فرهنگ رژیم غذایی چیست؟


فرهنگ رژیم غذایی چیست

فرهنگ رژیم غذایی بر این باور استوار است که لاغری یا لاغر بودن معادل ارزش ماست یا با سلامتی ما مرتبط است. قطعا وزن، شکل و اندازه را به سلامتی ترجیح می دهد. من معتقدم که تفاوت مشخصی بین آن چیزها وجود دارد.

تقلید لاغری به جای تندرستی بر نحوه نگرش ما به بدن خود و به طور کلی بر احساس ما نسبت به خود تأثیر می گذارد. فرهنگ رژیم غذایی همچنین فرض می کند که غذا خوردن به روش خاصی (رژیم مد روز فعلی) منجر به داشتن “اندازه بدن صحیحسلامتی و اینکه این اندازه بدن می تواند و باید برای همه به دست آید.

من احساس می کنم که این تصور غلط بسیار بزرگ در صنعت رژیم غذایی وجود دارد که اگر فقط ۲۰ پوند وزن خود را کم کنید، خوشحال خواهید شد و خود را دوست خواهید داشت. اما، این حتی به درستی هم نزدیک نیست. شادی یک احساس یا نشان دادن لذت است و یک احساس اطمینان یا رضایت است. مهم نیست از کجا به آن نگاه کنید، تعریف شادی به وزن یا اندازه بدن فرد اشاره نمی کند.

من فرهنگ رژیم غذایی را ترویج این ایده می دانم که محدود کردن غذا یا تنبیه خودمان با ورزش منجر به کاهش وزن می شود. که به نوبه خود، آن احساس لیاقت، پذیرش و کافی بودن را برای شما فراهم می کند.

فرهنگ رژیم غذایی همچنین تمایل دارد که غذاها را به عنوان خوب یا بد برچسب گذاری کند، که بسیاری از مردم آن را انتخاب می کنند.خوب” یا “بدبرچسب زدن به عنوان بخشی از هویت آنها “من خوبم اگر من سالاد بخور“و”من هستم بد است اگر کیک بخورم مسئله این است که این امر افراد را از ارتباط واقعی با بدن خود و تنظیم کردن نحوه ساخت غذاهای خاص منحرف می کند. بدن احساس

بسیاری از شرم در فرهنگ رژیم غذایی در شرم کردن غذا و شرم کردن بدن وجود دارد. به نوعی آن را اجتماعی ساخت قابل قبول برای استفاده از سوالات یا عباراتی مانند “آیا واقعاً می خواهید آن را بخورید؟” یا “فکر کردم رژیم گرفتیاین نوع فرهنگ است که واقعاً می تواند به سلامت روانی و عاطفی ما آسیب برساند.

شما می توانید فرهنگ رژیم غذایی را به چالش بکشید:

  1. زیر سوال بردن اهداف پشت رفتار خود گذشته از همه اینها، تغییر شروع می شود با شما. وقتی به قصد و نیت پشت اعمال خود نگاه می کنیم، نحوه نگرش ما به موقعیت یا حتی نگاه ما به غذا را تغییر می دهد. به عنوان مثال، اگر سالاد را انتخاب کنید، می‌توانید اینگونه باشد:من باید وزن کم کنم تا احساس شایستگی کنم و این سالاد واقعاً کم کالری است، بنابراین به من کمک می کند تا به آنجا برسم.“یا،”من این سالاد سرشار از مواد مغذی را انتخاب می‌کنم زیرا می‌خواهم غذاهای مغذی برای بدنم فراهم کنم تا حس بسیار خوبی داشته باشد.» نیت پشت هر اقدامی کلیدی است.

  2. حساب هایی را که دنبال می کنید نظارت کنید رسانه های اجتماعی. آیا اکثر خوراک شما از ایده های فرهنگ رژیم غذایی حمایت می کند؟ اگر بخواهید کسانی را که فرهنگ رژیم غذایی را در رسانه‌های اجتماعی ترویج می‌کنند لغو فالو کنید و به جای آن حساب‌های بیشتری را دنبال کنید که پذیرش بدن یا مثبت بودن را ترویج می‌کنند.

  3. از صحبت کردن درباره فرهنگ رژیم غذایی با دوستان و خانواده، در محل کار یا آنلاین نترسید.

  4. از برچسب زدن به غذا به عنوان “خوب” یا “بد” خودداری کنید. و غذاهایی را انتخاب کنید که بدن شما را تغذیه می کند و به شما احساس خوبی در بدن شما می دهد.

  5. از زبانی که در مورد غذا و بدن خود استفاده می کنید آگاه شوید. و زبان دلسوزانه تر را همانطور که با یکی از عزیزانتان انتخاب می کنید انتخاب کنید.

کار بعدی چیه…

  1. هر سوالی دارید؟ در زیر برای من کامنت بگذارید

  2. به کتابخانه رایگان ما دسترسی پیدا کنید انباشته از دستور العمل های سالم و خوشمزه، برنامه های غذایی، چالش ها، آموزش های درخواستی، راهنماهای الکترونیکی و کتاب های کاری متحول کننده زندگی! کلیک اینجا برای دسترسی!

  3. بیا به من بپیوندی گروه فیس بوک قبیله پرورش یافته و به مطالب و آموزش های اختصاصی دسترسی پیدا کنید. بیایید در تماس باشیم!

  4. به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ کتاب امروز تماس رایگان شما با استراتژی سالم و شاد!