میراندا مالیسانی – متخصص تغذیه


میراندا مالسانی راه های مورد علاقه خود را برای سالم ماندن در حالی که هنوز سرگرم می کند و مهمانی های عالی در طول فصل تعطیلات برگزار می کند به اشتراک می گذارد!

سرو نوشیدنی

سرو یک نوشیدنی خاص و بدون گناه در تعطیلات. میراندا عاشق این کوکتل گلابی عسلی و دارچین است.

کوکتل

اعتبار تصویر: نمایش مرلین دنیس

کوکتل گلابی عسل و دارچین

عناصر:

۳/۴ فنجان آب جوش
۴ عدد چای سبز کیسه ای یاس
۱/۲ فنجان عسل خام
۱ گلابی ارگانیک، پوست کنده و برش داده شده
۲ عدد لیمو، فقط آب میوه
۱ قاشق غذاخوری دارچین آسیاب شده
۱ اونس ودکای درجه یک
۲-۳ اونس Prosecco
دستورالعمل ها:
۴ کیسه چای را به مدت ۵ دقیقه در آب قرار دهید و سپس چای کیسه ای را بردارید
عسل خام، گلابی، آب لیمو، دارچین و چای سبز را به مخلوط کن اضافه کنید
حتی یکنواخت مخلوط کنید
آن را به ظرفی اضافه کنید و در یخچال قرار دهید
در یک لیوان بزرگ پر از یخ، ۲ تا ۳ اونس از مخلوط مخلوط شده را اضافه کنید و روی آن ودکا و/یا پروسکو قرار دهید.
هنگام سرو یک تکه گلابی و مقداری دارچین اضافه کنید

نصیحت به جای لیوان های کوتاه و پهن، میله را با عینک های هایبال بلند و نازک تنظیم کنید.
در مطالعه ای که اخیرا روی دانشجویان کالج انجام شد، تا ۳۰ درصد بیشتر از لیوان های هایبال، مشروبات الکلی در فنجان ریخته شد.

پذیرایی:
ابتدا میزهای کوچکتر را به جای یک میز بلند انتخاب کنید. یک مطالعه نشان داد که غذا خوردن با شش نفر یا بیشتر می‌تواند باعث شود تا ۷۶ درصد بیشتر غذا بخورید، احتمالاً به این دلیل که یک وعده غذایی می‌تواند طولانی‌تر بماند.

در مرحله بعد، مواد مغذی و کم کالری را ابتدا در بوفه سرو کنید (غذای گیاهی، سالاد، سوپ (غیر خامه ای) یا شام پخته شده خود را با سالاد یا سوپ شروع کنید. وقتی گرسنه هستیم، تمایل به خوردن داریم. بیشتر از چیزی که در ابتدا پیش روی ما قرار می گیرد ما ابتدا کربوهیدرات های نشاسته ای می خواهیم زیرا آنها به سرعت گرسنگی ما را سیر می کنند. با مصرف این اقلام کم کالری ابتدا می توانیم انتخاب های سالم تری داشته باشیم و از خوردن کربوهیدرات های زیاد خودداری کنیم.

در نهایت، در مورد تاجین تجدید نظر کنید. به جای اینکه سبزیجات خود را در خامه، نمک، پنیر و کره زیاد غرق کنید، امسال یک نسخه سالم تر را امتحان کنید. به این فکر کنید که ترکیبات تکی چاشنی شده با مواد ضدالتهاب و ادویه هایی مانند زنجبیل، زردچوبه و لیمو حاوی روغن سالم تری مانند روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن آووکادو در غذا هستند.

لوبیا سبز ۲

اعتبار تصویر: نمایش مرلین دنیس

لوبیا سبز سالم و فلفل قرمز

خدمت ۴

عناصر:

۲ پوند لوبیا سبز
۱/۳ فنجان پنیر فتا بز
۱/۴ فنجان بادام خرد شده
۱/۴ فنجان فلفل قرمز بوداده
۲-۳ قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد شده
سس:
۱ لیمو، فقط آب میوه
۳-۴ حبه سیر متوسط، خرد شده
۱/۴ فنجان روغن زیتون فوق بکر
نمک دریا و فلفل به مزه
دستورالعمل ها:
سیر را خرد کنید و بگذارید حداقل ۵ دقیقه بماند.
لوبیا سبز را با شستن و کوتاه کردن انتهای آن آماده کنید. لوبیا سبز را در طول پخت کامل نگه دارید تا مواد مغذی آن حفظ شود.
کف بخارپز را با ۲-۳ سانت آب پر کنید و لوبیا سبز آماده شده را داخل آن قرار دهید و درب آن را بگذارید.
آنها را به مدت ۷-۸ دقیقه یا تا زمانی که نرم شوند بخارپز کنید. وقتی آنقدر نرم شدند که به راحتی به چنگال بچسبند، پخته می شوند.
مخلوط را به یک کاسه منتقل کنید و پنیر بز، بادام، فلفل قرمز تفت داده شده و ریحان را اضافه کنید.
سس را روی آن بریزید و به آرامی هم بزنید تا مطمئن شوید که همه مواد پوشانده شوند.

نصیحت شیرینی های خود را کوچک نگه دارید. به این ترتیب مهمانان می توانند طعم بیشتری از آنها را بچشند، اما کالری زیادی مصرف نمی کنند. با آن خوراکی های کوچک شیرین، میراندا فنجان های کره بادام شکلاتی تیره را توصیه می کند!

فنجان های شکلات تلخ

اعتبار تصویر: نمایش مرلین دنیس

فنجان کره بادام شکلاتی تیره
۲۴ می شود

عناصر:

۲/۳ فنجان روغن نارگیل ارگانیک
نصف فنجان پودر کاکائو ارگانیک
¼ فنجان شربت افرا خالص
۱ قاشق چای خوری دارچین
نصف قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
۱۲ قاشق چایخوری کره بادام
دستورالعمل ها:
روغن نارگیل را روی حرارت ملایم ذوب کرده و پودر کاکائو را اضافه کنید
شربت، دارچین و وانیل. هم بزنید تا یکدست شود. ۱.۵ قاشق چایخوری از مخلوط را در ورقه های کوچک مافین بریزید.
به مدت ۱۰ دقیقه فریز کنید.
نصف قاشق چایخوری کره بادام را بردارید و روی فنجان های شکلاتی بمالید.
یک لایه نازک از مخلوط شکلات را روی کره بادام بریزید تا بپوشد.
۱۰ دقیقه دیگر فریز کنید.
حذف کنید و لذت ببرید!

نصیحت حتما یک بشقاب بزرگ از میوه های تازه یا سیب و گلابی پخته شده با مقدار زیادی دارچین برای تشویق انتخاب های سالم بگنجانید.

بعد از شام
یک فضای رایگان برای پذیرایی از مهمانان در فعالیت های تعطیلات فراهم کنید. ایده خوبی برای داشتن یک اسباب‌بازی است که بتوانید آن‌ها را جابه‌جا کنید تا به بهبود هضم کمک کرده و میل به پرخوری را کاهش دهید. همچنین، غذا خوردن دور از دسترس مهمانان می‌تواند به جلوگیری از خوردن بی‌اهمیت کمک کند و ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری در طول شب ذخیره کند.

یک بازی عالی برای بازی Christmas Carol Pictionary است. این درست مانند یک کتاب مصور کار می کند به جز همه با سرودهای کریسمس!
این یک راه مطمئن برای جلب توجه همه به حدس زدن سرودها و آواز خواندن است.
یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده مهمانی که میراندا دوست دارد، Santa Limbo است! این یک پیچ و تاب سرگرم کننده در Forget کلاسیک است، اما با بالشی مانند شکم بابانوئل!