اثرات آووکادو بر درمان LDL کوچک و متراکم


جو دوسر ، گردو ، روغن زیتون فوق بکر و آووکادو چه تاثیری بر میزان کلسترول LDL دارند؟

هنگامی که عنوان اصلی “آووکادو می تواند کلسترول شما را افزایش دهد” نوشته می شود ، مقاله و دیگران تا حد زیادی در مورد این نوع آزمایش جایگزینی صحبت می کنند ، جایی که آووکادو به رژیم جایگزینی چربی های حیوانی اضافه می شود. در این مورد ، کلسترول تعجب آور نیست. لبنیات و طیور دو عامل اصلی در دریافت چربی اشباع شده با کلسترول هستند ، بنابراین اگر از افرادی که رژیم غذایی استاندارد آمریکای شمالی دارند ، از جمله چربی های حیوانی استفاده کنید ، سطح کلسترول LDL آنها حدود 95 میلی گرم در دسی لیتر است. اگر برای هیچ چیز آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، کلسترول کاهش نمی یابد. اما می تواند تا 105 میلی گرم در دسی لیتر افزایش یابد. اگر آووکادو را در حین کاهش مصرف چربی اشباع شده اضافه کنید ، کلسترول شما همچنان به 90 میلی گرم در دسی لیتر کاهش می یابد ، اما این میزان با نحوه کاهش چربی اشباع شده و هیچ چیز اضافی ، که نشان داده LDL می دهد ، تفاوت چندانی ندارد. کمتر از 90mg/dl ، همانطور که در 0:34 در ویدیوی من مشاهده می کنید آووکادو کلسترول LDL متراکم کوچک را کاهش می دهدبه

اگر اثرات خوردن بدون گوشت را با غذاهای موجود در آووکادو مقایسه کنید ، چه می کنید؟ محققان مردان دارای سطح کلسترول بسیار بالا در حدود 300 میلی گرم در دسی لیتر را انتخاب کردند و آنها را به رژیم گیاهی چربی چرب ، با حدود 20 درصد کالری از چربی ، و یا آووکادو به رژیم غذایی شیر اضافه کردند ، که حدود 30 درصد کالری از بدن دریافت می کرد. چربی ، که بیشتر چربی است. همانطور که در 1:22 در معدن مشاهده می کنید می بینمشرکت کنندگان در مطالعه با LDL از سقف عبور کردند و در حالی که می توان به قطع گوشت کمک کرد ، قطع گوشت حتی بیشتر حواس پرت کننده بود – و ممکن است به بدترین انواع LDL کمک کند.

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، کلسترول LDL کلسترول بد است. با این حال ، LDL بزرگ و کرکی فقط می تواند حوادث قلبی مانند حمله قلبی را 31 درصد افزایش دهد ، در حالی که LDL کوچک و متراکم حتی پایین تر است و ناسازگاری 44 درصد افزایش می یابد.

اگر مردم مقدار زیادی بلغور جو دوسر و سبوس جو دوسر تغذیه کنند ، این نه تنها باعث می شود که LDL آنها به سطح بالاتری برسد ، بلکه به ویژه منجر به بدترین LDL در چند دقیقه می شود. اگر گردو را به رژیم غذایی کم اضافه کنید چه اتفاقی می افتد؟ همانطور که در 2:04 اینچ مشاهده می کنید می بینمبا کاهش LDL و در عین حال ، میزان توزیع LDL کمی سخاوتمندتر خواهد بود. اگر رژیم غذایی گیاهی با فیبر و آجیل فراوان قرار دهید ، چه می کنید؟ همانطور که در 2:15 نشان داده شده است مانند من می بینمشما می توانید LDL را 30 درصد کاهش دهید ، قطره ای که قابل مقایسه با داروی استاتین برای کاهش کلسترول است. علاوه بر این ، این قطره شامل LDL کوچک و متراکم است که بسیار خطرناک است.

اما روغن فوق بکر تولید نمی شود ، که از آن نه تنها چربی به صورت تک محلولی تولید نمی شود. در مشهورترین مطالعه از پیش تعیین شده ، که می توانید در 2:35 در مقاله من مشاهده کنید می بینمآنهایی که به طور تصادفی از آجیل تهیه شده بودند ، کوچکترین LDL متراکم را به میزان قابل توجهی کاهش دادند ، اما کسانی که روغن زیتون فوق بکر داشتند تصادفی نشدند. بنابراین ، به نظر می رسد برخی عناصر خاص در آجیل وجود دارد که کلسترول بد LDL را کاهش می دهد.

