اتصالات گالوانیزه توپی برزیل |اتصالات برزیل |اتصالات توپی |اتصالات توپی برزیل –


اتصالات گالوانیزه توپی برزیل

در نیمه ی دوم قرن نوزدهم پس از صنعتی شدن برزیل کارخانه توپی برزیل تاسیس گردید، در آن زمان هیچ گونه کتابی و هیچ گونه آزمایشی برای کمک به این تولیدات وجود نداشت اما نیروهای کاربلد و متبحر این مجموعه با پیمودن راه آزمون و خطا توانستند فرمول ویژه و متفاوت این محصول را کشف کنند و آن را به چرخه تولید برسانند.

در حال حاضر شرکت توپی برزیل tupybrazil ) ) با حفظ کیفیت تولیدات خود و نظارت دقیق بر اتصالات کامل ترین خط تولید اتصالات دنده ای را در سطح جهان دارد. این مجموعه در تاریخ ۲۰ دسامبر با صنعت خودرو سازی و FCA همکاری نمود و هم چنین بع عنوان شرکت فراگیر در سوم دسامبر معرفی شد و جایزه Gilberto Rincon Gallardo دریافت کرد.

انواع اتصالات دنده ای:

تبدیل، زانو، مهره ماسوره، بوشن، درپوش، سه راه، مغزی و… از مزایای این مدل اتصالات می توان گفت که در ابتدا و انتها به صورت رزوه ای می باشند به همین دلیل سهولت در امر نگهداری و تعمیر و اتصال خطوط لوله کشی را دارا می باشد.

اتصالات توپی برزیل

برای تغییر سایز لوله مورد استفاده قرار می گیرد که از یک طرف به سمت داخل دنده ( مادگی ) می باشد و از یک طرف دیگر از قسمت بیرون دنده ( نری ) می باشد.

سه راهی گالوانیزه توپی برزیل:

به دو دسته سه راهی مساوی ( سایز ورودی، خروجی و انشعاب مساوی است ) و سه راهی تبدیلی تقسیم می شود که برای انشعاب گرفتن از لوله گالوانیزه کاربرد دارد و مانند زانو گالوالنیزه به صورت مادگی دنده می شود.

مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل:

یکی از اصلی ترین اقلام گاتلوانیزه محسوب می شود که وظیفه اش ایجاد فاصله بین خطوط برای باز کردن آسان اقلام لوله کشی می باشد و بخاطر آب بندی در مهره ماسوره ها این نوع اتصال اهمیت بسیار بالایی دارد.

مهره ماسوره در دو نوع گالولانیزه توپی و مهره ماسوره سیاه تولید می گردد که هر دو در سیستم موتور خانه ای بیشترین کاربرد را دارند.

مهره ماسوره گالوانیزه توپی از جنس آلیاژ آهن است که ترکیبی از خواص فولاد وچدن می باشد و برای اتصالات مصرفی در صنعت خطوط لوله کاربرد دارد که هر دو سر آن به صورت مادگی می باشند.

این اتصال در سایزهای ۱ اینچ، ۲/۱ اینچ، ۴/۳ اینچ، ۲/۱۱ اینچ، ۴/۱۱ اینچ، ۲ اینچ، ۲/۲۱ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ تولید می شود.

مهره ماسوره سیاه یک اتصال دنده دنده می باشد که در دو نوع فشار قوی و معمولی تولید می گردد، چنس این اتصال از آهن چکش خوار می باشد و با آبکاری گرم پوشش داده می شود تا روکش محافظ روی ZINC مقاومت و تحمل انواع فشار لوله کشی آب و گاز، روغن و هوا را در مهره ماسوره بالا ببرد.

انواع این نوع اتصال در لوله کشی ساختمان، فاضلاب، و لوله اتصالات ساختمانی، تجهیزات موتورخانه کاربرد دارد.

مهره ماسوره توپی سیاه با نام مهره ماسوره گاز نیز شناخته می شود که در سایزهای ۲/۱ اینچ، ۴/۳ اینچ، ۱ اینچ، ۴/۱۱ اینچ، ۱/۱۲ اینچ، ۲ اینچ، ۲/۱ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ تولید می گردد.

درپوش گالوانیزه:

برای مسدود کردن مسیرلوله کارایی دارد، برای مسدود کردن لوله گالوانیزه باید از درپوش گالوانیزه توپیچ و برای کورکردن اتصالات گالوانیزه و شیر آلات باید از درپوش گالوانیزه رو پیچ که با نام پلاک PLUG شناخته می شوند استفاده نمود.

زانویی گالوانیزه:

برای تغییر جهت جریان به کار برده می شود که می تواند به صورت ۹۰ درجه و ۴۵ درجه تغییرات را ایجاد نمایند دقت کنید که در هر دو طرف ورودی و خروجی زانویی از داخل دنده شده است به همین علت نمی توان به صورت کارگاهی در زاویه های مختلف آن را برش بدهیم.

مغزی گالوانیزه:

از نظر شکل ظاهری مشابه با بوشن است اما مغزی از بیرون دنده می شود، برای اتصال دو شیر فلکه که از داخل دنده شده اند و هم چنین تبدیل اتصالات نر و ماده به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

سایز اتصالات دنده ای توپی برزیل tupy:

  1. زانو گالوانیزه ۹۰ درجه توپی برزیل TUPYبا سایزهای : ۲/۱ ، ۴/۳ ، ۱ ، ۴/۱۱ ، ۲/۱۱ ، ۲ ، ۲/۲۱ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶.
  2. زانو گالوانیزه ۴۵ درجه توپی برزیل TUPY با سایز های : ۲/۱ ، ۴/۳ ، ۱ ، ۴/۱۱ ، ۲/۱۱ ، ۲ ، ۲/۲۱ ، ۳ ، ۴.

بررسی اتصالات دنده ای توپی برزیل tupy:

اتصالات گاالوانیزه همان اتصالان دنده ای می باشند که به صورت متنوع و گسترده تولید می شوند، این محصولات با برترین آلیاژ از جنس چدن نرم و چکش خوار می باشند و با ساز ۱/۲ تا ۶ اینچ تولید می شوند.

 

اتصالات توپی برزیل

اتصالات برزیل 

در ابتدا این اتصالات را به روش ریختگی و با استفاده از قالب تهیه می کنند و سپس در ادامه به بخش تراشکاری، ظریف کاری و رزوه ای منتفل می کنند پس از اتمام این مراحل اگر اتصال را می خواستند به صورت گالوانیزه روانه بازار کنند آن را به قسمت گالوانیزاسیون منتقل می کنند و اگر نیازی نبود به صورت اتصال دنده ای سیاه به بازار عرضه می کنند.

محاسن اتصالات توپی برزیل tupy:

  1. بر اثر گرما و سرما منبسط و منقبض نمی شوند.
  2. می توانند فشار تا حداقل ۲۰ بار را تحمل کنند.
  3. دارای استاندارد های Bureau Veritas ، BPQP ، UL می باشد.

اتصالات گلوانیزه دنده ای به صورت NPI و BSP تولید می شوند که تقریبا مشابه به هم می باتشند و فقط در نوع استاندارد دنده ها و زاویه رزوه ها با یکدیگر متفاوت هستند و هم چنین باید گفت که اتصالات BSP نسبت به اتصالات NPI فشار کمنتری را تحمل می کنند.

کارایی اتصالات دنده ای توپی برزیل tupy:

.به دلیل کیفیت بالا در تجارت، صنعت و مصارف مسکونی پر کاربرد می باشد.

. در تاسیسات آب شهری، تاسیسات ساختمان، سیستم های فضلاب، سیستم موتور خانه به کار برده می شود.

.در خطوط انتقال گاز، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، لوله های هوای تحت فشار، نفت، گازوئیل ، الکل، پالایشگاه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت اتصالات دنده ای توپی برزیل tupy:

قیمت این نوع اتصالات به دلیل این که وارداتی می باشند به طور مستقیم با قیمت ارز در ارتباط هستند به همین دلیل دارای قیمت نسبتا بالایی می باشند که کیفیت چشمگیر این محصول بخشی از قیمت بالای ان را می پوشاند.

شما گرامیان می توانید برای دریافت لیست قیمت به تاربخ روز با کارشناسان فروش اتصلات توپی تماس حاصل بفرمایید و یا به سایت طراحی شده توسط این مجموعه مراجعه کنید.