کنجد، سویا و کلم بروکلی – مشاور تغذیه جیل وست



سس:

۱/۳ فنجان سس سویا لایت

۲ قاشق غذاخوری سرکه برنج

۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۱ قاشق چایخوری روغن کنجد

– ۲ قاشق چایخوری عسل

۱ حبه سیر خرد شده (اختیاری)

۱ قاشق چایخوری زنجبیل تازه خرد شده یا کمی زنجبیل آسیاب شده

آماده سازی:

۱. همه مواد سس را در یک ظرف درب دار، مانند شیشه مزون یا بطری سس سالاد دیگر، مخلوط کنید. ۱۵-۲۰ ثانیه تکان دهید و کنار بگذارید.

۲. در یک کاسه متوسط، بروکلی، هویج، خیار، پیاز سبز، گشنیز و بادام را مخلوط کنید. هم بزنید تا یکدست شود.

۳. ½ فنجان از سس را روی سبزیجات بپاشید و روی آن را بپوشانید. پس از پخته شدن، هر وعده را با چند عدد بادام خرد شده بپاشید.

۴. باقیمانده سس را تا یک هفته در یک ظرف دربسته در یخچال قرار دهید. *

۶ وعده درست می کند.