آیا آووکادو مزایای مشابهی دارد؟ ما تا اولین آزمایش تغذیه کنترل شده تصادفی برای بررسی میزان LDL و آووکادو نمی دانستیم. محققان چربی حیوانی را از رژیم غذایی انسان حذف کردند و آن را با کربوهیدرات ، آووکادو یا روغن های گیاهی جایگزین کردند که دارای چربی مشابه آووکادو بودند. به این ترتیب گروههای آووکادو و روغنهای گیاهی در مواد غذایی بسیار مشابه قرار گرفتند ، به استثنای یک آووکادو و دیگری بدون تغذیه واحد.

چه اتفاقی افتاده است؟

در هر زمان ، برای کاهش مصرف چربی اشباع ، ذخیره چربی حیوانی با چربی گیاهی (در این مورد روغن) یا کربوهیدرات ، باید LDL را حذف کنید. بسیار خوب ، اما جایگزینی چربی حیوانی با غذاهای گیاهی کامل باعث تفاوت آووکادو می شود! آره. این امر همچنین منجر به عملکرد بهتر شد. برای روشن شدن علت ، محققان LDL را به نمونه های بزرگ و کوچک تقسیم کرده اند. هر سه درمان برای LDL بالا خطرناک است ، اما آووکادو دارای اثرات اضافی است و همچنین خطر استثنایی بالای پساب LDL پایین را دارد. آنجاست که قطره بیرون می آید. شما می توانید یک نمودار را که این اختراعات را در ساعت 3:27 روی من نشان می دهد ، مشاهده کنید می بینمبه

بنابراین ، چربی حیوانی تنها چربی به جای چربی گیاهی نیست. همچنین شامل فیبر و فیتونوترینت غذاهای گیاهی کامل مانند آووکادو است.

اگر چیز خوبی در آووکادو وجود دارد ، آیا فقط عصاره آووکادو را به گوشت اضافه می کنیم؟ ترکیب آووکادو با پوست خوک به وضوح اکسیداسیون کلسترول گوشت میوه را کاهش می دهد که “به خوبی مستند شده است” سمی ، سرطان زا و تصلب شرایین است ، اما آنها را از بین نمی برد.

غذاهای کلیدی

  • لبنیات و طیور دو عامل مهم در افزایش چربی اشباع شده در رژیم غذایی هستند.
  • افزودن آووکادو به رژیم غذایی بدون حتی کاهش مصرف چربی اشباع شده کلسترول را کاهش نمی دهد و در واقع باعث افزایش آن می شود.
  • آزمایش های جایگزین ، که در آن آووکادو چربی های حیوانی را در رژیم غذایی ذخیره می کند ، بهبود کلسترول را نشان داده است ، اما به نظر نمی رسد که این میزان با کاهش مصرف چربی بدون افزودن چربی دیگر تفاوت چندانی داشته باشد.
  • محققان با مقایسه اثرات رژیم غذایی بدون غذا و رژیم غذایی با طعم آووکادو ، دریافتند که افزودن غذاهای آووکادویی حتی بیشتر از صرفنظر کردن از گوشت به گوشت کمک می کند و به طور م moreثرتری به بدترین انواع کلسترول بد LDL کمک می کند. LDL کوچک و متراکم
  • نشان داده شده است که جو دوسر ، سبوس جو دوسر ، گردو و رژیم غذایی گیاهی غنی از فیبر و آجیل دارای LDL کلی و LDL کوچک خطرناک هستند ، اما این امر در روغن زیتون فوق بکر مشاهده نشد. نه تنها اثر چربی اشباع نشده را نشان می دهد.
  • محققان چربی حیوانی را از رژیم غذایی خود حذف کردند و دریافتند که کربوهیدرات ، آووکادو یا روغن گیاهی در مقایسه با آووکادو با پروفایل چربی مشابه ذخیره شده است و دریافتند که جایگزینی چربی حیوانی با غذاهای آووکادویی کامل گیاهی بهترین نتایج را در کاهش LDL دارد.
  • هر سه درمان مقادیر زیادی LDL را کاهش می دهند ، اما افزودن اثرات خطرناک تر مانند آووکادو نیز LDL کوچک را کاهش می دهد.

تاثیرات کلسترول بر افرادی که رژیم گیاهی مصرف نمی کنند چطور؟ ویدیوی من را تماشا کنید آووکادو برای شما مفید است مراقب باش؟به

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LDL بزرگ ، کرکی و LDL کوچک و متراکم ، به این قسمت مراجعه کنید بازگشت به جمعه: آیا اندازه اهمیت دارد؟

و اگر آووکادو را به اندازه من دوست دارید ، ممکن است برایتان جالب باشد.


در سلامتی

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز آن را ندارید ، می توانید برای فیلم های رایگان ثبت نام کنید این و ارائه های من را به صورت زنده تماشا کنید.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *