این مکالمه ای است که من اکنون با مشتریان دارم


اغلب بین مشتریان من که مشکلات مشابهی دارند و اهداف مشابهی را دنبال می کنند، آشنایی وجود دارد.

به نظر می رسد گفتگوی من با مشتریان در حال حاضر (در طول یک بیماری همه گیر جهانی) این است…

من در خانه کار می‌کنم و زمانی که به استراحتی نیاز دارم، خودم را در آشپزخانه می‌بینم که میان‌وعده می‌خورم.»

که همیشه جواب من است”آیا از نظر جسمی گرسنه هستید؟

پاسخ ها متفاوت استعدد“برای”من فقط به کاری نیاز دارم که کارساز نباشد و خوردن احساس مولد کند.

بنابراین، اگر در این موقعیت قرار گرفتید، توصیه من چیست؟

بسته به اینکه چه چیزی شما را به آشپزخانه سوق داده است، ممکن است از روی عادت، به دنبال آرامش عاطفی یا تلاش برای کاهش استرس باشد. سوال اصلی (و من فکر می کنم شما از قبل پاسخ آن را می دانید) این است – آیا این رفتار اکنون در خدمت من است؟

برای ترک یک عادت، ممکن است ایجاد یک عادت جدید، مفیدتر یا سازگارتر مفید باشد. با این کار، من از شما دعوت می‌کنم که به جای رفتن به آشپزخانه که ممکن است در لحظه به بهترین شکل ممکن برای شما مناسب باشد، فهرستی از ۵ کاری که باید انجام دهید بنویسید (یا استرس عاطفی/استرس شما را ارضا کند).

در اینجا ۵ کاری وجود دارد که می توانید به جای رفتن به آشپزخانه انجام دهید:

  1. در اطراف ساختمان قدم بزنید. به هر حال بدن ما طوری طراحی نشده است که در تمام طول روز بنشیند، و اگر از خانه کار می کنید (مثل من) ممکن است مجبور باشید با خروج منظم از خانه کمی عمدی تر رفتار کنید. حرکت همچنین به عملکرد شناختی کمک می کند، تمرکز را بهبود می بخشد، سطح کورتیزول را کاهش می دهد، و مقداری هوای تازه همیشه خوب است!

  2. ماهیچه های خود را سفت کنید. اگر ساعت‌ها نشسته‌اید، ممکن است حرکات کششی همان چیزی باشد که بدنتان می‌خواهد.

  3. ۶ نفس عمیق بکشید. وقتی احساس استرس می کنید، تنها ۶ نفس عمیق شکمی می تواند سیستم عصبی شما را موثرتر از چیپس های داخل کمد آرام کند.

  4. چای گیاهی درست کنید. چای همچنین می تواند برای بدن و ذهن شما آرامش بخش باشد. مورد علاقه من نعناع، ​​زنجبیل و ریحان مقدس است.

  5. برای شنود، استراق سمع را امتحان کنید. EFT مخفف عبارت Emotional Freedom Technique است که نشان داده است استرس و سطح کورتیزول را کاهش می دهد. و اکنون برای هر ناراحتی عاطفی که به من می رسد از آن استفاده می کنم.

کار بعدی چیه…

  1. هر سوالی؟ در زیر نظر بدهید

  2. به کتابخانه رایگان ما دسترسی پیدا کنید پر از دستور العمل های سالم و خوشمزه، برنامه های غذایی، چالش ها، دوره های درخواستی، راهنماهای آنلاین، و کتاب های کاری که زندگی شما را تغییر می دهد! کلیک اینجا برای رسیدن به!

  3. بیا به من بپیوند گروه فیسبوک ارواح آزاد و سالم و دسترسی به محتوای اختصاصی و دوره های آموزشی. بیایید در تماس باشیم!

  4. آیا به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ کتاب تماس رایگان شما برای استراتژی سالم و سرگرم کننده امروز!