مخلوط بری ترد برای دو نفر – مشاور تغذیه جیل وست



هنگام انتخاب دسر، توت ها انتخاب بسیار خوبی هستند، زیرا آنها یک غذای سالم برای مغز هستند که نشان داده شده است کاهش یا کاهش شناختی که منجر به زوال عقل و بیماری آلزایمر می شود. آنتی اکسیدان ها و فواید ضد التهابی توت ها آنها را به یک غذای مهم مغز برای خوردن منظم تبدیل می کند. آیا توت تازه در مقابل منجمد اهمیتی دارد؟ مقادیر بیشتری آنتی اکسیدان در توت های تازه وجود دارد، بنابراین تا آنجا که ممکن است آنها را بخورید و توت های یخ زده را برای مواقعی که تازه در دسترس نیستند، رزرو کنید.

به عنوان دسر، این یکی سالم تر از پای یا ترد سنتی یا پینه دوز است، زیرا من آن را به گونه ای تغییر داده ام که شکر اضافه کمتری داشته باشد، یک فنجان کامل توت تازه و مقدار کمتری پوسته یا کرامبل در مقایسه با پای سنتی، چیپس و پینه دوزها اگر به دنبال کاهش بیشتر کالری هستید، مواد را به ۴ رامکین تقسیم کنید.

زمان آماده سازی: ۲۵ دقیقه

زمان کل: ۲۵ دقیقه

مواد لازم برای فیلینگ توت:

مواد لازم برای تاپینگ:

  • ¼ فنجان جو از مد افتاده

  • ¼ فنجان آرد همه منظوره سفید نشده

  • شکر قهوه ای ۲ قاشق غذاخوری

  • ۲ قاشق غذاخوری کره، ذوب شده

آماده سازی:

  1. فر را با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت گرم کنید.

  2. توت ها را به آرامی با شکر و نشاسته ذرت مخلوط کنید. بین ۲، ۸ اونس رامکین تقسیم کنید.

  3. رویه را با ترکیب جو، آرد، شکر قهوه ای و کره درست کنید تا رویه مرطوب و شکننده شود. به طور مساوی روی توت ها بپاشید.

  4. رامکین ها را روی ورقه پخت که با فویل پوشانده اید قرار دهید و به مدت ۴۵ دقیقه یا تا زمانی که حباب های پر شود بپزید. حداقل ۳۰ دقیقه سرد کنید، سپس گرم یا در دمای اتاق سرو کنید.

۲-۴ وعده درست می کند.

اطلاعات تغذیه برای ۲ وعده:

۳۸۰ کالری، ۱۶ گرم چربی کل، ۷ گرم چربی اشباع، ۰ گرم چربی ترانس، ۳۰ میلی گرم کلسترول، ۵۰ میلی گرم سدیم، ۳۱۷ میلی گرم پتاسیم، ۵۴ گرم کربوهیدرات کل، ۲۳ گرم شکر، ۷ گرم فیبر غذایی، ۷ گرم پروتئین