اسموتی در مقابل آب میوه ، کدام سالم تر است؟


اسموتی هایی که برای نوشیدن آب میوه های Shavonne Cicero ، MS ، RD ، LD برای شما مفید هستند و مزایا و معایب آن با جزئیات نهایی قبل از آزمایش همراه است.

یکی از راحت ترین راه ها برای گنجاندن میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی خوب بودن شماست ، زمانی که او خود را در قالب یک نوشیدنی قرار داد. انجام این کار آسان است ، با طعم هایی که به قلب شما اجازه می دهد آزمایش کنید و نمی توانید در حال حرکت باشید.

دو مورد از مزایای آب میوه گیری جلوگیری می کند ، شامل محصولات تازه یا ترکیب با غذاهای جذاب. برای آب میوه اسموتی بهتر است؟ اما مقایسه کاملاً متفاوت است؟

تا زمانی که تفاوت هایی بین خودشان وجود داشته باشد ، برای نجات کلید ، سهمی در مزایای خود دارند. مزایا و معایب درک آب میوه اسموتی ، و به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که به دلیل اهداف بهترین است.

بنابراین ، شما باید تمام قوانین را در مورد هرکدام در اسموتی و آب میوه خود ، بین این دو ، برای نکات رعایت کنید.

پدر و پسر در آشپزخانه آب میوه گیری می کنند

معایب و مزایای آب میوه گیری

آب میوه و سبزیجات ، به طور کلی مستلزم دریافت و پردازش مکانیزمی است که مایع را از جسم خارج می کند.

این یک روش رایج برای افزایش سریع تغذیه است ، اما همچنین بسیاری از رژیم های غذایی دیگر و “تمیز کردن” است. و در حالی که او متقاعد نمی شود ، پاکسازی می کند ، اما استفاده از حق نعمت های رژیم های غذایی عمومی یا به طور بالقوه خطرناک به دلیل این موضوع ، یک مراسم ارزشمند نیست.

فواید

آب میوه 100 درصد ، که توسط USDA به عنوان بت پرستی در نظر گرفته می شود. USDA به بزرگسالان توصیه می کند روزانه دو تا سه فنجان میوه دریافت کنند و آب میوه می تواند به شما در برآوردن این نیاز کمک کند.

آب میوه مملو از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. این مواد مغذی برای عملکردهای بدن برای بهبود سلامت بسیاری از دراز مدت مهم هستند.

علاوه بر این ، آنها را می توان با آب قند پایین تر مقایسه کرد ، اما بسته به مسائل اسموتی ها بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، سیب با تارت که سبزیجات سبز رنگ برگ آن معمولاً کمتر از قند است-بر اساس یک میوه موز موز ، دوست جذاب من ، حتی اگر در موارد دیگر رنج می برد ، مانند کره آجیل ، دانه ها ، یا بهتر بگویم ، بسیار متعادل شده است ، به طوری که پودر پروتئین.

در حالی که آب میوه هنوز برای به حداقل رساندن مصرف ویتامین ها و مواد معدنی که به نفع یک فرد است ، کمتر است ، به او اجازه دهید اسموتی برای شما بیاورد. اگر یکی از اهداف ایمنی طراحی کاهش یا حذف شکر از رژیم غذایی شما باشد ، آب میوه گیری می تواند بهتر از جایگزین باشد.

معایب

فرآیند آب میوه گیری ، گوشت فیبری الیاف آب میوه را حذف می کند ، بنابراین یکی از معایب منفی آب میوه گیری ایجاد می شود. تغذیه فیبر کلیدی در میوه ها و سبزیجات است و شما را سرشار از ویژگی ها می کند زیرا نمی تواند به هضم غذا کمک کند.

آب میوه دیگری از طرف دیگر ، که برخلاف اسموتی ها ، آب کافی برای جایگزینی شام نیست. اگرچه می توان به روش دیگری گفت ، و نه برای تمیز کردن ، رژیم های غذایی عجیب ، میوه های آبدار ، نه تنها برای تأمین کالری کافی ، پروتئین ، کربوهیدرات یا مایحتاج بدن ، فشارهای شما کار می کنند. ممکن است در نهایت وزن خود را کاهش دهید (به دلیل کمبود کالری) ، اما این تأثیر برای مدیریت وزن سالم پایدار نبود.

در نهایت ، آب میوه گیری تجهیزات لازم می تواند گران باشد. از شیره میوه های دانش می توان سبزیجات را تحت فشار قرار داد ، به ویژه از زمان سقوط مجدد در هراس ، و منفعت این را بیشتر از همه منکر نمی شوند. قیمت آب میوه گیری از حدود 50 دلار تا 400 دلار است ، به طوری که این گزینه برای همه مقرون به صرفه نخواهد بود.

برای مزایای تیراندازی به زن در لیوان ، به شدت به پروتئین ، کربوهیدرات و چربی های سالم نیاز است

معایب و مزایای اسموتی ها

اسموتی ها از میوه ها ، سبزیجات و سایر شیرهای مغذی به عنوان افزودنی ها ، پودر پروتئین ، کره و دانه های آجیل استفاده می کنند.

اسموتی ها انواع مختلفی دارند. برخی (اما نام او) ملایم و برابر کرمی هستند. برخی دیگر می توانند حاوی آب یا یخ باشند ، بنابراین بسیار شیرین یا “زمینی” از سبزیجات و بارهای زیاد است. یا در خانه ، کاسه ها ، و سبک جذاب ، شما همچنین می توانید از قبل بسته بندی شده خریداری کنید.

فواید

دو فایده عمده از اسموتی های کلان و توانایی داشتن مشخصات متعادل تغذیه ای وجود دارد.

هنگام تهیه اسموتی ، می توانید چربی ها و پروتئین های سالم را ترویج دهید و سایر مواد را به راحتی به میزان کامل برسانید. استفاده از گوشت میوه یا سبزی نیز حاوی فیبر است ، که دیگر وجود ندارد ، شما را خشک نگه می دارد. با ترکیب مناسب مواد ، اسموتی ها و بسیار آسان است که اجازه ندهید این غذا بتواند جایگزین یک وعده غذایی شود. (برعکس ، در واقع آب میوه گیری حذف می کند ؛ از ارزش غذایی یعنی دستگاه فیبر.)

علاوه بر این ، اسموتی ها و نسبتاً ارزان هستند و تهیه آنها بسیار آسان است. همچنین ممکن است مخلوط کن داشته باشید یا غذاساز در خانه باشد. اگر در مغازه ها یا آنلاین ارزان هستند ، می توانید مخلوط کن را مخلوط کنید.

معایب

وقتی صحبت از اسموتی ها برای نگهداری می شود ، مواد مغذی نمی توانند این کار را انجام دهند ، هر دو ارزش غذایی دارند. متأسفانه ، بسیاری از دستور العمل ها باید به اندازه نوشابه های قندی بد باشند.

برای اینکه به شدت نیاز داشته باشید ، چه تعادل کلیدی را جایگزین مرد یا میان وعده غذایی کنید. ما باید نکاتی را در مورد نحوه ایجاد صفحات زیر به شما القا کنیم. حالا آن اسموتی ها را به خاطر بسپارید تو می توانی او فقط تا زمانی که شامل کربوهیدرات ، پروتئین ، چربی و سالم باشد.

یکی دیگر از نقاط ضعف اسموتی ها قادر به آزمایش شروع به کار است. گاهی اوقات یک طعم خوشمزه جذاب ، قهوه ای یا خاکستری می شود و می تواند کمی تغییر رنگ دهد و با آن چه بنوشد. همه جذاب نیستند و اینستاگرام اطمینان حاصل می کند که آنها ملاقات می کنند ، اگر این خوب است! پس از همه ، ظاهر یک زن نیاز به تعیین فواید سلامتی ندارد.

با این حال ، اگر مشکلی وجود داشته باشد ؛ ظاهر؛ فقط مجموعه ای از دستور العمل ها و دعا را جابجا کرد. من از یک چهارم مخالف ترکیب ، دوست جذابم ، عشق خداوند ، جمع آوری کرده ام ، و او نیز دستورالعمل هایی را برای استفاده از طیف وسیع تری از مواد مغذی به شما داده است.

زنانی که گیاهان دلپذیر می نوشند ، که سالم تر از آب میوه است

آب میوه اسموتی در مقابل.: معقول چیست؟

همانطور که دیده شده است ، جایی که مزایای اسموتی ها و آب میوه ها یکسان است. بهترین انتخاب شما در نهایت به اهداف سلامتی شما بستگی دارد. به نظر من ، به عنوان یک متخصص تغذیه ثبت شده ، این است که اسموتی ها آب میوه های سالم تری هستند.

من این را می گویم زیرا در اصل یک وعده غذایی متعادل است و میان وعده می خورید. اگر سعی می کنید وزن خود را هر روز کنترل کنید ، فرزندان فقط غذای بیشتری می خواهند ، زیرا معمولاً اسموتی های بالایی هستند.

  • اسموتی و آب میوه فیبر:
  • اسموتی ها بیشتر سیر کننده هستند
  • بهترین تعادل سالم از دستور العمل های پروتئینی به شدت نیاز به بسته بندی ، کربوهیدرات و چربی های سالم دارد

بار دیگر ، هنوز نجات موهبتهای خوب خدا وجود دارد ، و من از جادوگر ، آب را ترغیب نمی کنم. من نوشیدنی شام را توصیه می کنم ، آنها با کمال تعادل ، اما وزن غذا ، از آن استفاده می کنند.

اما برای از بین بردن dapibus tortor نوشیدن آب توصیه نمی شود. پس از همه ، شما می توانید یک متعادل سالم برای تحمل وزن غذای مصرفی ایجاد کنید ، در حالی که در واقع این کمبود مدیریت از نظر کالری است.

چگونه بهترین اسموتی ها و آب میوه ها را تهیه کنیم

در اینجا نکاتی برای بیشترین مزایای هر دو طرف آورده شده است.

نکات آب میوه گیری

  • البته از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید تا آب میوه ها شسته شوند.
  • زنجبیل تازه یا زردچوبه را برای تقویت ضد التهاب اضافه کنید.
  • از سبزیجات مانند آب کلم ، کلم پیچ ، هویج و چغندر استفاده کنید. در حالی که به نظر نمی رسد که من rhoncus مانند غلات ، وجود آب خالص میوه را در فقدان یک محصول تغذیه کنم.
  • مدت زمان طولانی برای به خاطر سپردن نوشیدن قسمتهای کوچک شکر. در واقع ، برای اشاره به بیست و یک سرویس ، 100 درصد آب میوه از میوه معادل به. دو فنجان ، حداقل نیمی از میوه هر روز لازم برای طعم ترش بیشتر بزرگسالان آینده.

نکاتی که به شدت نیاز دارند

  • مخلوط فله ای که به مقدار زیاد به کره پروتئین ، مغزها ، دانه ها یا گیاهان به شیر لبنی ، اسپیرولینا و پودر پروتئین اضافه می کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که چمدان شما به مقدار زیادی از چربی های سالم مانند آووکادو ، ماست یونانی ، روغن نارگیل / تراشه ، دانه چیا ، دانه کتان و زمین نیاز دارد.
  • برای استفاده از میوه های تازه ، دستور العمل های اسموتی سرد. سبزیجات منجمد ، موز ، آناناس ، و برای ایجاد انواع مواد مخلوط عالی.

او سیب سبز و جذاب می سازد

خط پایین

مردان به اندازه کافی گفته اند: آنها میوه و سبزیجات را می خورند ، درست در زمان مناسب و راه هایی برای تقویت رژیم غذایی شما. با این حال ، مزایا و معایب در مقابل وجود دارد. اسموتی ها همانند آب میوه ، مهم است بدانید که تا چه حد برای آنها سالم است.

اگر می خواهید نیاز به جایگزینی مواد مغذی را افزایش دهید ، نهار سریع نیست ، نوشیدن آب با وعده غذایی متعادل انتخاب خوبی است. اما اگر می خواهید سیری بیش از حد نتواند باعث مدیریت سالم وزن شود ، اسموتی ها بهترین گزینه شما هستند.

وقتی آبمیوه ها اسموتی و مواد مغذی حیاتی را اسموتی می کنند ، زیرا به آنها ترکیب متعادل تری از درشت مغذی ها می بخشد.

با رعایت همه موارد ، می توانید نکات سلامتی و طول عمر را افزایش دهید که با افزایش مصرف میوه به آنها اشاره شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *