چگونه سبزیجات بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید – Nutrition 4 u


سبزیجات منبع خوبی از فیبر، مواد معدنی و ویتامین ها هستند. آنها سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات التهابی هستند و به کاهش خطر بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و برخی از انواع سرطان کمک می کنند. فیبر موجود در سبزیجات همچنین به رشد میکروبیوم روده کمک می کند که سلامت کلی را افزایش می دهد.
حتی برای کسانی که عاشق خوردن سبزیجات هستند، خوردن وعده های توصیه شده در روز ممکن است دشوار باشد. در اینجا چند نکته برای دریافت سبزیجات بیشتر در رژیم غذایی شما آورده شده است.

𝐒 اگر همیشه-𝐫-هرگز: در هر ماهیتابه ای که درست می کنید سبزیجات اضافی اضافه کنید. علاوه بر این که سرخ کردنی سریع و آسان است، به دلیل نیاز به روغن بسیار کمی نیز مفید است.

𝐎 کامل: املت یک راه آسان و همه کاره برای افزودن سبزیجات به برنامه غذایی شماست. می توانید قارچ، پیاز سبز و اسفناج را اضافه کنید.

𝐒 : سوپ در هر زمان از سال یک ناهار یا شام خوشمزه درست می کند. این یک استراتژی خوب برای بسته بندی سبزیجات و آب بیشتر است.

𝐒: اسموتی ها به اندازه سبزیجات مخفی مانند اسفناج و آووکادو خوب هستند. یک مشت اسفناج یا کلم پیچ به خوبی با هر آب میوه ای مخلوط می شود.

اگر از پستو استفاده می کنید، سبزیجات باقی مانده را اضافه کنید، از اسپیرالایزر یا ژولین برای تهیه رشته کدو سبز، کدو سبز، مارچوبه یا خیار استفاده کنید و از ماکارونی کاملاً خودداری کنید.

𝐑 𝐑 rav iv vol vol vol vol vol volpool ivinepool: سبزیجات خام را با دیپ دلخواه مانند هوموس، گواکامول، دیپ لوبیا یا سالسا سرو کنید.

𝐂 : سبزیجات را به کاسرول اضافه کنید تا طعم و مزه آن بیشتر شود.

راه مورد علاقه شما برای خوردن سبزیجات بیشتر چیست؟ در زیر نظر دهید تا به من اطلاع دهید

ارسال شده توسط متخصص تغذیه ۴ u

من یک پزشک عمومی و متخصص تغذیه هستم و علاقه زیادی به رابطه رژیم غذایی و بیماری دارم. هدف من گسترش آگاهی و دانش مبتنی بر شواهد در مورد تغذیه سالم است. من می‌خواهم با ارائه ایده‌هایی در مورد یک رژیم غذایی متعادل و نحوه محافظت از خود در برابر بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، سرطان‌های مختلف و PCOS، انگیزه و الهام بخش باشم. یافتن پست های Nutritionist4 u