افزایش وزن به دلیل کندی مایعات برش است


رسیدن ما به دور نهایی قد اکثر بزرگسالان قبل از سن 18 تا 20 سالگی. متأسفانه برای ما ، شاید آنها اینطور نباشند که رشد ما متوقف شود! میانگین افزایش وزن یا دریاچه ها همیشه به 60 سالگی می رسد که هر بار که او روند معکوس را شروع می کند ، اتفاق می افتد. البته تا آن زمان ، خسارات زیادی وارد شده است.

اگرچه افزایش یک یا دو پوند در طول یک سال تفاوت چندانی در سلامتی شما ایجاد نمی کند ، اما افزایش 30 یا 40 پوند در طول عمر بزرگسالی شما می تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر خطر ابتلا به دیابت داشته باشد ، بیماری قلبی ، سرطان و سایر شرایط مانند چاقی و درد زانو و آپنه خواب.

افزایش وزن باعث افزایش سن می شود؟

به نظر می رسد مدت زیادی بر این فرض استوار است که کل روند ، حداقل تا حدی ، با کاهش سرعت در وسط مایعات ایجاد می شود. ما ، مانند بدنه احکام موتورهای گردان خود ، فقط کمی سریعتر ، و در جایی که وجود داشت و تفاوت چندانی با مرد جوان نداشت ، حتی تا حدی که می توان آن را انجام داد. ما امیدواریم از نیروی نصفی که قرار است زمان بیشتری را صرف تمرین کنیم ، فرار کنیم / یا کندی برای جابجایی مصرف مایعات برای جبران این امر ضروری است.


و در حال حاضر ، اگر شما نمی خواهید ، در این شب ملایم و شب خوب ، من قادر به پیدا کردن همه از طبیعت خاص از دست رفته ، تمرینات ، و برآورده بود پیر غاز در میان سوخت و ساز بدن از وعده از شما تأثیر افزایش نرخ متابولیسم تا زمانی که به بقیه این مواد نیز برسد ، بسیار خوشحال کننده خواهد بود. همانطور که قبلاً ذکر شد ، سعی می کنید وزن خود را کاهش دهید در حالی که متابولیسم خود را به عنوان یک قایق ردیفی افزایش می دهید ، چاقوی کره ای برای قایقرانی در آینده بسیار دور شما.

همچنین ببینید: آیا هیچ کسی را سرزنش نمی کنید: و متابولیسم خود شماست؟

در یک مطالعه جدید ، هرگونه پیش فرض در مورد نیمی از مایعات مخلوط کن را حذف می کند.

عجیب است که متابولیسم شما به هم نمی خورد: بعد از 40 سالگی

محققان از یک تکنیک پیچیده (به نام برچسب صلح در آب) برای اندازه گیری هزینه انرژی بیش از 6000 نفر در جمعیت های مختلف استفاده کرده اند. افراد متولد شده در سن 95 سالگی متولد شده اند و از قومیت ها و فرهنگ های مختلف درگیر بودند. نتایج مشاهده شده تقریباً برعکس بود.

جونز با تعجب گفت که این دوران نوزادی نیست ، زیرا میزان سوخت و ساز بدن ما به حداکثر می رسد که تقریباً 12 ماه است. سپس از صبر کردن تا بزرگسالی امتناع کرد. اما ، این در غیرقابل جبران ترین میزان متابولیک ما در 20 تا 60 سالگی است ، تا آنجا که به عنوان یک قاعده ، در کاهش روزها کندی وجود ندارد.

اگر متابولیسم به کندی شروع شود ، در مرحله دوم حدود 60 تغییر می کند. اما آیا به یاد ندارید زمانی که او تقریباً برابر وزن شروع به کاهش وزن بود. در بیشتر موارد ما تحت تأثیر تغییر قرار می گرفتیم ، اگر مخالف شما معتقد باشید که دراز کشیده اید ، به او کمک کرد تا همیشه و همیشه از اختلالات متابولیک مربوط به رقابت آگاه باشید.

در مقابل ، این مطالعه همچنین متابولیسم کندتری را نشان نداد. در 40 و 50 سالگی و در دهه های 20 و 30 ، همه چیز برابر است. چرا افزایش یا کاهش وزن بسیاری از دعواها و نیم؟ واضح است که سایر موارد برابر است.

اگر متابولیسم ما نیست ، پس چیست؟

نمی توان به سادگی کالری بیشتری از نیاز خود دریافت کرد. مطمئناً موارد زیادی وجود دارد که این قابلیت را دارند.

همچنین ببینید: چرا پرخوری می کنید

آنها حتی ممکن است تکان نخورند. بقیه کارهای روزمره خود را وقف قبل از 40 سالگی کنید و تجربه بسیار کمتری داشته باشید. برای مدت طولانی ، چگونه قبلاً برای شما آماده شده است ، زمانی که شما جوانتر بودید ، من فکر می کنم ما ممکن است موارد خاص شما را داشته باشیم. فعالیتهای تفریحی فعال بیشتر یا کمتر از گذشته؟

شاید آینه از نظر رفتار بزرگسالان برای ما تصویر کرده است. ممکن است بدن را به سمت احساس سفتی یا درد و یا کمتر حرکت دهیم. (متأسفانه ، فقط روند بی تحرکی را تسریع می کند.)

اگر از ترکیب بدن کمتر از ترکیب بدن استفاده می کنید ، بدن بسیار تغییر می کند. ما توده عضلانی خود را از دست می دهیم تا به تعداد کالری هایی که می سوزانیم بازگردیم و در حالت استراحت به میزان بیشتری برسد. بنابراین ، از این نظر ، این متابولیسم ما است که واقعاً وجود داشت ، اما به دلیل کند شدن سن ما. او مصمم است در انتخاب شیوه زندگی کند شود که احتمالاً با افزایش سن اثرات آن بیشتر می شود.

در حقیقت ، این مطالعه تأیید می کند که میزان توده بدون چربی شما مهمترین عامل در میزان مصرف انرژی شما حتی بیشتر از کالری است که در طول ورزش می سوزانید. اما بسیار مهمتر از سن شما.

نمی دانید نیمی از افزایش وزن را چه کار کنید

خبر خوب در اینجا این است که هرچه بیشتر در قدرت ما باشد ، که قبلاً تصور می کردید. اما این نیاز به متوقف کردن عمل سن ما دارد. یا بهتر است روی سن جامعه ما و امثال آن متوقف شویم.

از دیدگاه تغذیه: پروتئین در میانه تلاش برای گسترش ، بازیکن اصلی را شکست می دهد. همچنین می تواند حق داشتن پروتئین با کیفیت بالا در رژیم غذایی ما باشد ، وزن بدن حداقل از سه طریق تشکیل شده است

  1. فردا اشتها و پروتئین ذهن ، که می تواند شرایط را آسان تر کند ، و خوردن بیش از حد.
  2. از طریق اندازه گیری بیشتر حرارتی غذا ، تأثیر مستقیمی بر متابولیسم پروتئین دارد. کالری بیشتری نسبت به خوردن غذاهای غنی از پروتئین می سوزاند و خوردن آن با کالری کربوهیدرات ها برابر می شود. و تأثیر آن کوچک است و کمی کمک می کند.
  3. پروتئین (همراه با ورزش و حرکت) به ساخت و حفظ بافت ماهیچه ای کمک می کند ، که به سوزاندن کالری بیشتر در زمان استراحت کمک می کند.

برای این منظور ، من یکی از بزرگترین بخش پروتئین غذای گوشتی غذاهای حیوانی و میان وعده ها ، بین تخم مرغ ، ماهی و لبنیات را پیشنهاد می کنم تا بیشترین دسترسی زیستی و منابع غنی از پروتئین را فراهم آورم. لوبیا ، حبوبات ، غلات ، آجیل و دانه ها پروتئین را تأمین می کنند. همانطور که می دانید گیاه دریافت می کند ، همان مقدار پروتئین از غذاها که می خواهید از غذای غیر حیوانی استفاده کنید ، بر اساس وعده های کمتر است.

و سرانجام ، مجموعه ای از بروک برای ایجاد یک توده ویژه در نیمه آخر روزهای خود ، این چیزها را در مورد خرمن کوبیدن و آرمسترانگ و گسترش افرادی که در اینجا قادر به زمزمه هستند ، زمزمه می کند.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *