سالاد روکا با انواع توت ها و بادام – مشاور تغذیه جیل وست



سالاد روکا با انواع توت ها و بادام

زمان آماده سازی: ۱۵ دقیقه; زمان کل: ۱۵ دقیقه

وعده های غذایی: ۴

عناصر:

۲ قاشق غذاخوری سرکه شراب قرمز

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

½ قاشق چایخوری خردل دیژون

نصف قاشق چایخوری عسل

۵ فنجان آرگولای تازه (یا اسفناج اگر طرفدار شاهی نیستید)

½ فنجان تربچه خرد شده

۲ عدد پیاز سبز خرد شده

۱ عدد خیار ایرانی، ربع شده و خرد شده

نصف فنجان توت

نصف فنجان شاه توت

½ فنجان بادام هندی خرد شده

نمک و فلفل برای چشیدن

آماده سازی:

۱. در یک کاسه کوچک، سرکه، روغن، خردل و عسل را با هم مخلوط کنید. نمک و فلفل را به مزه اضافه کنید.

۲. در یک کاسه بزرگ، شاهی، تربچه، پیاز سبز، خیار و بادام را بریزید. دلم با سس نکته: سس را هر بار یک قاشق غذاخوری اضافه کنید. بسته به این که آیا سالاد کم چاشنی دوست دارید، ممکن است به تمام سس نیاز نداشته باشید

۳. مخلوط سالاد را روی بشقاب ها قرار دهید و توت ها را روی آن قرار دهید، سپس سرو کنید.

اطلاعات تغذیه در هر وعده:

۱۴۰ کالری، ۱۱ گرم چربی، ۱ گرم چربی اشباع، ۰ میلی گرم ترانس، ۰ میلی گرم کلسترول، ۱۳۰ میلی گرم سدیم، ۳۲۱ میلی گرم پتاسیم، ۸ گرم کربوهیدرات کل، ۴ گرم شکر، ۴ گرم فیبر غذایی، ۳ گرم پروتئین