دمنوش وگان بادام زمینی بادام زمینی


جلسه میان وعده بعدی را با استفاده از این گیاه خوشمزه وگیلی Smokey Cashew Quueso Dip تماشا کنید!

در این مرحله ، بر هیچ کس پوشیده نیست که در NS ما وقت زیادی برای خوردن طرفداران داریم. ما همچنین معتقدیم که بهترین تابه ها شامل تنقلات سالم هستند که نه تنها طعم لذیذی دارند ، بلکه برخی جعبه های تغذیه ای را نیز بررسی می کنند. استفاده از بادام هندی های سبک پخته و شیر خام بادام باعث افزایش پروتئین در این دود Smokey Cashew Queso می شود.

پیدا کردن جایگزین لبنیات همیشه آسان نیست. مخصوصاً وقتی صحبت از تقلید از بافت سس پنیر می شود ، کاملاً خامه ای است. در فروشگاه خانگی ما شخصاً گزینه های زیادی را تجربه کرده ایم ، که بیشتر آنها حاوی روغن اضافی و مواد نگهدارنده هستند.

با افزودن چند قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای ، ویتامین B زیادی دریافت می کنید و طعم عالی “پنیری” را اضافه می کنید. تغییر دهنده واقعی بازی از دستور تهیه سرآشپز و نویسنده Kenji López-Alt ناشی می شود که در آن از سیب زمینی برای بهبود طراحی آن استفاده می کند. این بادام طبیعی را که سالی یک بار پخته می شود ، برای بافتی صاف و پنیری ، بدون استفاده از لبنیات خیس کنید.

چرا Smokey Cashew Queso Dip یک گزینه میان وعده مغذی است

هر زمان که از شما س askال می کنیم ، ما حداقل 2 مورد از پنج عنصر اساسی سیستم خود را شامل می شود.

بنیاد پنج روش ما راهی آسان برای پی بردن به این است که شما یک وعده غذایی متعادل دارید و از پنج عنصر تشکیل شده است: پروتئین ، کربوهیدرات نشاسته ، کربوهیدرات غیر نشاسته ای ، چربی و طعم دهنده.

با انتخاب دو مورد از طعم دهنده های خوش طعم ، همیشه یک میان وعده متعادل خواهید داشت که شما را تا وعده بعدی سیر نگه می دارد.

دو ماده اصلی موجود در این دمنوش دودی وگان بادام هندی ، بادام هندی است که منبع سالم پروتئین و چربی گیاهی است و سیب زمینی که کربوهیدرات نشاسته ای را تأمین می کند.

بادام هندی همچنین حاوی مواد معدنی مانند روی ، منگنز ، مس و سلنیوم است که همه آنها بر سیستم ایمنی و سلامت ما تأثیر می گذارد.

این سبزی بادام هندی با طعم دادن به سبزیجات گزینه ای عالی برای میان وعده یا صرف غذا است.

اساس عامل پنج طعم چیست؟

اگر شما در زمینه SOA Community و Mindful Nutrition Method تازه کار هستید ، پنج بنیادین بخشی از نحوه آموزش نحوه ایجاد رویکرد متعادل است. وقتی انعطاف پذیر باشید تا از غذاهایی که دوست دارید لذت ببرید بدون نگرانی در مورد غذا ، برای شما راحت تر است که به بدن خود غذا بدهید.

پنج عنصر اصلی تغذیه ای شامل پروتئین ، چربی ، کربوهیدرات ها ، کربوهیدرات های نشاسته ای و قندی و عامل طعم نشاسته (که نشاط ، لذت و لذت را برای شام شما به ارمغان می آورد) است.

تو می توانی راهنمای ما را بارگیری کنید سیستم بنیاد ما از پنج طریق برای ایجاد وعده های غذایی معمولی استفاده می کند که می توانید برای آماده سازی یا طبخ غذاهای تازه در این هفته استفاده کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *