مقدار 20 آووکادو در روز خواهد بود ، همانطور که در 1:17 من مشاهده می کنید. می بینمبه و 2100 میلی گرم فیتوسترول نیز مقدار زیادی آجیل است ، اما شما می توانید 8 درصد افت LDL را بدست آورید ، فقط با خوردن فقط یک اونس آجیل به مدت یک روز ، همانطور که در پست من در 1:36 مشاهده می کنید. می بینمبه بنابراین ، فیتواسترول ها نه تنها نقش آجیل در هدایت کلسترول را بر عهده دارند. آجیل باید دارای عناصر دیگری باشد ، شاید فیبر یا مواد مغذی گیاهی ، که به کاهش کلسترول کمک می کند. آیا آووکادو نیز می تواند چنین قطعاتی داشته باشد؟ تا امتحان نکنید نمی دانید…

همانطور که در 2:10 می بینید عشق من می بینمبیش از نیم قرن مطالعه وجود دارد که به نظر می رسد اگر شما حواس پرتی را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید ، از جمله کاهش کلسترول آنها. اما وقتی روزانه آووکادو را حذف می کنید ، کلسترول آن بالا می رود و وقتی دوباره آووکادو را اضافه می کنید دوباره کاهش می یابد. داده ها به اندازه کافی قانع کننده هستند تا زمانی که ببینید چگونه مطالعه انجام شده است. محققان فقط آووکادو را اضافه کردند. بافتهای حیوانی چربی هستند. جای تعجب نیست که کلسترول آنها کاهش می یابد! مطالعات بیشتری در مورد کلسترول و آووکادو و همچنین کلسترول و چربی موجود در گوشت خوک وجود دارد – و تقریباً همه مطالعات روی کلسترول و آووکادو مشابه هستند.

با متاآنالیز ده مطالعه که صدها نفر در آن شرکت کردند ، چه اتفاقی افتاد؟ وقتی همه آنها کنار هم جمع شدند ، نتایج را بررسی کردند ، چه چیزی پیدا کردند؟ به نظر می رسد آووکادو باعث کاهش قابل توجه کلسترول و کاهش تری گلیسیرید می شود-به طور متوسط ​​حدود 17 نقطه قطره کلسترول بد LDL. اما تقریباً همه مطالعات جایگزین شده اند ، جایی که چربی اشباع از رژیم غذایی انسان حذف شده و آووکادو جایگزین می شود. اگر در یک حیوان اشباع قرار بگیرید ، کلسترول شما بی خیال کاهش می یابد. می توانید بگویید این بررسی بر اساس صنعت آووکادو نیست ، همانطور که محققان به آن اشاره می کنند و می گویند “توجه به این نکته ضروری است که آووکادو می تواند با افزودن آووکادو به رژیم اولیه پایه برای حداکثر فایده ، جایگزین چربی های اشباع شده در رژیم غذایی شود.” به سادگی افزودن آووکادو هیچ مزیتی برای کلسترول ندارد.

بنابراین ، بله ، صنعت آووکادو به درستی گفت که آووکادو “جایگزین سالمی برای کره/مارگارین ، پنیر ، شیر و پنیر است” ، اما این نوار بسیار خوبی است.

غذاهای کلیدی

  • مانند سایر میوه ها ، آووکادو حاوی فیتوسترول بیشتری است ، یک ماده مغذی برای کاهش کلسترول که در گیاهان غذایی یافت می شود ، اما فیتواسترول ها محلول در چربی هستند و اکثر میوه ها دارای چربی بسیار کمی هستند ، بنابراین تعجب آور نیست که آووکادو در بالای جدول قرار دارد. به
  • با فیتواسترول آووکادو ، شکلات ، آجیل ، دانه ها ، نردبان ، آجیل و دانه ها ، آنها دارای بالاترین سطوح بالاتری هستند و حتی شکلات شکلاتی تقریباً دو برابر آووکادو فیتواسترول دارد.
  • کلسترول بد LDL را می توان با دوز فیتواسترول معادل حدود 20 آووکادو یا یک اونس آجیل (حدود کف دست) در روز کاهش داد.
  • اکثر مطالعات نشان می دهد که کلسترول در صورت مصرف روزانه آووکادو کاهش می یابد و افزایش می یابد ، هنگامی که آووکادو قبل از ترک خوردن مصرف نمی شود ، هنگامی که آووکادو نه تنها برای رژیم های غذایی اصلی ، بلکه برای بافت چربی حیوانات نیز جمع آوری می شود. جای تعجب نیست که کلسترول با سل آووکادو کاهش می یابد.
  • حذف چربی اشباع از رژیم غذایی و جایگزینی آووکادو می تواند منجر به کاهش قابل توجه کلسترول و تری گلیسیرید شود ، اما به نظر می رسد که افزودن آووکادو بدون حتی کاهش مصرف حیوانات اشباع شده هیچ فایده ای برای کلسترول نداشته باشد.

افزودن آووکادو به رژیم غذایی گیاهی چطور؟ پس چه سودی می برد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر:

چرا از کلسترول مراقبت می کنیم؟ برای این که:

برای چی شلیک می کنیم؟ دیدن بازگشت به جمعه: سطح اضطراب مطلوب.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای کاهنده کلسترول ، به ادامه مطلب بروید بهترین غذا برای مراقبت های بالا و فواید کلم پیچ و کلم برای کیکبه

علاوه بر افزودن غذاهای کاهنده کلسترول ، باید مصرف غذاهای سکسی کلسترول را نیز کاهش دهیم. دیدن:


در سلامتی

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز آن را ندارید ، می توانید برای فیلم های رایگان ثبت نام کنید این و ارائه های من را به صورت زنده تماشا کنید.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *