از معلمان و فرهنگیان این استان یاد بگیرید –


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شوراهای آموزش وپرورش نقش مهمی در تعالی و پیشرفت آموزش وپرورش دارند.

حسنعلی عزت‌خواه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران گفت: بر اساس ستد تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت انسانهای موحد ، وطن دوست ، شجاع ، خلاق ، مسؤلیت پذیر و معتقد به مبانی اسلامی و اعتقادی از مهمترین رسالت‌های آموزش وپرورش است که در این زمینه نیازمند مشارکت همه دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت هستیم.

وی با اشاره به هفته شوراهای آموزش وپرورش از ۲۴ تا ۳۰ دیماه و تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر گفت: سخت ترین و گسترده ترین موضوع عالم مسئله تربیت است و اساس امنیت عالم به تعلیم و تربیت وابسته‌ است.

عزت خواه افزود: مشورت از بنیادی ترین موضوعات مورد تاکید دین مبین اسلام است که در حل مشکلات، نیازها و خواسته‌های مردم بسیار تاثیر گذار است.

وی گفت: تصمیم گیری هایی که با مشورت همراه است درصد خطا و اشتباه آنان بسیار کم است و در آموزش و پرورش که سعادت و شقاوت انسانها به آن وابسته است کاری ارزشمند برای پیشبرد اهداف متعالی آموزش وپرورش است.

وی به اهمیت شکل گیری شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت شورای آموزش و پرورش در استان در راس آن استاندار و نماینده ولی فقیه و صاحب نظران تعلیم وتربیت و در شهرستانها ائمه جمعه و فرمانداران قرار دارند که رسالت مهم آنها همفکری ، مشورت و تبادل نظر برای مسائل مهم آموزش وپرورش است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شوراهای آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق گفت: شوراهای آموزش وپرورش بدون توجه به مسائل خطی و باندی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای تعالی و پیشرفت آموزش وپرورش و تربیت دانش آموزان این مرزبوم برای ساختن ایران قوی تلاش مضاعف داشته باشند.

وی به موفقیت‌های آموزش وپرورش در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: خدمات دولت خدمات نظام جمهوری اسلامی است که باید برای مردم به خوبی برجسته‌ و تبیین شود.

عزت خواه ، کسب رتبه سوم کشوری در توسعه‌ آموزشهای فنی وحرفه ای ،کسب رتبه اول کشور در شاخصهایی در عرصه سواد آموزی، کسب رتبه برتر الگوهای برتر تدریس، کسب سه رتبه کشوری در جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم، تکمیل شناسنامه فضاهای آموزشی و خرید بیش از ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی بخشی از موفقیتهای و اقدامات آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در سال تحصیلی جاری است.

وی در پایان از امام جمعه و ستاد نماز جمعه گچساران در توجه به آموزش وپرورش تقدیر و تشکر کرد .

گفتنی است مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین ، روسای آموزش وپرورش شهرستانها و مناطق و روسای ادارات ستادی اداره کل آموزش وپرورش استان به شکل دست جمعی در نماز جمعه گچساران شرکت کردند