مقابله با خشم جاده – چگونه خشم جاده را برای خوب درمان کنیم

هر زمان که استرس ناشی از رانندگی به سمت محل کار و سایر کارهایی که در لیست کارهای روزانه شما قرار دارد، برای شما و خانواده تان به یک مصیبت پر از خشم تبدیل شود، کمک به خشم جاده ایده خوبی است. ترافیک توقف و حرکت در یک روز خوب می تواند خسته کننده باشد. هنگامی که منجر به الگوهای رانندگی تهاجمی می شود که زندگی شما و دیگران را به خطر می اندازد یا فشار خون بالا همراه با طغیان های خشمگین می شود، وقت آن است که اقدام کنید.

خشم جاده در سرفصل ها

در سال‌های اخیر موارد زیادی وجود داشته است که خشم جاده‌ها قبل از اینکه مشکل بسیار زیاد شود، یک اقدام عاقلانه بوده است. اجازه ندهید که عصبانیت یا احساس ناامیدی بیش از حد برای شما تبدیل شود. تیترها معمولاً فقط به موقعیت‌هایی تاکید می‌کنند که در آن خشم جاده‌ای از کنترل خارج شده و شخصی در نتیجه آن خشم جاده‌ای به افراد دیگر آسیب می‌زند.

حقیقت موضوع این است که دریافت نکردن کمک های خشم جاده ای که نیاز دارید می تواند تأثیر منفی بر سلامت شخصی شما داشته باشد. استرس عامل اصلی بسیاری از شرایط سلامتی است که زندگی را زود به پایان می رساند. کمک خشم جاده ای می تواند به شما کمک کند تا قبل از اینکه علاوه بر سلامت روانی شما آسیبی به سلامتی شما وارد کند، مشکل را حل کنید.

کمک خشم جاده از بروز مشکلات مرتبط با سلامتی جلوگیری می کند

مشکلات مربوط به سلامتی زیر را اغلب می توان با جستجوی کمک در مورد خشم جاده ای زودتر از دیرتر پیشگیری کرد:

  • چاقی مرتبط با استرس
  • خستگی مفرط
  • سوزش سردل
  • بیماری رفلاکس اسید
  • فشار خون بالا
  • بیماری قلبی
  • سکته
  • سردرد
  • ناتوانی جنسی
  • ناباروری
  • ریزش مو
  • پیری زودرس

این فقط لیست کوتاهی از مشکلاتی است که ممکن است برای شما به وجود بیاید. اگر فکر می‌کنید ممکن است به کمک خشم جاده‌ای نیاز داشته باشید، اکنون بهترین زمان برای دریافت این کمک است، قبل از اینکه همه جنبه‌های زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر قبلاً برخی از این اثرات را احساس می‌کنید، دریافت کمک‌های خشم جاده‌ای و درمان‌های تسکین استرس مورد نیاز می‌تواند منجر به بازیابی سلامت شما بدون درمان‌های پزشکی پرهزینه شود.

NLP و Road Rage راهنما

خشم یک واقعیت سالم زندگی است. هنگامی که آن خشم به یک نیروی محرکه در زندگی شما تبدیل می شود یا منجر به رفتار پرخاشگرانه می شود، زمان آن رسیده است که تسکین پیدا کنید. برنامه نویسی عصبی-زبانی، به اختصار NLP، می تواند ابزاری عالی برای یادگیری مدیریت آن خشم و یافتن کمکی باشد که برای داشتن یک زندگی سالم تر و سازنده تر نیاز دارید. هیچ روزی عالی پیش نمی رود وقتی روز را با خشم ترافیک شروع کنید. NLP به شما می آموزد که چگونه خشم لحظه ای را رها کنید و ذهن خود را کنترل کنید.

ممکن است نتوانید سرعت جریان ترافیک یا مسئولیت سایر رانندگان در جاده را کنترل کنید، اما می توانید کنترل واکنش های خود را به این چیزها پس بگیرید. آیا حاضر نیستید احساس عصبانیت نکنید و از خشم جاده کمکی که نیاز دارید دریافت کنید؟