چگونه می توانید همبرگر گیاهی خود را از خانه درست کنید


همبرگر هر روز ، روز هفته؟ حتی راحتی.

اگر می خواهید از هر شب هفته لذت ببرید ، veggie burger ، Ph.D. یونان الیس دستمزد ، MPH ، RD و نویسنده کتاب دستور العمل بقااو به سراغ او می رود – تا زمانی که “پر از لوبیا ، سبزیجات تازه ، غلات کامل و سایر سبزیجات سبز برگ سبز” باشد.

(نگران نباشید ، ما برای خوردن همبرگر سالم تر نیز در راه نیستیم.)

این نوع آتش را امتحان کنید تا مطمئن شوید که آنها می توانند از برگر خوشمزه سبزیجات در خانه لذت ببرند!

1. Base را انتخاب کنید

لوبیا سیاه با قاشق

Veggie Burgers bean دلیل خوبی برای تعداد زیادی از رسانه ها برای شما است.

نکته جالب توجه این است که لوبیا همچنین منبع عالی پروتئین گیاهی از نظر تغذیه است ، اما هنوز از علت آن دور است.

وقتی مخلوط می شوند ، “که به آنها اجازه می دهد به دلیل له شدن / چسبیدن به هم نشاسته چسبناک تبدیل شوند و یک برگر گیاهی تشکیل دهند.”

حتی توسعه دهندگان بهترین راه برای نگه داشتن ، همانطور که قبلا Grilling را داریم.

شارون سیسرو ، MSFS ، RDN ، نویسنده کتاب ، می افزاید: عدس انتخاب خوب دیگری است – مخلوط خوب و خامه ای به حل همبرگر کمک نمی کند. کالیفرنیا وگانبه

2. سبزیجات بو داده را اضافه کنید

“سبزیجات تفت داده شده به هر برگر افزودنی فوق العاده ای می بخشد و طعم و مزه ای را که در غیر این صورت نمی توانید به آن اضافه کنید” می افزاید:

از روی چمن که زیباترین بازی است ، برای تجربه حقیقت ، مبادا آنها زیاد و سبزیجات زیادی برای افزودن رطوبت (پس از آن بیشتر) شوند.

سیسرو هویج ، کرفس ، قارچ و پیاز می خواهد.

برای آنها غذاساز را بکوبید – اما دیگر نتوانید قطعات چیزهای مختلف فریبنده را تشخیص دهید.

3. آجیل بروید

سیسرو می خواهد به آن ضربه بزند ، همبرگر سبزیجات ، و همه پیام های طعم و تغذیه.

غلات و حبوبات برای افزودن فیبر ، پروتئین و کربوهیدرات ، با آجیل خرد شده و دانه ها به چربی های سالم کمک می کند ، حجابی که شل و ول می شود و ترد می شود.

معمول را با آجیل مانند بادام و بادام هندی امتحان کنید ، یا با تخمه کدو ، تخمه آفتابگردان یا پسته خلاقیت ایجاد کنید.

اگر دانه ها و آجیل های خود را با نمک و سایر قسمت ها چاشنی زده اید تا مشکل کاهش یابد ، طعم آنها حتی بهتر می شود.

4. طعم دهنده های مورد علاقه خود را اضافه کنید و

مخلوط برگر گیاهی خانگی

گیاهان ، ادویه جات ترشی جات ، ادویه جات ترشی جات ، مانند Veggie Burgers این کار را انجام می دهند.

غذاهای اصلی مانند پونه کوهی خشک شده ، پاپریکا ، زیره ، ¶ گزینه های فوق العاده ای هستند ، اما من فکر می کنم که این باعث افزایش دستمزد می شود.

مخلوط سیر خرد شده زیتون خالص و پیاز کارامل شده برای طعم بیشتر.

نوع: اگر تعداد زیادی از حقوقدانان کارامل شده را جمع آوری کنید و بتوانید آنها را نجات دهید.

سیسرو این Junctiones و طعم و مزه انگور را پیشنهاد می کند.

  • گیاهی ، سیر ، پیاز و گشنیز سبز
  • تایلندی ، زنجبیل ، بادام زمینی ، پرک فلفل قرمز ، گشنیز و ریحان
  • جنوبی ، سیر ، پودر چیلی ، گشنیز و سرخ کرده

5. سنکا را اضافه کنید

برگر گیاهی مانند شما ممکن است مخلوطی از خمیر کوکی باشد – این مخلوط زیاد مرطوب و کپک زده نیست.

لوبیا به هم پیوند می خورد زیرا خارج از سبزیجات شامل هون ها می شود.

اگر مخلوط بیش از حد مرطوب است ، خرده نان را اضافه کنید تا ایده هونز را پیشنهاد دهید.

می توانید از جو دوسر بدون گلوتن و غلات پخته شده (مانند سورگوم ، برنج کافی یا برنج قهوه ای) برای آویزان کردن خارج از خانه استفاده کنید و گالو را اضافه کنید.

اگر هنوز در تقویت Burgers شک دارید؟

سیسرو آرزو می کند آب سرد به مدت یک ساعت به حالت برگر برسد.

اگر خیلی خشک و ترد است و نمک ، کمی آبگوشت رایگان اضافه کنید.

برعکس ، اگر زمین مرطوب است ، چند دقیقه منتظر بمانید یا چیزهایی را که او جو دوسر را رنده می کند ، برای رطوبت اضافی بردارید.

6 تا کامل بپزید

اگرچه ممکن است برای استفاده از کل همبرگر سبزیجات رومی استفاده شود ، اگر من تکه های آهنی تابه کباب پاره کنم ، اگر نگران باشید ممکن است بیشتر دیده شود.

همچنین می توانید در تابه ای که روی حرارت متوسط ​​و زیاد قرار داده شده است با یک قاشق چایخوری روغن زیتون بپزید.

یا برگر سبزیجاتی که روی کاغذ روغنی می پزید انتخاب کاملاً آزاد است ، روغن.

(یک قاعده خوب این است که آنها را 375 ℉ به مدت 30-40 دقیقه بپزید و آنها را در نیمه راه بچرخانید.)

برگر گیاهی سالم

7. Toppings را اضافه کنید

ما ، شما نمی دانید اینجا چه کار می کنند؟ جانور وحشی که می خواهید حساب خود را اجرا کنید.

با آنتی بیوتیک ها (گوجه فرنگی ، سس پیاز) یا بسته به نوع همبرگرهای فانتزی آن را کمی مصرف کنید.

همبرگرهای سبزیجات معمولی را با آب نمک یا سس الهه سبز تازه و سبزیجات در بسیاری از گیاهان دارویی یا حبوبات امتحان کنید.

در میان چیزهای دیگر ، این طعم ، از آنجا که آنها حتی کار بزاق نیست فاحشه کثیف است؟

متخصصان تغذیه به دنبال اطلاعات بیشتر هستند؟

چگونه یاد بگیریم که BODNutrition.com سالم را در سر دو بدن بخوریم و در دراز مدت برنامه تغذیه ای خود ، 2B و بخشی از ذهنیت را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *