آیا شدت یا حجم برای عضله سازی بیشتر است؟ این موضوع پادکست است و همه چیز در مورد بحث و مناقشه دائمی است.

اگر به دنبال هیئت متخصصان تناسب اندام در مورد شدت در برابر حجم بوده اید ، موارد جنجالی زیادی شنیده اید.

برخی می گویند شما معمولاً وزنه های سنگین را تمرین می کنید و بر استفاده از وزنه های سنگین تا حد ممکن تمرکز می کنید. دیگران می گویند وزنه ای که استفاده می کنید اهمیتی ندارد که چقدر تمرین تکرار کنید.

از هر دو استدلال می توان برای درمان استدلال های قانع کننده استفاده کرد ، بنابراین از کدام روش باید استفاده کنید؟

در حالی که نمی توانید حجم یا شدت را نادیده بگیرید ، یکی از دو مورد است کمی قوی تر از دیگری دلیل این پادکست را خواهید آموخت؟

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، آن را برای بررسی سریع در iTunes ارسال کنید. این واقعا کمک می کند!

زمان بندی:

5:17 چگونه صدا را شمارش می کنید؟ حجم بار چقدر است؟

10:34 – بهترین راه برای ردیابی میزان صدا چیست؟

شدت چیست؟

14:28 – چقدر باید به کمبود یک ست نزدیک باشید؟

15:33 – آیا می توانید از درصدی از یک تکرار حداکثر (1RM) استفاده کنید؟

16:32 – آیا حجم یا شدت برای افزایش عضلات بهتر است؟

24:31 – آیا با قوی شدن عضله ای برای تقویت دارید؟

27:00 – چقدر سنگین می برید؟

30:17 – چگونه ممکن است قوی تر باشم؟

31:59 – چرا موقت وزن اضافه می شود؟ چرا افزایش قدرت با عضله سازی ارتباط دارد؟

33:58 – آیا زیاد بودن شما را خوشحال می کند؟ آیا ستهای تکراری بالا باعث افزایش تنش عضلانی می شوند؟

38:39 – چگونه نصب خود را نصب کردید؟

در نمایش نشان داده شده است:

مکمل های پرسلن را از اینجا خریداری کنید

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ چه چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه بندی خوانندگان

بدون رتبه بندی