روی مربی بیضوی ورزش کنید و داروهای اختلال نعوظ خود را دور بریزید

به نظر می‌رسد که نمی‌توانید هیچ رویداد ورزشی را بدون دریافت مقدار زیادی تبلیغات برای ویاگرا یا سیالیس تماشا کنید. به نظر می رسد یک اپیدمی اختلال نعوظ وجود دارد که فقط شرکت های داروسازی می توانند آن را درمان کنند. اما این داروها می‌توانند عوارض جانبی قابل‌توجهی داشته باشند و حتی ممکن است برای بخش‌هایی از جمعیت مرد با سلامتی خطرناک باشند. نشان داده شده است که ورزش عملکرد جنسی را بهبود می بخشد و به درمان یا جلوگیری کامل از اختلال نعوظ کمک می کند. ورزش بر روی یک مربی بیضوی نوعی ورزش شدید را فراهم می کند که شما را از نظر بدنی مناسب نگه می دارد و آمادگی جسمانی برابر است با یک زندگی جنسی سالم.

اختلال نعوظ معمولاً به دلیل کمبود جریان خون در آلت تناسلی ایجاد می شود. از آنجایی که ورزش جریان خون را در سراسر بدن بهبود می بخشد، منطقی است که به اختلال نعوظ نیز کمک کند. در واقع نشان داده شده است که ورزش به اندازه مصرف ویاگرا به این مشکل کمک می کند. دانشمندان آلمانی در مقاله ای که در نشست سالانه انجمن اروولوژی اروپا ارائه شد، دریافتند که قرار دادن مردانی که مشکلات نعوظ دارند در یک برنامه ورزشی به اندازه مصرف ویاگرا برای بهبود ظرفیت نعوظ موثر است. مطالعه دیگری تعداد دفعات جنسی و میزان رضایت شناگران ۶۰ ساله را مورد بررسی قرار داد و نشان داد که آنها مانند شناگران ۲۰ سال جوانتر هستند.

بنابراین چگونه ورزش باعث افزایش جریان خون می شود؟ یکی از راه هایی که ورزش جریان خون را افزایش می دهد، افزایش سطح اکسید نیتریک است. اکسید نیتریک باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و وریدهای پهن تر به معنای جریان خون بیشتر است. ورزش همچنین در بازسازی عروق نقش دارد، که فرآیند بازسازی رگ‌ها و مویرگ‌های کوچک در سراسر بدن شما از جمله آلت تناسلی است.

ورزش همچنین می تواند یکی دیگر از علل اختلال نعوظ یعنی تستوسترون پایین را برطرف کند. سطوح سالم تستوسترون برای ماهیچه های آلت تناسلی که خون را برای حفظ نعوظ به دام می اندازند، حیاتی است. ثابت شده است که ورزش منظم، به ویژه تمرینات وزنه برداری، سطح تستوسترون را با افزایش سن حفظ می کند.

ورزش همچنین می تواند با بهبود خلق و خوی زندگی جنسی شما را بهبود بخشد. ورزش می تواند به تغییر شکل بدن شما کمک کند که ممکن است به تصویر شما کمک کند. ورزش همچنین باعث می شود بدن شما اندورفین تولید کند، این مواد شیمیایی احساس خوبی هستند که خلق و خو را بالا می برند و به خنثی کردن اثرات یک زندگی پر استرس کمک می کنند، و هیچ چیز به اندازه سطوح بالای استرس باعث کاهش میل جنسی نمی شود.

ورزش همچنین می تواند به ما در عملکرد جنسی سالم با افزایش سن کمک کند. یک مطالعه ترکیب یک رژیم غذایی کم چرب با ورزش را بررسی کرد و نتایج چشمگیر بود. شرکت کنندگان نه تنها افزایش جریان خون را نشان دادند، بلکه به طور متوسط ​​۱۶ درصد کاهش فشار خون، ۱۹ درصد کاهش فشار خون، کلسترول ۱۷ درصد کاهش یافت و سطح تری گلیسیرید نیز ۲۰ درصد کاهش یافت. اینها نشانگرهای مهمی برای سلامت قلب و عروق هستند و یک سیستم قلبی عروقی قوی می تواند به تضمین جریان عالی به اندام های جنسی با افزایش سن کمک کند. سایر عادات سبک زندگی مانند رژیم غذایی سالم و سیگار نکشیدن نیز مهم بودند.

شروع یک برنامه ورزشی با یک مربی بیضوی یک راه عالی برای جلوگیری یا حتی معکوس کردن مشکلات نعوظ است. یک مربی بیضوی با بازوهای متحرک با گروه های عضلانی اصلی در سراسر بدن شما کار می کند. یک تمرین بیضوی در مقایسه با سایر تمرین‌ها میزان فعالیت کمتری دارد، به این معنی که تمرین شما راحت‌تر از میزان سختی بدن شما به نظر می‌رسد. بازوهای متحرک، در سطح مقاومت بالا، می‌توانند روی بالاتنه شما به روشی مشابه وزنه‌برداری کار کنند که سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد. ارائه تمام این مزایا در یک دستگاه تناسب اندام چیزی است که یک مربی بیضوی را در مقابله با مشکلات نعوظ بسیار موثر می کند.

بنابراین، روی مربی بیضوی خود بپرید و داروهای ویاگرا و سیالیس خود را دور بیندازید. یک برنامه ورزشی روی یک بیضوی جدید یا بازسازی شده می تواند به شما در حفظ عملکرد جنسی سالم در طول زندگی کمک کند.