پیشنهادات مکمل پروتئین: تغذیه


من بعد از تمرین قدرتی پودرهای پروتئینی را به مدت یک روز دیگر اضافه می کنم و پودرهای پروتئینی به دیوار برخورد می کنند. من حدود 6 ماه است که از سرم زرد استفاده می کنم و دو هفته پیش ترک کردم زیرا معده من اذیت شده بود و شروع به فوران های بزرگ کرده بود. از آن زمان ، من از غذاهای کامل از پپتیدهای کلاژن استفاده کردم ، که بسیار عالی بود ، اما می دانم که ممکن است بهترین پروتئین منبع انرژی نباشد زیرا حاوی تمام اسیدهای آمینه نیست. من انواع مختلف نخود فرنگی را نیز امتحان کرده ام ، که به نظر من زننده ترین هستند و معده را دفع می کنند. آیا کسی پیشنهاد دیگری دارد که بیشترین معیارهای زیر را داشته باشد؟

– پروتئین تازه ، غیر لبنی ، آسان ، خیلی خوشمزه ، با کربوهیدرات و چربی مخلوط کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *