خرچنگ واژن

چیزهای زیادی وجود دارد که ما گاهی اوقات فراموش می کنیم، و آن در مورد سلامت جنسی است. در مدرسه بسیاری از مدارس مختلف آموزش جنسی را آموزش می دهند و به نظر می رسد که در دنیای پر سرعت امروز، تشخیص بخش های مشکل آفرینی که در رابطه با سلامت جنسی ترسیم می شود، دشوار باشد. شما باید خرچنگ واژن و علائم مرتبط با آن را بدانید. شما همیشه می توانید با نداشتن رابطه جنسی از بیماری های جنسی پیشگیری کنید، اما اگر قرار است در هر عمل جنسی درگیر شوید، باید به خودتان آموزش دهید که چگونه از خود و دیگران در برابر ابتلا به یک بیماری مقاربتی محافظت کنید. این چیزها علم موشکی نیست و یادگیری علائم هشدار دهنده چیست.

خرچنگ های واژن چیزی برای خنده نیستند. در صورت مشاهده هر گونه زخم، ترشح یا احساس سوزش هنگام ادرار کردن، باید فوراً با پزشک تماس بگیرید. اگر خجالت می‌کشید و نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید، همچنان باید به پزشک مراجعه کنید. سعی نکنید خودتان دارو درمانی کنید، زیرا اگر به یک متخصص مراجعه نکنید، این موارد بدتر می شود. احتمال ابتلا به یک بیماری مقاربتی همراه با یک بیماری متفاوت دیگر وجود دارد، و قطعاً نباید فقط به تحقیقات خود برای یافتن درمانی برای این نوع چیزها اعتماد کنید.

اگر علائم هشدار دهنده خرچنگ واژن را بدانید، می توانید به راحتی درمان شوید. پزشکان آماده کمک به شما هستند و اصلاً در آنجا نیستند که شما را قضاوت کنند. بیماری های مقاربتی قابل پیشگیری هستند و دانستن علت این موارد می تواند به معنای تفاوت بین سلامت کلی جنسی و ابتلا به چیزی غیرقابل توجیه در ناحیه ای از بدن باشد که نباید با آن مشکلی داشته باشید.

بیماری های قابل پیشگیری بسیار زیاد هستند و بیماری های مقاربتی از شایع ترین این بیماری ها هستند. مطمئناً می توانید با مراقبت بهتر از برنامه روزانه خود از سرطان ریه و برخی بیماری های دیگر جلوگیری کنید. با این حال، شما همچنین باید در نظر داشته باشید که سلامت جنسی شما به اندازه سلامت جسمی و غیر جنسی برای سلامتی شما مهم است. اگر تغییری در ناحیه شرمگاهی خود مشاهده کردید یا فکر می کنید ممکن است خرچنگ واژن داشته باشید، باید به طور جدی به پزشک مراجعه کنید. دادن یک بیماری مقاربتی فقط یک انگ نیست، بلکه می‌تواند برای خود و کار روزانه و اوقات فراغت شما ویرانی ایجاد کند.

خرچنگ های واژن به راحتی درمان می شوند. اکتشافات پزشکی زیادی در حوزه درمان بیماری های مقاربتی وجود دارد و در حالی که برخی از آنها کشنده هستند، خرچنگ های واژن معمولا با یک یا دو کاربرد قابل درمان هستند. ماهیت طولانی مدت برخی از بیماری های جنسی در این مورد صدق نمی کند و در حالی که بسیار مسری است، اگر به موقع تشخیص داده شود و توسط پزشک به درستی درمان شود، نباید مرگ یا زندگی باشد. بار دیگر، از این موضوع خجالت نکشید، به سادگی به پزشک مراجعه کنید، کمک بگیرید و درمان را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید که به همسرتان بگویید و مطمئن شوید که با او در مورد سابقه جنسی خود صحبت کنید، زیرا برای آزادی و سلامت کلی شما مهم است.