خوردن آگاهانه ساده ساخته شده است


ممکن است شنیده باشید که من در مورد غذا خوردن آگاهانه صحبت می کنم اما فکر کرده اید “خیلی سخته” یا «به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانم آن را عملی کنم». اگر چنین است، این برای شماست!

همانطور که قبلا گفتم خوردن آگاهانه این تمرین ایجاد یک آگاهی باز است که چگونه غذایی که انتخاب می کنیم بر بدن، ذهن و احساسات ما تأثیر می گذارد. خوردن آگاهانه عبارت است از بودن در لحظه حال بدون قضاوت یا انتقاد و با قصد و آگاهی.

اغلب اوقات ما غذای خود را بدون فکر کردن به غذای فوق مصرف می کنیم. این یک پدیده رایج است که به عنوان غذا خوردن بدون فکر شناخته می شود. در این صورت نکته کلیدی در خوردن با دقت این است که حضور داشته باشید.

ممکن است فکر کنید “جینا، اما چگونه؟”

این قسمت ساده است…

حواس پرتی را از بین ببرید و روی نفس خود تمرکز کنید.

توجه داشته باشید که گفتم “ساده” و نه آسان…

وقتی تلویزیون را خاموش می کنیم یا گوشی خود را خاموش می کنیم در حالی که بیشتر از نفس خود آگاه می شویم، به ما این امکان را می دهد که وارد لحظه حال و وارد بدن خود شویم.

حضور به ما این امکان را می دهد که غذای خود را تجربه کنیم و در واقع از غذایی که می خوریم لذت بیشتری ببریم. چون وقتی تمام توجه ما در قسمت پایانی Gray’s Anatomy غوطه ور می شود، طعم غذایمان را نمی چشیم. هک، ما به سختی می توانیم طعم آن را بچشیم! مسئله این است که معده شما جوانه های چشایی ندارد، بنابراین وقتی از توجه به غذای موجود در دهان خود دست نمی کشیم، اغلب فرصت چشیدن آن را از دست می دهیم و در نتیجه بیشتر مصرف می کنیم.

بنابراین برای اینکه غذا خوردن آگاهانه را ساده کنید، قبل از شروع به خوردن مراقب نفس خود باشید.

اگر برای مرحله بعدی آماده هستید، این راهنما را دانلود کنید خوردن آگاهانه ورزش!

کار بعدی چیه…

  1. هر سوالی؟ در زیر نظر بدهید

  2. به کتابخانه رایگان ما دسترسی پیدا کنید پر از دستور العمل های سالم و خوشمزه، برنامه های غذایی، چالش ها، دوره های درخواستی، راهنماهای آنلاین، و کتاب های کاری که زندگی شما را تغییر می دهد! کلیک اینجا برای رسیدن به!

  3. بیا به من بپیوند گروه فیس بوک قبیله پرورش یافته و دسترسی به محتوای اختصاصی و دوره های آموزشی. بیایید در تماس باشیم!

  4. آیا به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ کتاب تماس رایگان شما برای استراتژی سالم و سرگرم کننده امروز!