فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای ترد ، ترد و کمی شیرین است.

لطفاً کربوهیدرات کم را به صورت دستی محبوب کنید و مکانی برای نگهداری آنها در طول سال پیدا کنید (اگرچه طعم بهتر است تابستان و پاییز را به موقع بچسبد). با این حال ، فلفل دلمه ای و آیا برای شما مفید است؟ آره!

بیایید به برخی از فواید سلامتی زنگ بپردازیم ، بنابراین چگونه می توانید آنها را با دستور العمل های خوشمزه و کم کربوهیدرات تهیه کنید.

کربوهیدرات های فلفل دلمه ای کالری کمی دارند

کیک ، فلفل دلمه ای قرمز و زرد با تراز خشک شده است

بسیار عالی است ، کل کالری کربوهیدرات ها حاوی زنگ فلفل و 10 43 از طرف همه کسانی است که تمایل دارند خوشایندترین اخبار را از بین ببرند.

بنابراین ، وزن فلفل دلمه ای برای شما سودآور است؟ به احتمال زیاد …!

بهتر است بدنبال رژیم غذایی دیگری باشید.

افزایش وزن ممکن است به دلیل خوردن بیش از حد گوشت چیزی فراتر از یک جلسه فلفل دلمه ای تبلیغاتی نادر (129 کیلوکالری) و وزارت فیلم سیب زمینی باشد.

اما وقتی نوبت به میان وعده ها و فوتبال شور می رسد ، بیشتر احتمال دارد که بیش از یک وعده غذا بخورید.

فلفل دلمه ای در غذای بالا

خطا کنید – فلفل دلمه ای می تواند کالری کمی داشته باشد ، اما شما این کار را زمانی انجام می دهید که مواد مغذی دارید.

حاوی ویتامین A ، B6 و متابولیسم مانند آهن است که ارزش آن را دارد. به این ترتیب ، رنگ فلفل دلمه ای بسیار مفید است؟

از بریتانی کرامپ ، MPH ، sweet-ST تا تغذیه ، “در مورد مواد مغذی ، رنگ فلفل دلمه ای شما زیاد نبود.”

قبل از پخت قرمز ، فلفل دلمه ای سبز چیده می شود. 150 درصد از نیاز روزانه شما به فلفل سبز حاوی ویتامین C است.

در روز توصیه شده 350 درصد سوپ فلفل قرمز ارائه می شود.

بیایید کمی عمیق تر حفاری کنیم ؛

  • تجویز روزانه 100 میلی گرم ویتامین به زنان توصیه می شود 75.
  • میزان مصرف روزانه انسان 90 میلی گرم است.
  • فلفل دلمه ای بدون شکل 128 میلی گرم ویتامین C دارد. بنابراین برای زنان ، 171 RD RDA برای مردان ، 142 است.

کرامپ می گوید: فلفل قرمز ، زرد ، نارنجی و دلمه ای با لیکوپن و کاروتنوئیدها بیشتر از فلفل سبز نارس هستند.

گیاهی که ترکیب شده و کاروتنوئیدها مانند آنتی اکسیدان می توانند از آسیب سلولی در برابر اکسیداسیون محافظت کنند.

فلفل دلمه ای و منبع خوبی از فیبر است

فلفل قرمز شیرین در تخته چوبی جدید

مقدار کالری به تعداد فیبر خوب از فلفل دلمه ای را به رژیم غذایی اضافه کنید.

خوردن فلفل بزرگ و کامل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که 14٪ 9٪ و مقدار توصیه شده روزانه به ترتیب برای زنان و مردان است.

کاهش وزن فیبر سلامت کلی گوشت برای شما سودمند است: این فقط کمی راه بود و با جلوگیری از یبوست به طور کامل و حفظ همه آنها.

فلفل دلمه ای ، شیرین و آسان برای خوردن؟

چرا فلفل دلمه ای را بر سایر موارد ترجیح می دهیم؟

کرامپ توضیح می دهد ، “من می خواهم از انتخاب فلفل دلمه ای ، اگر آنها ملایم هستند و فلفل تند برای شما خوب است ، اجتناب کنم. زیرا در این صورت فلفل دلمه ای و دیگر فلفل های تند به جای یک مرد خوب می سوزد. انجام شده است ، که می تواند بدتر از سوزش سر دل باشد. “

برخلاف فلفل ، کپسایسین فلفل دلمه ای ذغال سوزان و فلفل ندارد.

3 روش آسان برای پختن فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای

حال این سال که “فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ “پاسخ داد بیایید درباره نحوه طبخ با آنها صحبت کنیم.

البته ، چرا شما ، به دنبال کار در آشپزخانه برای لذت بردن از کیک کمی فلفل دلمه ای تازه و خلاق بود؟

1. فلفل دلمه ای پر شده لود شده

فلفل دلمه ای پر شده می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. فلفل دلمه ای حفره ای است که در آن از گوشت چرخ کرده ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سبزیجات آب پز استفاده می شود.

متأسفانه ، همان چیزهای زشتی که تازه پختید و فلفل دلمه ای را خرد کردید.

به منظور ایجاد – این برش خود را ، همه شما به عنوان فلفل دلمه ای می خواهید. درصد معینی از الهامات پیدا می شود.

2. فلفل دلمه ای کبابی یا بو داده

فلفل دلمه ای برای طعم دادن قندها را بیشتر کارامل می کند تا از سبزیجات شما خارج شود. این می تواند به رنده (دود) یا در فر (نزدیک شدن به رنگ سیاه) برسد.

  • فلفل دلمه ای را رنده کنید ، برش دهید ، قسمتی از آن را با اسپری نچسب روی گریل بپزید و آنها را به مدت 5 تا 10 دقیقه آماده کنید.
  • فلفل دلمه ای کباب شده در همه جا کت مرطوب غیر چسبنده به زمان نیاز دارد و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه می پزند.

به منظور لذت بردن از آن-یا با فلفل دلمه ای پخته شده و دیگری به عنوان عنصر در ظرف استفاده شود.

3. فلفل دلمه ای سرخ شده

بیایید با آن روبرو شویم – گوشت و فلفل دلمه ای کلید ساختن یک غذای سرخ کرده سبزیجات برای زیبا جلوه دادن و خوشمزه تر شدن آن است.

سپس به رنگ قرمز ، زرد ، نارنجی یا دریای دیگر و از گیاهان مورد نیاز اضافه کنید.

سیب زمینی سرخ کرده آسان نیست ، گزینه صبحانه سالم است.

متخصصان تغذیه به دنبال اطلاعات بیشتر هستند؟ سر و BODNutrition.com را بیاموزید که چگونه با دو برنامه 2B و برنامه تغذیه سالم تغذیه کنید و برخی از آنها شکایت کرده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *