آیا آووکادو غذای کاهش وزن است؟


مطالعاتی توسط هیئت آووکادو برای تسهیل کاهش وزن آووکادو ایجاد شده است ، اما تا چه حد؟

چیست هستند اثرات سندرم متابولیک ناسالم ، “عوامل خطر تروت” ، قند خون بالا ، تری گلیسیرید خون بالا ، فشار خون بالا و چاقی ، که بر دیابت و بیماری های قلبی شما تأثیر می گذارد؟ “آووکادو مصرف است” مرتبط است کیفیت رژیم غذایی بهتر و دریافت مواد مغذی و کاهش خطر سندرم های متابولیک “، همانطور که در ویدیوی خود بحث کردم آووکادو یا اسپم؟به محققان دریافتند که مردم فقط آووکادو می خورند داشته است سندرم متابولیک به معنی احتمال است.

این مطالعه بر اساس تخته آووکادو انجام شد ، بنابراین بررسی نحوه تصمیم گیری محققان بسیار مهم است. این نظرسنجی از یک مقطع لحظه ای از حدود 17 ، 500 نفر انجام شد که از آنها پرسیده شد آیا در 24 ساعت آینده در دو روز جداگانه آووکادو خورده اند. دو درصد به وضعیت سلامتی چند صد نفر که گزارش دادند تازه آووکادو خورده اند ، مثبت گفته اند در مقایسه با 17000 نفر که می گویند وضعیت سلامتی ندارند. نسبت افراد مبتلا به سندرم متابولیک در بین گروه آووکادو تنها نیمی از گروه غیر آووکادویی بود. کسانی که در گروه اصلاح کننده آووکادو قرار داشتند نیز بسیار لاغر بودند و وزن بدن آنها به میزان قابل توجهی پایین بود ، اگرچه تفاوت قابل توجهی در میزان کالری دریافتی وجود نداشت ، همانطور که در 1.10 من مشاهده می کنید. می بینمبه

نویسندگان این را به عنوان یک راز “برای بررسی بیشتر” تلقی کردند ، اما این مطالعه تنها بر میزان کالری مصرف شده در طول روز تمرکز کرد ، نه زمان بررسی. با این حال ، می توانید ببینید چگونه آنها با خوردن میوه تا آنجا که می توانند افراد را از کاهش وزن منصرف می کنند هستند به ویژه آب حاوی فیبر ، که هیچ کالری ندارد. بنابراین ، افزودن اسمیر پنیر به یک نان شیرین ، بیش از دو برابر اسمیر آووکادو کالری اضافه می کند. آنچه مهم است: شاید کسانی که آووکادو می خورند به طور کلی رژیم های سالم تری داشته باشند. اگر آووکادو را روی نان تست بریزید ، کره یا مارگارین کمتری بریزید.

در حقیقت ، آووکادو خواران همچنین از مصرف بیشتر میوه و سبزیجات به طور کلی و شکر افزوده کمتر خبر داده اند ، همانطور که در 1:58 مشاهده می کنید. می بینمبه شگفت آور سالم تر نیست. این فقط عنوان مطالعه مبتنی بر تخته آووکادو است: “آووکادو مصرف است” مرتبط است کیفیت رژیم غذایی بهتر… ”در حقیقت ، این مطالعه می گوید افرادی که سالم تر غذا می خورند لاغرتر هستند و کمتر در معرض بیماری قرار دارند. خب دیروز اما این ممکن است تا حدی به این دلیل باشد که خوردن آووکادو هیچ ارتباطی با آووکادو ندارد ، یا حتی نخوردن یا نخوردن آووکادو. تا زمانی که تحت آزمایش قرار نگیرید ، نمی دانید.

آووکادو چه تاثیری بر وزن بدن دارد؟ این مطالعه نشان داد که عصاره آووکادو او ساخت کاهش وزن بدن اما مطالعه بود وزن بدن موش آووکادو برگ استخراج شده چه کسی برگ آووکادو می خورد؟ خوب ، در نیجریه مشخص است ، درمان گیاهی چای برگ آووکادو استفاده شده به فشار خون بالا آیا واقعاً کار می کند؟ محققان تلاش در برخی از بیماران مبتلا به فشارخون بالا ، به نظر می رسد که برگ های آووکادو “تأثیر سمی بر کبد دارند که می تواند باعث آسیب کبدی شود.” خوب ، من فکر می کنم از نظر فنی “می تواند در درمان فشار خون بالا استفاده شود” ، اما اگر نه مراقبت در مورد “سمیت کبدی” مزاحم. کسانی که ستایش می کنند ، اما هیچ یک از کسانی که ستایش می کنند.

آیا مطالعات انسانی در مورد آووکادو انجام شده است؟ میوه و وزن بدن؟ آنجا بود دهه ها پیش در دهه 1960 در مورد آووکادو و کلسترول که در آن افراد هنگام اضافه کردن آووکادو به رژیم غذایی خود وزن نداشتند. من می توانستم پیدا کردن اشاره به مطالعه در سالنامه انجمن آووکادو کالیفرنیا 1960 آنها از چاپ یک زن از همه مزایای آووکادو بدون نام و نشان سخت انتقاد می کنند.

اکنون این درست است که وزن بدن من پس از تغذیه با آووکادو تغییر چندانی نکرد ، همانطور که در 3:50 من مشاهده می کنید. می بینممحققان نه تنها آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کردند جایگزین آنها به جای مقداری چربی حیوانی آووکادو می خوردند. آنها را با گوشت آووکادو مالش دهید. هیچ فایده ای برای افزایش وزن وجود نداشت! ابتدا آووکادو اضافه کردیم. او از وزن 154 پوند شروع کرد و پس از سه هفته افزودن آووکادو ، هیچ افزایش وزنی نداشت. آیا آووکادو می تواند آنقدر رضایت بخش و رضایت بخش باشد که وقتی آن را به رژیم غذایی خود اضافه می کنید ، به طور طبیعی کمتر از همه چیز بخورید؟ تا زمانی که تحت آزمایش قرار نگیرید نمی دانید.

محققان انجام شده یک مطالعه تصادفی کنترل شده برای ارزیابی تأثیر مصرف آووکادو Hass بر سیری و دریافت کالری متعاقب آن. افزودن نصف آووکادو به وعده غذایی باعث افزایش رضایت از غذا و کاهش گرسنگی می شود ، اما فقط افزودن 112 کالری اضافی به غذا باعث می شود افراد کمتر احساس گرسنگی کنند. س isال این است که آیا شرکت کنندگان در مطالعه احساس می کنند؟ بنابراین گرسنگی کمتری دارد زیرا در طول شام 112 کالری کمتر برای جبران مصرف کردند؟ پاسخ منفی است. واقعاً معنی کمتری دارد همانطور که در ساعت 5:02 در صفحه من مشاهده می کنید می بینمبه

در مورد زمان چطور؟ در مطالعه دیگری ، محققان اضافه در رژیم های روزانه آووکادو برای مردان به مدت شش هفته هیچ افزایش وزنی مشاهده نشد. آنها اشتیاق پیروزمندانه خود را برای “از بین بردن اسطوره ای که آووکادو را چاق می کند” زیر سال بردند – اما این مطالعه مشابه گوشت خوک بود. محققان آووکادو را نیز به آن اضافه کردند حذف شده همان مقدار چربی در مارگارین ، سس مایونز و روغن زیتون. این یک مبادله سالم است – حذف مواد زائد و افزودن مواد مغذی و فیبر – اما اگر کالری و کالری یکسان باشند ، هیچ تفاوت شگفت انگیزی در وزن بدن وجود ندارد. در حقیقت ، می توان نتیجه گرفت که آووکادو چنین است چاق شدن اگر از مقدار مشابه چربی استفاده می کنید ، مانند مارگارین ، سس مایونز و روغن زیتون.

شاید او یک صاحبخانه ناگفته بود ، زیرا فقط کمی درباره طراحی خود می دانست.

آجیل ها دیگر غذاهای سالم کامل هستند که آنها را چاق می کند و به نظر می رسد که آنها را به رژیم غذایی اضافه کنید نه منتظر افزایش وزن باشید دیدن آجیل و چاقی: شواهد وزنبه

غذاهای کلیدی

  • هیئت مدیره آووکادو داده ها را به موقع تهیه کرد و نشان داد که آووکادو کاهش وزن را تسهیل می کند و با خطر کمتری از سندرم های متابولیک همراه است ، یعنی قند خون بالا ، تری گلیسیرید خون بالا ، فشار خون بالا و چاقی.
  • اما برای بررسی دقیقتر نحوه طراحی آزمایش ، برخی از سوالات به سادگی مطرح شد که آیا در 24 ساعت آینده در دو روز جداگانه آووکادو خورده اند یا خیر ، و محققان فقط میزان کالری مصرفی روزانه را مورد بررسی قرار دادند ، نه. در طول زمان.
  • آووکادو ، مانند همه میوه ها ، عمدتا آب است و فاقد فیبر و بدون کالری است. بنابراین ، این مهم نیست که آووکادو خورها وزن بیشتری از دست می دهند یا تمایل به رژیم های سالم تری دارند. در حقیقت ، آنها گزارش کردند که آووکادو بیشتری مصرف می کنند ، به طور کلی میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می کنند و شکر کمتری مصرف می کنند.
  • در یک تحقیق تصادفی کنترل شده ، محققان تأثیر مصرف آووکادو را بر سیری و دریافت کالری متعاقب آن تخمین زدند. افزودن نصف آووکادو به وعده ناهار برای بهبود رضایت و کاهش گرسنگی ، اما به طور معقول بر این فرض که این وعده غذایی با 112 کالری غذا مکمل شده باشد. با این حال ، در آخرین وعده غذایی ، افراد آنقدر راضی نبودند که 112 کالری کمتر برای جبران مصرف کنند.
  • در تحقیقی دیگر ، افراد روزانه یک آووکادو به مدت شش هفته بدون افزایش وزن قابل توجهی خوردند. اگرچه محققان حواس پرتی را به رژیم غذایی روزانه شرکت کنندگان اضافه کردند ، اما آنها به همان میزان چربی مارگارین ، سس مایونز و روغن زیتون را دریافت کردند. بنابراین ، محققان به همان میزان چربی مصرف شده در آووکادو مشاهده می کنند. نتوانست نتیجه گیری کند چاق شدن مانند مارگارین ، سس مایونز ، روغن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آووکادو ، به:

در سلامتی

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید برای فیلم های رایگان ثبت نام کنید این و ارائه های من را به صورت زنده تماشا کنید.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *