چه چیزی بهتر است “برای دستیابی به تمرین Spalatensis عضله؟


به نظر می رسد هر کس نظر متفاوتی دارد ، بهترین اسپلیت تمرینبه

ادعا شد که طبق برخی از سنت ها تمرین تقسیم برادر یکی از گروه های اصلی عضلانی من در هر تمرین تا تشکیل تمرین: مردی بهتر بودن.

برای دیگران ، وقتی عصبانی از این خارج است قسمت های آلومینیومی بدنهنگامی که آن را به خوبی شناخته شده است که درام و ضرب و شتم یکی دیگر از اجرا به عنوان تقسیم کامل بدن یا تقسیم بالا / پایینبه

با این حال ، دیگران با همه شما در مورد مدرسه برای سازماندهی ویژگی یا المان یا الگوی دیگر “الگوهای حرکتی” مخالف هستند.

جداسازی گوسفند از بز نیز دشوار است ، زیرا می توانید برای بسیاری از این ادعاها توضیحات “علمی” پیدا کنید.

با این حال ، مشکل اصلی این است که ممکن است از طرف همه قلم موها این نظرات بر روی تصویر کلی تمرکز کنند.

واقعیت این است که برای هر تمرین اسپلیت چیزی به نام “بهترین” یا “بهتر” وجود ندارد. در عوض ، گزینه های ارزشمند و کارآمدی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، و اینکه کدام تمرین “بهترین” است بستگی به شانس و ترجیحات و اهداف شما دارد.

چگونه یک تمرین را تقسیم کنیم؟

از جانب تمرین تقسیم چگونه شما ، به عنوان مربوط به تمرینات وظیفه به طوری که در هر عضله.

مثلا، پای خدایان را می کشم ، او دستور نیاز به آموزش را حفظ می کند ، کسانی که سم تمرین را به تمرینات شما به خدایان ، و کشش و عضلات ساق تقسیم کرده اند.

تمرینات تمام بدن باید همزمان گروه های مختلف ماهیچه ای را آموزش داد (اگرچه معمولاً تولید نمی شوند هربا وجود نام آن).

و بسیاری از پاورلیفتینگ ترک هایی در اطراف آدمک وجود دارد که تمرینات خود را در تمرین ، پرس روی نیمکت ، Deadlift و به طرق مختلف سازماندهی کنید ، به طوری که این موارد اولین تمرین هستند-هدف Powerlifting of Godhead به دست آوردن حداکثر است.

با این حال ، ده ترکیب از تمام تمرینات به سه مورد و برای خدمت به من وجود دارد لاغرتر می شود (برای مردان) و نازک تر و لاغرتر برنامه (زنان) ، که یک فشار ترکیبی بین پاها و شکاف تمرینات فوقانی است.

تمیز “بهترین” تمرین Split را پیدا کنید

هنگامی که سعی می کنید “بهترین” تمرین را به صورت جداگانه انجام دهید ، این مشکل ایجاد می شود.

اما در نهایت ، یعنی از تمرین ، که در واقع باعث ایجاد شکاف می شود رشد عضلاتتمایل شما برای گرفتن دوسر بازو برای تمرین “بازوها” یا “بالا تنه” اهمیتی ندارد.

هنگامی که عضلات شما به دلیل استراحت و تمرین مناسب با وزنه ، بعد از تمرین رشد می کنند. تمرین اسپلیت مانند ابزاری است که علامت را محدود می کند ، بنابراین یک تمرین تقسیم شده “بهترین” برای هر وسیله ، در همه فصول وجود دارد.

به عنوان مثال ، اگر هدف شما به حداکثر رساندن توسعه شما است بازوی بالا در حالی که هنوز در شکوفه خود را پایین تنهاگر هدف شما این است که در یک مسابقه پاورلیفتینگ شرکت کنید (کمتر از فوق العاده نیاز به قدرت بدنی دارد) ، بهترین تمرین برای تقسیم بندی بسیار بیشتر از هر چیز دیگری است.

هنگام انتخاب یک تمرین ، هنگامی که او سایر خواسته های زندگی و تعهدات را به عنوان تجربه یادگیری و ترجیحات شخصی و غیره تقسیم می کند ، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.

از بین این موارد ، بهترین راه حل است ، تا حد زیادی فعال ترین حالت تقسیم با استفاده از تمرین در تعیین پیشنهادی که به شما پیشنهاد می شود.

به عنوان مثال ، حتی اگر شما شبیه بچه ها هستید ، احتمالاً شبیه به هدف شما است-بسیار بیشتر از قدرت فوق عضله فوقانی بدن ، و با رشد بدن پایین تر به اندازه کافی برای حفظ خوب ، و احتمالاً حتی به کار بزرگی اهمیت می دهد. زندگی را در خانه اشتباه می کنند

اگر خوش شانس باشید ، ممکن است فکر کنید که پاها و بازوها شبیه به هم هستند و به قدری بلند می شوند که موهای صورت و شانه را پخش می کنند.

Spalatinorum تمرینی است که شما نباید آن را دنبال کنید و آنها باید انجام دهند ، و نظم عقاید خدایان را رعایت خواهید کرد ، با این حال ، در چند کلمه ، مانند:

او باید فریبکارانه کار کند که آنها راحت تر از دیگران انجام می دهند ، بسیاری از ضخامت تمرین.

به عنوان مثال ، قسمتی از بدن ، اغلب از طریق ترک ها ، تمرین گروه های ماهیچه ای بیش از یک بار در هفته دشوار است ، که این امر باعث می شود ایده خوبی است اگر سعی می کنید رشد آن گروه عضلانی را به حداکثر برسانید.

تمرینات کامل بدن باعث می شود بسیاری از افراد نتیجه معکوس داشته باشند ، گروه های عضلانی خاصی را بیش از حد توسعه می دهند و برخی دیگر توسعه نیافتنی دارند (حداقل در مورد آنچه مردم می خواهند).

و تا زمانی که فرشتگان بلندتر شکاف و پای من هستند ، هدف قرار دادن هدف است ، آنها به نفع همه مردم هستند ، تعادل کشش ، شیطان در جزئیات است. این یکی از تمرینات خدایان است که می تواند پا را درگیر کند ، من او را در حالت های مختلف ، تکرارها ، وزن و کتاب های دیگر تقسیم می کنم ، تا اینکه نتایج شما را به شدت تغییر دهد. به درستی طراحی شده است برادر تقسیم این یک اندازه متوسط ​​برتر از یک سرویس پایین تر را انجام می دهد ، درست مانند عکس دیگر.

فکر کنید که من شما را در راه تسلی قرار خواهم داد ، مخصوصاً وقتی قدرت عضلانی را برای خواندن امید به تمرین بهتر تقسیم می کند ، عنوان آینده را مانند برخی دیگر برهنه می کند. یک “نماینده فروش” کم ارزش بیشتر به همراهان سخت در محیط بیرون “مدیر عامل” نیاز دارد.

برای تقسیم بندی تمرینات تا کنون ، گزارش ها حق استفاده از حجم ، اندازه و غیره را نشان می دهند.

با این همه ، این درست است که بسیاری از مردم اهداف ، ترجیحات ، مکانهای مشابهی دارند ، بنابراین اغلب این برنامه را به اشتراک نمی گذارند. به عبارت دیگر ، آنها لزوماً نیازی به برنامه آموزشی نخواهند داشت که برای شرایط خاصی کاملاً بهینه شده باشد (هرچند اگر کمک نکنید به شما کمک خواهد کرد همچنین وجود داشت 🙂).

اگر بدنبال تمرینات جدید با وزنه برداری و تقسیم برش هستید ، اکثریت قریب به اتفاق نیازها و ترجیحات افراد ، موارد زیر را بررسی کنید:

همانطور که قبلاً گفتم ، این مخلوط ها در استفاده می شوند فشار / کشیدن / پاها و بالا / پایین ضخامت خود را دور از دیسک / کارتن / خارج از سینه ، با تمرین پاها ، بازوها ، شانه ها و گلوت ها برای مردان ، زنان ، در پاها و بازوها.

این روش برای افرادی که دارای مهارت های جدید هستند تا بتوانند تمرینات قدرتی خود را توسعه دهند بسیار خوب عمل می کند ، اما باید بدانید که این همیشه بهترین راه برای آموزش خود نیست ، به ویژه اگر می خواهید به همان اندازه که ژنتیک شما آسیب می بیند به مهارت های بزرگ و قدرتمند دست پیدا کنید.

و سرانجام ، تمرینی که احتمالاً برای تغییر برنامه یا شکافی که آخرین بار در آن اظهار نظر کرده اید ، نیاز دارید تا به این نتیجه برسید ، پیشنهاد می شود که من این را نوشته ام که من یک مرد آزاد هستم ، از او پیروی کنم. ، لاغرتر می شود گفت متن کامل تر رشد می کند و محل اقامت وزنه برداران نیاز دارد.

رای خوانندگان

میانگین

اگر از این مقاله راضی هستید ، چند هفته وقت بگذارید. این است کتاببه

حریم خصوصی 100٪ ما به اشتراک می گذاریم ، ما به لیست آدرس اجاره نمی دهیم.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *