برای کاهش وزن به طور مستقیم غذا بخورید


برای کاهش وزن به طور مستقیم غذا بخورید

اصول غذا خوردن بصری ممکن است با تمام آنچه در مورد کاهش وزن در بزرگسالی شنیده اید مخالف باشد، اما این دقیقاً نکته است.

شهودی غذا خوردن به این معنی است که به یاد داشته باشید که چگونه به نشانه های ذاتی بدن خود اعتماد کنید، که برعکس کاری است که اکثر رژیم ها انجام می دهند. به جای تلاش برای سرکوب اشتها یا گرسنگی، تمرکز روی غذا خوردن است، زمانی که بدن شما به شما می گوید و آنچه به شما می گوید، و توقف در زمانی که سیر هستید.

فکر می‌کنم به سرعت متوجه می‌شوید که وقتی شروع به توجه به احساس بدن خود کنید، متوجه خواهید شد که خوردن شکلات در تمام روز، هر روز باعث می‌شود احساس خستگی و بیماری کنید در حالی که سرشار از سبزیجات، پروتئین تمیز و چربی‌های سالم است. . این به این معنا نیست که شکلات “بد” است، بلکه به این معنی است که اگر فقط می‌خورید، بدنتان چه احساسی داشت.

من فکر می کنم کلید خوردن شهودی، خوردن است به طرز نزدیک. برای از بین بردن عوامل حواس پرتی هنگام غذا خوردن تا بتوانید به نشانه های ذاتی بدن خود توجه کنید. آگاهی را در مورد طعم و بوی غذا گسترش دهید و تمام حواس خود را برای تجربه غذا خوردن به کار بگیرید. بخش مهمی از غذا خوردن آگاهانه، کاهش سرعت غذا خوردن است. ۲۰ دقیقه طول می کشد تا معده شما به مغز سیگنال دهد که پر است. اگر غذای خود را در عرض ۵ تا ۱۰ دقیقه استنشاق کنید، پرخوری بسیار آسان است و احساس سیری بیشتر می شود. با کاهش سرعت وعده های غذایی خود، به طور طبیعی کمتر غذا می خورید که به نوبه خود از کاهش وزن سالم و پایدار حمایت می کند.

غذا خوردن شهودی برای کاهش وزن به معنای خوردن تنها زمانی است که احساس گرسنگی می کنید و زمانی که احساس سیری می کنید متوقف شوید. به خودتان اجازه بدهید وقتی هستید غذا بخورید از نظر جسمی گرسنه رتبه بندی گرسنگی خود در مقیاس ۱ تا ۱۰ در طول روز به شما کمک می کند تا دوباره یاد بگیرید که به نشانه های گرسنگی خود اعتماد کنید، حقیقت این است که بدن شما به شما می گوید و به شما می گوید چه زمانی به غذا نیاز دارد و چه زمانی به غذا نیاز ندارد، شما فقط نیاز دارید. برای گوش دادن

کلید کاهش وزن پایدار این است که از برچسب زدن “خوب” یا “بد” به غذاها خودداری کنید. وقتی به خود می گوییم غذا “بد” است و اجازه خوردن آن را نداریم، تمایل داریم روی آن تمرکز کنیم یا روی آن وسواس داشته باشیم. دقیقا به همین دلیل است رژیم های محدود کننده شکست بخورید و ممکن است در نهایت با خوردن غذاهایی که به عنوان “بد” توصیف کرده اید، دچار پرخوری شوید. در پایان روز، غذا غذا است. احساس غذا در بدن شما کلید واقعی سلامتی است.

کار بعدی چیه…

  1. هر سوالی؟ در زیر نظر بدهید

  2. به کتابخانه رایگان ما دسترسی پیدا کنید پر از دستور العمل های سالم و خوشمزه، برنامه های غذایی، چالش ها، دوره های درخواستی، راهنماهای آنلاین، و کتاب های کاری که زندگی شما را تغییر می دهد! کلیک اینجا برای رسیدن به!

  3. بیا به من بپیوند گروه فیس بوک قبیله پرورش یافته و دسترسی به محتوای اختصاصی و دوره های آموزشی. بیایید در تماس باشیم!

  4. آیا به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ کتاب تماس رایگان شما برای سلامتی و استراتژی شاد امروز!