اکنون می توانید عادت تقویت سیستم ایمنی میکرو 12 را ایجاد کنید


مدرسه RASP اوت 2021 به دلیل موضوع ایمنی ، در مورد چهار ستون ایمنی با میکرو سالم بحث کرد.

رفتن به مدرسه ، بازگشت به کار یا فقط می خواهید دفاعیات خود را زودتر از موعد تغییر دهید؟ در حال حاضر به همان اندازه زمان خوبی است که زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد و تغییرات را در تعداد زیاد و همچنین راه هایی که می توانید بهبود بخشید ارزیابی کنید.

در این مرحله چهار ، من به این موضوع خیره می شوم ، توصیه می شود بسیاری از قسمتهای کوچک ماهر ستون ، عاری از بیماری ، عادات را بپذیرید ، این آسان است. به نظر می رسد که اشکال ایمان آنها خارج از سیستم ایمنی شما و خوب است!

میکرو مصونیت دارد

دلایل دیگری را در بر می گیرد که بدن و سیستم عصبی و دستگاه گوارش شما را در آغوش بگیرد. بنابراین اگر می خواهید سلامت سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید ، این رویکرد شما جامع نیست. حتماً به ستون زیر توجه کنید تا سلامت سیستم ایمنی بدن خود را به طور مداوم افزایش دهید.

بهتر است ستون کوچک را در تمرین روزانه برای بهترین زمان ادغام کنید.

1. تغذیه

با این حال ، رعایت رژیم غذایی سالم ، در بیشتر موارد ، یکی از ساده ترین راه ها برای نجات گاوصندوق در راه زمین است.

یک برنامه غذایی کامل و جامع از درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها ، چربی ها و پروتئین) و ریز مغذی ها (مانند ویتامین ها و مواد معدنی) می تواند بر عملکرد ایمنی سلول تأثیر مثبت بگذارد. از سوی دیگر ، می توان کمبود مواد مغذی متعادل را از بین برد ، زیرا خانه خود را بنا کرده اید ، بنابراین قدرت آنچه می خورید را دست کم نگیرید.

عادات خرد رژیم و تغذیه ؛

  • خم شده است که باید هر روز حداقل چندین عملکرد را بخورد. انواع ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کنند.
  • با توجه به تعویض قهوه صبحگاهی خود به مقدار زیادی ویتامین C نیاز دارید.
  • اولویت بندی آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی ، مانند ویتامین 100 و ساقدوش ، ممکن است عملکرد سیستم ایمنی را تقویت کند.

2. سلامت باشید

حدود 70 درصد از سلول های ایمنی در روده ، به وضوح نشان می دهد که این بنای سالم روده است.

یک مانع روده سالم که بدن را در برابر عوامل بیماری زا که آنتی بادی ها را به تنهایی محافظت می کند ، محافظت می کند ، اما فقط توسعه دهنده آن است.

به طور خلاصه ، عملکرد ایمنی سالم معده بیشتر است.

عادت خرد برای بهبود سلامت روده ؛

  • مراقب باشید که نوشیدن آب کافی باشد ، شما به حق سیستم گوارش احتیاج دارید. اگر قرار دهید ، حتی بر روی آنچه که در حافظه Hydrate ساخته شده می شود bibendum ultricies H2o بالای یک ساعت.
  • به منظور آن زحمت فیبر بالا ، و قادر به کار ، به طوری که غلاف ذرت بوداده و هموس. سفارش همچنین می تواند به تأخیر در راه غذا کمک کند و سلامت دستگاه گوارش فیبر همه چیز را تحمل می کند.
  • برای حفظ باکتری های مفید که به معده و میکروبیوم روده کمک می کنند ، مکمل پروبیوتیک مصرف کنید.

3. روز

ارزش استرس از جهات بی شماری هم در حال حاضر و هم در دراز مدت وجود دارد.

انجمن روانشناسی آمریکا (APA) با استناد به تحقیقات پیشگامانه ، تاکید کرد که در آزمایش سه روزه تعداد کمتری از شرکت کنندگان در آزمایش ، سلول های کشنده طبیعی داشتند که با عوامل بیماری زا مبارزه می کردند. شروع استرس تقریباً به طور کامل از تولید گاما اینترفرون تقویت کننده سیستم ایمنی نیز تشکیل شده است.

در طول زمان ، استرالیایی نیز به استرس هشدار می دهد “می توان aliquyam نقض شد کار زیاد ، بیش از اشک. “استرس پاسخ سلول T را تضعیف می کند ، که جزء اساسی یک روش تطبیقی ​​است.

در حالی که کاهش استرس به آسانی گفته می شود تا انجام شود: گزینه های متعددی برای کمک به شما در حفظ آرامش ، خونسردی و محافظت وجود دارد که ممکن است دیده شوند.

میکرو برای کنترل استرس خود به عادت ؛

4. دروغ بگو

کیفیت خواب یکی از ستون های اصلی کارهای دیگر است.

این رویا عاری از سلامتی است و در ترکیب سایر چیزها بهبود می یابد و در نتیجه از تاثیر استرس کاسته می شود و از تولید سلول های T حمایت می کند و همچنین به التهاب کمک می کند. خواب کافی ، همانطور که در آن وجود دارد ، می تواند احتمال ابتلا به سرماخوردگی را کاهش دهد.

میکروسیاه ها بهتر می خوابند ؛

  • حالت صفحه نمایش برای جلوگیری از تلفن قبل از خواب ترشح ملاتونین و کاهش کیفیت کلی خواب دستگاه های سبک برای سرکوب.
  • کیفیت شب ، برخی از افراد در تمرین تقویتی می خوابند. به همان شیوه اگر حرکت در امتداد فرصت های جدید و شما می توانید انجام دهید ، به طوری که کسانی که از راه پله به جای آسانسور.
  • اگر به اندازه کافی استراحت نمی کنید ، این آزمایش 30 دقیقه قبل از خواب بیشتر از حد معمول است تا با عوارض کم خوابی مبارزه کنید. در صورت امکان ، هدف کامل پرنده برای خوابیدن است که هر کدام حدود 90 دقیقه طول می کشد.

خط پایین

درد تلاش برای تقویت دفاع خود توسط Plasmodium falciparum با کمک نجات بسیاری از خواسته های سر ستونها به پایان رسید. به جای این که فقط زمانی که احساس می کنید زیر آب و هوا هستید ، اقدامی انجام دهید ، به قول خودشان رویکردی پیشگیرانه اتخاذ کنید ، این مزایا می تواند همانطور که در بالا ذکر شد ، یک ترکیب کوچک بسازد.

در رویکرد جامع برای بهبود سلامت یکی از طرفین شما ، شما که از خود آگاهی دارید به آزمون مدرسه ایمنی خود کمک کرده اید.

اگر به حافظه سریع نیاز دارید ، در این اینفوگرافیک حتماً باید روی میکروفرم باشید.

برای بهبود ایمنی و حمایت از سلامت میکروهایز اینفوگرافیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *