اکثر ما زندگی شلوغ و پرتلاطمی را سپری می کنیم و بدیهی است که وقتی فهرستی طولانی تهیه می کنیم در شرف مرگ هستیم. بالاخره “هیچ کس در این زمان وجود ندارد؟”

بنابراین جای تعجب نیست که وقتی او یک توپ را پرتاب می کند و زمان شما ناگهان تنگ می شود ، نظم و ترتیب شما ممکن است دوباره به او بازگردد.

گاهی اوقات کارهایی که مانع شما می شود را انجام نمی دهد ، اما ممکن است بخواهید زمان کمتری را در مدرسه بگذرانید تا بتوانید زمان و انرژی بیشتری را برای کارهای دیگر صرف کنید.

یا شاید شما فردی هستید که به تازگی ورزش را شروع کرده اید و نمی خواهید هر هفته ساعت هایی را صرف تناسب اندام خود کنید.

هر چه باشد ، شما به راحتی می توانید عضلات و قدرت را با تمرینات شگفت انگیز کمی ترکیب (یا حتی به دست آورید).

در این گفتگوی پادکست با دکتر برد شونفلد ، که اخیراً رها کن مرور داستان آنچه ادبیات علمی در مورد زمان نظم و انضباط کارآمد می گوید.

به عبارت دیگر ، براد و همکارانش این تحقیق را ارزیابی کردند تا م minimumثرترین روش برای تمرین قدرت با حداقل زمان تعریف شود.

برد تقریباً نیازی به معرفی ندارد ، اما اگر با او آشنا نیستید ، او است یک متخصص تناسب اندام ، نویسنده ، مربی ، خواننده و محقق مشهور بین المللی که بیش از 200 مقاله تحقیقاتی در زمینه ورزش و تغذیه ورزشی را با همتایان خود منتشر کرده است. این در واقع تأثیر همه چیزهایی است که به ترکیب بدن ، هیپرتروفی ، کاهش چربی و ساختار طبیعی بدن مربوط می شود.

بنابراین اگر شما فردی هستید که می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید از تمرینات خود با حداقل زمان در باشگاه استفاده کنید ، یا یک فرد بهینه ساز هستید که می خواهید نحوه اجرای آن را به طور موثر یاد بگیرید ، قطعاً به این پادکست گوش دهید به !

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، آن را برای بررسی سریع در iTunes ارسال کنید. این واقعا کمک می کند!

زمان بندی:

7:23 – چگونه می توان رشد عضلانی را به حداکثر رساند در حالی که زمان حضور در باشگاه را به حداقل رساند؟

8:22 برای کسب درآمد چقدر می توانید تمرینات کمی انجام دهید؟

12:54 – حداقل مقدار ماهیچه ای که ساخته اید چقدر است؟

17:48 – برنامه های معمول مینیمالیستی چگونه هستند؟ چگونه می توانید با کمترین زمان در باشگاه ، بهترین نتایج را بدست آورید؟

20:59 – به چند ست نیاز دارید؟

24:22 چگونه می توانید حجم مستقیم و غیر مستقیم را با تمرینات چند ترکیبی حساب کنید؟

28:48 – چگونه حرکات را در تمرین خود لحاظ می کنید؟

40:38 – بین ست ها چقدر باید استراحت کنید؟

46:35 – چگونه تعداد تکرارها را برای انجام یک تمرین خاص انتخاب می کنید؟

48:52 – چگونه از ست های قطره ای استفاده می کنید؟

49:46 – چگونه ست های دراپ را شمارش می کنید؟

در نمایش نشان داده شده است:

مکمل های پرسلن را از اینجا خریداری کنید

براد اینستاگرام

کتاب درسی براد: علم و توسعه هایپرتروفی عضلات

کتاب براد: طرح ماهیچه ای حداکثر

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ چه چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!