کاری اسفناج و نخود – Nutrition 4 u


یکی دیگر از دستور العمل های خوشمزه و سالم که از مواد مورد علاقه من تشکیل شده است. نخود و اسفناج. نخود منبع عالی پروتئین گیاهی، فیبر و سایر ریزمغذی های مهم است. اسفناج منبع غنی آهن، ویتامین K، ویتامین A، ویتامین C، اسید فولیک و منبع خوبی از منگنز و منیزیم است.

قوطی های کنسرو شده گزینه خوبی هستند زیرا زمان پخت را کاهش می دهند و این دستور خوشمزه را در عرض ۱۵ دقیقه به دست می آورید، اما می توانید از نخود خشک استفاده کنید. برای نخود خشک، برای نتیجه بهتر، ۵ تا ۶ ساعت یا یک شب خیس کنید.

عناصر

  • ۲ عدد نخود
  • ۳ مشت اسفناج
  • ۱ عدد پیاز ریز خرد شده
  • ۳ حبه سیر خرد شده یا رنده شده
  • ۱ قاشق چایخوری زنجبیل تازه خرد شده
  • ۱ عدد گوجه فرنگی خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر گشنیز
  • ۱ قاشق چایخوری پودر زردچوبه
  • نصف قاشق چایخوری نمک
  • ۱ قوطی شیر نارگیل
  • ۲ قاشق غذاخوری کره/روغن نارگیل

روش

  • کره نارگیل را در تابه بریزید و پیازها را اضافه کنید و تفت دهید تا قهوه ای طلایی روشن شود سپس …