چند گرم شکر طبیعی (میوه ای) باید مصرف کنید تا حد امکان از چربی بدن بیشتر نشود؟ : غذایی


زمینه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع مختلف سازمان های بهداشتی توصیه می کنند که کمتر از 25 گرم شکر اضافه در روز مصرف کنید. برخی دیگر پیشنهاد می کنند شکر را در حد 38 گرم در روز مصرف کنید.

من فکر می کنم هر دوی اینها نشانه موثقی هستند اضافه قند. وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، بهتر است.

سوالات:

  1. هدف این است که تا حد امکان چربی بدن (دریافت حدود 10 درصد چربی بدن) کاهش یابد. مهمتر از همه ، نقل قول پ. * شکر طبیعی مصرف شده در طول روز؟

  2. MyFitnessPal پیشنهاد می کند که زیر 92 گرم قند بمانم. چرا؟ آیا این پیشنهاد به نظر من در س finalال آخر قطعی است؟

  3. اجازه دهید (برای مثال) مقداری آب هلو با آب برقی من بگویم. آیا قندهای طبیعی قند مانند بدن کامل (هلو) روی بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *