دسرهای متوسط ​​…: تغذیه


زیرا آنها می گویند که حالت تعریف نه در همه زمان ها و نه اضافی است.

بروکلی یا سیب مصرف کنید – یک فرد معمولی می تواند هر زمان که می خواهد هر مقدار که می خواهد بخورد. سیب های بروکلی به طور متوسط ​​بیشتر برای سلامتی بهتر یا حداقل بدتر هستند.

کیک شکلاتی ، بستنی ، شکر و غیره اگر همواره یا بیش از حد غذا بخورید ، مفید نخواهد بود.

غذاهای سالم را می توان تا آنجا که می خواهید مصرف کنید. غذاهایی که کمتر مفید یا مضر هستند باید محدود شوند.

این منجر به توصیه ای برای دسرهایی مانند “بسیار توصیه می شود” و “متوسط” می شود – نه همیشه و نه اضافی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *