رابطه مثبت با گونه های غذایی که دوست دارم چیست


آیا می خواهید با غذا رابطه مثبت برقرار کنید؟ انجام این کار جنبه مهمی از مراقبت از سلامت جسمی ، روحی و احساسی شما است.

در چند سال گذشته ، تغذیه واقعاً سیاه و سفید به نظر می رسد ، به ویژه برای سلامت بدن.

در حال حاضر به ما دستور داده شده است که در نظر بگیریم چه انتخابهای تغذیه ای که به سلامت جسمانی ما کمک کند و چه انتخابهایی را انجام دهیم که می تواند بر سلامت بدن ما تأثیر منفی بگذارد یا با آن سازگار شود.

به نوعی ، این ملاحظات هنوز ضروری هستند و ما می خواهیم وقتی در مورد تغذیه فکر می کنیم ، داشته باشیم. ما می خواهیم بدن خود را تغذیه کنیم تا یک زندگی کامل ، سالم و لذت بخش را ارتقا دهیم.

اما ، همانطور که همیشه در اینجا با تغذیه محروم می گوییم ، غذا بسیار بیشتر از غذا برای بدن است. زمان انتخابهایی را که در مورد غذا انجام می دهیم بسیار بیشتر به سلامت بدن ما نشان می دهد. همچنین بر ذهن ما تأثیر می گذارد.

هنگامی که ارتباط مثبتی با غذا داریم ، تغذیه جسمی دیگر به قیمت سلامت روان نیست.

در ادامه بخوانید تا دریابید که رابطه مثبت با غذا واقعاً چگونه می تواند باشد تا بتوانید اقداماتی را انجام دهید که به شما کمک می کند تا این ویژگی ها را تنظیم کنید.

رابطه مثبت با گونه های غذایی که دوست دارم

  • یک رابطه مثبت با غذا جایی است که شما در انتخاب غذا و تغذیه خود احساس اطمینان می کنید.
  • شما خود را به نحوی تغذیه می کنید که از سلامت جسمانی طولانی مدت پشتیبانی می کند.
  • شما هنگام صرف غذا اینجا هستید تا بتوانید غذا را به طور کامل تجربه کنید.
  • شما به خاطر لذت خالص از غذا لذت خواهید برد.
  • شما این وضوح را دارید که چشم های چشم شما دائماً انرژی خود را روی چیزهای دیگر قرار می دهند.
  • وقتی گرسنه هستید از نظر جسمی غذا می خورید ، به نشانه های سیری گوش دهید و نشانه های گرسنگی فیزیکی خود را درک کنید.
  • عادات غذایی باعث می شود احساس امنیت کنید و با شیوه تغذیه خود سازگار باشید.

همه اینها بسیار بلند به نظر می رسند ، درست است؟ چه کسی نمی خواهد بتواند سلامت روانی و جسمی را به گونه ای اولویت بندی کند که بتواند بهترین رفتار را انجام دهد؟

بنابراین ، برای داشتن چند مثال و بررسی رابطه با غذا ، لازم است در مورد شخصیت های درگیر صحبت کنیم.

1. به خودتان وعده های غذایی متعادل بدهید

به منظور اطمینان از رژیم غذایی و انتخاب های تغذیه ای خود و خوردن روشی که به شما این امکان را می دهد تا سیر و فعال باشید ، باید بدانید چگونه وعده های غذایی مغذی و متعادل ایجاد کنید.

اینجاست که پنج سیستم پایه ما اجرا می شود. اگر با این سیستم آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رایگان ما را که آن را پوشش می دهد ، بارگیری کنید!

این تعمیرات ساده و مبتنی بر اطلاعات بدون هیچ گونه ملاحظه ای است اضافه بار اطلاعات ما روزانه در مورد غذا و تغذیه می شنویم و می بینیم.

در وعده های ناهار شامل پروتئین ، نشاسته و کربوهیدرات نشاسته ، کربوهیدرات غیر نشاسته ای ، چربی و طعم دهنده ، می توانید به راحتی غذا بخورید. نیازی به حدس یا پرسش دوم نیست.

یک غذای متعادل باعث ایجاد ارتباط متعادل و مثبت با غذا می شود.

2. شما می توانید هر دو را برای خوردن غذا متعادل کنید و لذت بسیار

به عنوان یک متخصص تغذیه و مربی سلامتی ، من دریافتم که مشتریان بیشتر با این مفهوم دست و پنجه نرم می کنند.

رژیم ها و روندهای زیادی وجود دارد که انتظار می رود یکی یا دیگری باشد. یا برای خوردن غذا می خورید یا برای لذت غذا می خورید. به همین دلیل ، مردم اغلب خود را در یک چرخه شروع و توقف با در نظر گرفتن همه یا هیچ چیز در ذهن خود می بینند.

آنها یا به طور فیزیکی به آنها غذا می دهند یا “همه در” و فقط “همه” را می خورند و آنها فقط برای لذت و لذت فوری غذا می خورند.

اگر تا به حال در رژیم غذایی یا متخصص سم زدایی بوده اید ، این ممکن است برای شما آشنا به نظر برسد.

ارتباط مثبت با غذا ارتباطی است که در آن می توانید از بسیاری از بازیگران زن در زندگی خود تعریف کنید ، از جمله تغذیه حیاتی که به بدن شما می بخشد و حتی شادی و لذت که می تواند به ارمغان بیاورد.

می توانید به راحتی با غذا و لذت غذا بخورید. دیگر نیازی به قوانین غذا ، کمک هزینه یا محدودیت نیست.

3. نمی توانید برچسب غذاها را چه خوب و چه بد برچسب گذاری کنید

ما آنقدر می شنویم که غذا خوب و درست است ، غذاهای بد و بد خوشایند هستند ، که در این زمینه به نظر می رسد.

از آنجا که این مفهوم در واقع از حقیقت دور است.

تخصیص اخلاقی غذا ، زیرا این باعث ظلم می شود. با غذا تأثیر منفی می گذارد. برای رسیدن به غذای معمول خود شجاعت احساس گناه ، غرور ، استرس ، اضطراب و فوریت نیاز است.

رابطه مثبت با غذا دیگر شامل چنین احساساتی نمی شود. این به ما می گوید که غذا فقط غذا است. این غذا یا سرگرمی است یا ترکیبی از این دو است و شما را قادر می سازد تا در هر شرایطی برای نیازها ، نیازها و انتخاب های فردی خود تعادل مناسب را بیابید.

4. انتخابهای غذایی عمدی مناسب را که متعادل می کنید پیدا کنید

کجا رژیم داشتید ، جایی که باید همه غذاهای خود را اندازه گیری می کردید؟ یک پوند تعیین کنید؟ آن را در ظروف پلاستیکی با کد رنگی و از قبل اندازه قرار دهید!

یا شاید در جایی که الان بودید رژیم می گرفتید این مجاز است به طوری که من می توانم در ساعات خاصی از روز غذا بخورم ، جایی که شما نمی توانید شام را در انتهای میز بخورید ، زیرا می توانید آن را بیرون از پنجره بخورید.

اینها نمونه هایی از موارد منفی مرتبط با غذا است.

ارتباط مثبتی با غذایی وجود دارد که ما در آن با نیت آگاهانه می خوریم تا سفت و سخت.

این بدان معناست که ما به طور فیزیکی خود را کنترل می کنیم تا اندازه قسمت های نشانه گرسنگی و سیری بدنمان را تعیین کنیم. جایی که هنگام احساس نیاز جسمی غذا می خوریم ، زمانی که به آن اطلاع می دهیم.

هنگامی که گاهی اوقات بعد از یک شام نامناسب ، این یک تجربه لذت بخش و لذت بخش است.

تمرین خوردن آگاهانه به شما امکان می دهد تا به طور یکنواخت و مثبت با غذا غذا بخورید.

5- رژیم ها ، روندها و سم زدایی ها شما را جذب نمی کنند

هنگامی که در حال ایجاد وعده های غذایی با استفاده از پنج پایه هستید ، به یاد داشته باشید که غذا بخورید ، غذاها را با توجه به لذت اولویت بندی کنید و بدانید که بسته به نوع تغذیه ، عادات غذایی ندارید.

بزرگترین مد بعدی توانایی مکیدن شما را ندارد ، اگر فکر می کنید همه کارها را اشتباه انجام می دهید ، اینطور غذا بخورید.

یک رابطه محکم با غذا یک رابطه مهم با غذا است – به خودی خود می دانید که بهترین کار را برای بدن خود انجام می دهید.

نحوه ایجاد رابطه مثبت با غذا

در روش یادداشت تغذیه ، ما به اعضای خود آموزش می دهیم که چگونه با غذا روابط شخصی ، منحصر به فرد و مثبت ایجاد کنند. ما ابزارها ، منابع و دانش لازم را برای تغذیه خود با اطمینان به آنها می دهیم.

اعضا می توانند روابط خود را با غذا دوباره پر کنند تا بتوانند با سهولت و نیت به چرخه رژیم غذایی خوبی برسند و پیشرفت کنند.

داشتن رابطه مثبت با غذا و داشتن قدرت و خودمختاری در زندگی و انتخاب های شما خوب است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *