من در طول این سالها شواهد زیادی را نوشته ام و متوجه شده ام که تقریباً در مورد هر چیزی که برای عضله سازی ، کاهش چربی و سالم ماندن فکر می کنید.

هزاران زن و مرد در هر رده سنی و پیشینه ای خوب کار کردند و به حفظ وضعیت خوب آنها در زندگی کمک کردند.

که اینطور نیست ، شما باید همه چیزهایی را که من با عجله می گویم ببلعید ، اگرچه آنچه شما انجام می دهید ، هیچ کس در مورد همه آنها درست نیست. و به ویژه در زمینه هایی مانند رژیم غذایی و ورزش ، که دائماً در حال توسعه به عنوان تلاش محققان صادق و سخت کوش و رهبران فکری است.

به همین دلیل است که من همیشه از شنیدن سخنان کسانی که با من مخالف هستند ، خوشحالم ، به ویژه هنگامی که با استدلال و شهادت خوب به ادعاهای خود باز می گردند.

گاهی اوقات نمی توانم با موضوعات آنها آشنا شوم ، اما گاهی مصمم هستم که چیزی را یاد بگیرم و همیشه بحث را به این طریق ارزش می دهم.

این به من ایده این قسمت های یک مجموعه پادکست را داد: با تماس عمومی با افرادی که با من مخالف هستند و نظر من را به اشتراک بگذارید.

آن را به عنوان نسخه مشابه پرسش و پاسخ در نظر بگیرید.

بنابراین ، این کاری است که من انجام می دهم

هر دو هفته یکبار می پرسم اینستاگرام آنچه را که با آن مخالفم دنبال کنید ، و سپس مناظره های جالب یا جالب را در کنفرانس اینجا در پادکست بخوانید.

و پس از انجام این کار ، موارد زیر را انجام خواهم داد. به به

  • هرگز کمتر از تعداد مشخص کالری در روز (به عنوان مثال 1200 ، 1500 یا 1800) کالری مصرف نکنید.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، آن را برای بررسی سریع در iTunes ارسال کنید. این واقعا کمک می کند!

زمان بندی:

2:01 – وقتی کمتر از 1200 کالری می خورید چه اتفاقی می افتد؟

2:38 آیا کالری جهانی حداقل است؟ آیا حداقل مقدار کالری مورد نیاز برای خوردن وجود دارد؟

4:42 – چقدر کم نیاز دارید که هنگام برش کالری خود را کاهش دهید؟

6:28 – آیا می توانید با رژیم غذایی کم کالری دچار کمبود تغذیه ای شوید؟

در نمایش نشان داده شده است:

ماشین حساب کالری من

کتابهای مایک متیوز

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

+ منابع علمی

رتبه بندی خوانندگان

بدون رتبه بندی