کیک سالمون پوست کنده پانکو با لیمو برشته – مشاور تغذیه جیل وست



زمان آماده سازی: ۱۰ دقیقه; زمان پخت: ۶-۸ دقیقه

زمان کل: ۱۶-۱۸ دقیقه

عناصر:

۶ اونس ماهی آزاد پخته شده (باقی مانده تازه یا کنسرو شده – اگرچه سدیم بیشتر خواهد بود)

سوخاری ۱/۴ فنجان + سوخاری اضافی برای پوشاندن پای

۲ قاشق چایخوری جعفری تازه خرد شده

۲ قاشق غذاخوری ماست یونانی ساده

سفیده تخم مرغ ۱ عدد

خردل دیژون ۱ و نیم قاشق چایخوری

۱ قاشق چایخوری سس Worcestershire

نمک و فلفل تازه آسیاب شده، به مزه

· روغن زیتون برای سرخ کردن

آماده سازی:

۱. در یک کاسه متوسط، سالمون، آرد سوخاری و جعفری را با هم مخلوط کنید و تکه های ماهی قزل آلا را به قطعات کوچکتر خرد کنید.

۲. در یک کاسه کوچک، ماست یونانی، تخم مرغ، خردل، سس Worcestershire، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را به مخلوط ماهی قزل آلا اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

۳. ماهی سالمون را به شکل پنکیک در آورید. آرد سوخاری اضافی را در یک بشقاب جداگانه بپاشید. دو طرف پنکیک را بپوشانید.

۴. در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط، تابه را با روغن به اندازه ای بپوشانید تا بپوشد. پس از داغ شدن، کیک ماهی قزل آلا را اضافه کنید و ۴ دقیقه بپزید، سپس آن را برگردانید و بگذارید ۳-۴ دقیقه دیگر یا تا زمانی که قهوه ای شود بپزد.

۵. با لیمو سرو کنید.

از ماهی سالمون ۱ کیک بزرگ یا ۲ کیک متوسط ​​درست می کند.

اطلاعات تغذیه ای (برای ۲ نان سالمون متوسط):

۲۴۰ کالری، ۱۲ گرم چربی، ۳ گرم چربی اشباع شده، ۰ گرم ترانس، ۶۰ میلی گرم کلسترول، ۲۲۰ میلی گرم سدیم، ۳۶۰ میلی گرم پتاسیم، ۸ گرم کربوهیدرات کل، ۱ گرم شکر، ۰ گرم فیبر غذایی، ۲۳ گرم پروتئین