سوپ اسکواش تابستانی – مشاور تغذیه جیل وست



عناصر:

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۱ پیاز قرمز کوچک، مکعبی خرد شده

۲ حبه سیر، نازک ورقه شده

۲ پوند کدو سبز تازه، ربع و ورقه شده

۲ فنجان آب سبزیجات کم سدیم

½ قاشق چایخوری نمک تقسیم شده

½ قاشق چایخوری فلفل سیاه تقسیم شده

مقداری نان برشته شده یا فندق

آماده سازی:

۱. در یک قابلمه بزرگ، روغن زیتون را گرم کنید و سپس پیاز و سیر را اضافه کنید. هر کدام را با ½ قاشق چایخوری نمک و فلفل مزه دار کنید. حدود ۷ دقیقه روی حرارت متوسط ​​رو به پایین بپزید و مدام هم بزنید تا نرم شوند.

۲. کدو سبز را اضافه کنید و به مدت ۱۰ دقیقه مدام هم بزنید تا نرم شود. آب سبزیجات را اضافه کنید و روی حرارت ملایم بجوشانید. حدود ۱۰ دقیقه بپزید.

۳. اجازه دهید ۱۰ دقیقه خنک شود سپس بسته به اندازه مخلوط کن در دو نوبت به مخلوط کن اضافه کنید. سوپ را پوره کنید تا مانند ابریشم یکدست شود.

۴. سوپ را به قابلمه برگردانید و با ½ قاشق چای خوری نمک و فلفل باقی مانده مزه دار کنید.

۵- گرم یا سرد شده سرو کنید و به دلخواه با پیاز سبز خلال شده، آجیل یا نان تست تزیین کنید.

۴-۶ وعده درست می کند.

اگر این دستور را درست کردید، عکس بگیرید و jillwestnutriton را در اینستاگرام تگ کنید