چگونه افزایش وزن را متوقف کنیم


صحبت رایجی که من با مشتریان دارم در مورد معنای وزن آنهاست…

من می دانم که بسیاری از “رژیم های غذایی” ارتباط نزدیکی با تمایل به کاهش وزن دارد. اما من فکر می کنم وسواس و استرس در مورد وزن ما در واقع نتیجه معکوس دارد.

در اینجا چیزی که در مورد استرس است.. برای بدن شما، منبع استرس بی ربط است. تنش تنش است. و هنگامی که بر وزن و/یا تصویر بدن خود تاکید می کنیم، این می تواند پاسخ “جنگ یا گریز” را فعال کند. این واکنش بیولوژیکی طبیعی برای کمک به ما برای مبارزه یا فرار از خطر واقعی عالی است، اما زمانی که در این حالت استرس زندگی می کنیم می تواند به یک مشکل تبدیل شود. افراد بیشتری به دلیل افکار منفی در مورد بدن و وزن خود در این حالت استرس قرار می گیرند. در حالی که از قضا سطوح بالای کورتیزول منجر به افزایش وزن می شود (نه کاهش وزن همانطور که انتظار داشتید).

در طول “جنگ یا گریز”، هضم نیز با کاهش جریان خون در شکم و ترشحات مورد نیاز برای هضم صحیح متوقف می شود. در نتیجه، ممکن است غذا به طور کامل تجزیه نشود و مواد مغذی غذایی که می خورید به درستی جذب نشود زیرا غذا به سرعت در سیستم گوارش حرکت می کند. بنابراین، در حالی که ممکن است فکر کنید اصلاح افکار خود در مورد وزن و تلاش برای کنترل هر اونس غذایی که مصرف می‌کنید کمک می‌کند، اما ممکن است برای هضم و سلامت کلی شما برعکس باشد.

برای جلوگیری از استرس در مورد وزن خود، پیشنهاد می کنم:

  1. برای اینکه وزن خود را متوقف کنید. این ممکن است برای برخی بدیهی به نظر برسد، اما باور کنید اینطور نیست. من به عنوان کسی که هر روز و گاهی دو بار در روز خود را از نظر مذهبی وزن می‌کردم، نبرد با ترازو را درک می‌کنم. اگر متوجه شوید که عددی که دوباره به شما خیره شده است آنقدر جذاب است که به خودتان استرس وارد می کنید و در خوردن بادام های با روکش شکلاتی زیاده روی می کنید، آیا وزن کردن خودتان واقعاً مفید است؟ من استدلال می کنم نه.

  2. به این فکر کنید که وزن شما برای شما چه معنایی دارد. آیا اجازه می دهید وزنتان شما را تعیین کند؟ آیا اجازه می دهید وزن شما ارزش شما را تعیین کند؟ چه باورها/داستان هایی را با این عدد در مقیاس مرتبط دانستید؟

  3. برای قدردانی از بدن خود همانطور که اکنون هست. وقتی شکرگزاری می کنیم، درک ما از بدنمان تغییر می کند. توصیه حرفه ای من این است که روی کارهایی که بدن برای شما انجام می دهد و تا حدودی روی فرم بدن خود تمرکز کنید.

  4. برای تمرکز بر احساس در نهایت وقتی نوبت به کاهش وزن می‌رسد، چیزی که واقعاً آرزویش را داریم احساسی است که فکر می‌کنیم کاهش وزن به همراه خواهد داشت. دوست دارید بدنتان چه حسی داشته باشد؟ حالا چه کاری می توانید انجام دهید که این احساس را داشته باشید؟

  5. برای استفاده از تکنیک آزادی عاطفی. از نقاط نصف النهار خاصی در بدن برای کاهش سطح استرس استفاده می کند. یک مطالعه در هاروارد نشان داد که چگونه استفاده از EFT می تواند سطح کورتیزول را تا ۲۴ درصد کاهش دهد! میخواهی امتحانش کنی؟ من یک آموزش تصویری در کشورم دارم [FREE] چالش آزادی غذا ۵ روزه!


کار بعدی چیه…

  1. هر سوالی؟ در زیر نظر بدهید

  2. به کتابخانه رایگان ما دسترسی پیدا کنید پر از دستور العمل های سالم و خوشمزه، برنامه های غذایی، چالش ها، دوره های درخواستی، راهنماهای آنلاین، و کتاب های کاری که زندگی شما را تغییر می دهد! کلیک اینجا برای رسیدن به!

  3. بیا به من بپیوند گروه فیس بوک قبیله پرورش یافته و دسترسی به محتوای اختصاصی و دوره های آموزشی. بیایید در تماس باشیم!

  4. آیا به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ کتاب تماس رایگان شما برای سلامتی و استراتژی شاد امروز!