استفاده از تصاویر STD به نفع شما

TD ها ممکن است علائم و نشانه های عفونت را نشان دهند یا نداشته باشند. علاوه بر این، برخی از علائم برای بیماری های رایج مانند آلرژی، تاول یا آنفولانزا اشتباه گرفته می شوند. اگر مشکوک هستید که ممکن است آلوده شده باشید، عاقلانه است که به تصاویر STD به عنوان منبع اطلاعات خود مراجعه کنید. این به شما یک ایده بصری از نحوه ظاهر عفونت STD و اینکه چگونه فرد را از نظر جسمی مبتلا می کند، ارائه می دهد.

تصاویر STD می تواند به شما یک نمایش بصری واضح از زخم ها، بثورات، و تاول هایی که تظاهرات رایج این بیماری هستند، ارائه دهد. ماهیت و توصیف علائم از بیماری به بیماری دیگر متفاوت است.

تصاویر STD سیفلیس معمولاً علائمی را نشان می‌دهند که معمولاً راش‌های گرد و خوشه‌ای به نام شانکر را نشان می‌دهند که در اطراف ناحیه تناسلی و رکتوم در مردان و زنان ظاهر می‌شود. بثورات پس از مدتی ناپدید می شوند و دوباره در قسمت های مختلف بدن ظاهر می شوند، معمولاً در دست ها و کف پاها. موارد تظاهرات شدید شانکر این است که ظاهر پوست به نظر می رسد که لایه های زیادی را از دست داده است.

زخم‌ها و تاول‌ها روی پوست ظاهر می‌شوند که اغلب به‌عنوان نیش حشرات یا آلرژی رایج اشتباه گرفته می‌شوند، تصاویر معمولی هستند که با تصویر تبخال دیده می‌شوند. زخم ها در گروه های کوچک ظاهر می شوند و اغلب درد می کنند. حتی پس از بهبودی، دلمه‌ها همچنان عفونی هستند. اولین شیوع زخم در دو تا چهار هفته اول انتقال رخ می دهد. شیوع دوم با شدت بیشتری همراه با علائم مشابه آنفولانزا و غدد لنفاوی متورم رخ خواهد داد.

یکی از بهترین راه‌ها برای هشدار دادن به فرزندتان در مورد بیماری‌های مقاربتی، نشان دادن عکس‌هایی از عفونت‌های مختلف، مانند تصاویر زگیل تناسلی، سیفلیس و تبخال است تا بدانند که این بیماری چه بلایی سر او، سلامت جنسی و آینده‌اش می‌تواند داشته باشد. این یک راه عالی برای آموزش به نسل جوان در مورد سلامت جنسی است، نه برای ترساندن آنها بلکه برای دادن اطلاعات ارزشمند در مورد بیماری های مقاربتی. این مهم است زیرا نوجوانان کسانی هستند که بیشتر در معرض ابتلا هستند و در واقع اکثریت آمار است.

شما می توانید این تصاویر STD را از اینترنت، کتاب ها و سایر مراجع دریافت کنید. مطمئناً، بهترین مکان برای دریافت آنها باید مکانی باشد که وقتی فکر می کنید ممکن است بیماری نشان داده شده در تصاویر را داشته باشید، می توانید از آنجا مشاوره بگیرید: کلینیک های STD.

این کلینیک های STD تعداد زیادی عکس STD را در اختیار دارند که از آنها برای آموزش مراجعان خود در مورد اثرات خطرناک بیماری های مقاربتی استفاده می کنند. نه تنها این، بلکه به مشتریان کمک می کنند تا عفونت های احتمالی را تشخیص دهند. پس از اطلاع از ظاهر بیماری مقاربتی، می توانید از آنها مشاوره بگیرید و بخواهید که آزمایش شوند، زیرا آنها آزمایش های آزمایشگاهی زیادی دارند که می توانند دامنه عفونت و همچنین دقت حدس شما را تعیین کنند.

هنگام مراجعه به کلینیک های STD، آماده باشید که سوالات مختلفی در مورد زندگی جنسی خود از شما پرسیده شود. با این حال، از پاسخ صادقانه دریغ نکنید زیرا این کلینیک های STD محرمانه بودن کامل را وعده می دهند.