آیا شکر در لرزش شناسی است؟


احتمالاً اکنون می دانید که اگر می خواهید به سلامت و تناسب اندام برسید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این مکمل اضافی با پر کردن هرگونه خلاء تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواد تشکیل دهنده ای که می تواند به سلامت کلی بدن کمک کند ، به انرژی سالم کمک کرده و از سلامت دستگاه گوارش شما پشتیبانی می کند.

وقتی هر روز از Shakeology می نوشید ، می تواند به شما در ایجاد پایه تغذیه ای پایدار برای مواجهه با چالش های اصلی مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم کمک کند.

Shakeology شامل انواع مواد مغذی ، پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما ممکن است فکر کنید “خوب ، همه چیز عالی به نظر می رسد ، اما قند چطور؟؟ “

این بهترین س questionال است ، زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شکر برای سلامتی شما شیرین نیست. بنابراین ، بله ، خوب است که میزان قند مصرفی روزانه خود را بررسی کنید.

411 این قند و لرزش شناسی است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان بریتانیایی طراحی شده است. برای مشاهده نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند Shakeology

Shakeologia حاوی هفت گرم شکر در هر وعده از مخلوطی از شکر ارگانیک و پودرهای مختلف میوه در بالای غذا است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای روشن تر نشان دادن این موضوع ، چهارده گرم شکر در مرکز موز و 19 گرم شکر در وسط سیب وجود دارد.

با استفاده از Shakeologia ما یک سیستم شیرینی انتخابی ایجاد کردیم که در آن شکر ارگانیک و گیاهی و با شیرینی های بدون کالری-استویا ، استخراج شده از برگ گیاهان استویا ، که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، استخراج شده است.

به این معنا که.

قاشق قند ، حبه های شکر

شکر در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی را می توان به طرق مختلف تهیه کرد: اول ، شکر ، که به عنوان “قند” در کل قسمت کربوهیدرات موجود در برچسب یافت می شود – که شامل هر دو ترکیبات پایه قند و شکر ذاتی سایر مواد گیاهی موجود در محصول است.

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند به اشکال مختلفی از جمله شکر ، عسل ، آسیاب و داروهای بحث برانگیز مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) وجود دارد.

شکر را می توان در سایر مواد موجود در محصول مانند پودر شیر که حاوی لاکتوز (شکر شیر) و پودر میوه است که حاوی شکر میوه (میوه میوه) است ، یافت.

شکر مغذی است ، حاوی کالری قابل توجهی است ، در مقابل شیرینی غیر مغذی ، مواد معنی دار که طعم را اضافه می کنند اما کالری کمی دارند یا هیچ کالری ندارند.

شیرینی های غیر مغذی شامل شیرینی های مصنوعی مانند آسپارتاما و سوکرالوزا و زیر ساخت شیرینی های گیاهی مانند استویا است.

ساده ترین راه برای شیرین کردن چیزی فقط افزودن شکر است ، اما افزایش کالری همیشه بهترین راه نیست.

در حالی که کالری های شیرین غیر مغذی تولید می کنند ، اما آنها دارای ویژگی ها و چالش های منحصر به فرد خود هستند.

بنابراین برای یافتن تعادل طعم ، عطر و درد تغذیه ای ، اغلب منطقی است که از ترکیبی از شکر و شیرین کننده ها استفاده کنید.

اطلاعات محتوای قند

برای مشاهده محتوای قند در هر موضوعی ، کادر بیانیه تغذیه را در پشت برچسب بررسی کنید ، که قندهای مناسب را در کتاب کوچک شما فهرست می کند.

برخی از محصولات “بدون قند اضافی” در جلوی بسته بندی قرار دارند. اما نه شکر خالص خالص. این فقط بدان معنی است که قندهای موجود در محصول “قندهای افزوده شده” نیستند. بله ، قندها ذاتی دیگر مواد تشکیل دهنده هستند.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است بدانید که چگونه قند در لیست مواد تشکیل دهنده پنهان شده است:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • جامدات شربت ذرت
  • در سمت راست
  • کلماتی که به -ose ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در قسمت “مواد تشکیل دهنده” ، نمادهای غذا به ترتیب حداکثر تا حداقل ذکر شده است.

نتیجه نهایی این است

پیروی از رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل شکر نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی های زندگی لذت ببرید!

C ویتامین های C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی بازده انرژی کمک می کنند.

کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *