با تور اقساطی آژانس پیله های عصر پرواز از پرمخاطب ترین شهر های این کشور دیدن کنید –


بسیاری از آداب و رسوم و جذابیت های فرهنگی مردم شهرها و کشورهای مختلف را باید از نزدیک لمس کرد. بسیاری از زیبایی های کشورهای مختلف را باید از نزدیک دید تا به واقع بتوان جذابیت این مناظر را درک کرد. بسیاری از غذاهای محلی کشورها در شهر یا کشور شما احتمالا طبخ نمی شود یا اگر پیدا بشود اصالت و کیفیت نمونه اصلی خود را ندارد. آژانس پیله های عصر پرواز با در نظر گرفتن تورهای اقساطی برای کشور های مختلف سفر را برای شما لذت بخش کرده است. تور اقساطی سامویی یکی از این تورهای جذاب است.

تور اقساطی سامویی جزیره ای جذاب در تایلند

کشور تایلند یکی از توریستی ترین کشور های جهان است. زیبایی های بی نظیر و غیر قابل وصف تایلند این کشور را تبدیل به یک مقصد جذاب برای توریست های سراسر جهان کرده است. مردم این کشور بسیار مهمان نواز هستند و همیشه در برابر خارجی ها لبخند به لب دارند. یکی از جاذبه های توریستی تایلند که سالانه ۱.۵ میلیون گردشگر از سراسر جهان به خود جذب می کند جزیره سامویی است. سامویی در لغت به معنی بهشت امن است و یکی از بزرگترین جزایر تایلند به حساب می آید. یکی از جذابیت های بسیار زیبای تایلند سواحل این کشور هستند. در شهر سامویی سواحل چاونگ و لامای از معروف ترین و جذاب ترین سواحل کشور تایلند به شمار می آیند. تور اقساطی سامویی یکی از راه های جذاب مسافرت به این منطقه ی خوش آب و هواست.

جزیره سامویی از هرگونه امکانات رفاهی و جذابیت های بصری و طبیعی برخوردار است. رفتن به این جزیره با خرید تور اقساطی سامویی شما را شگفت زده خواهد کرد. علاوه بر سواحل زیبای سامویی و درختان نارگیل جذاب بخش هایی از سامویی با کوه پوشیده شده است. پارک ملی دریایی آنگ تونگاین از جذابیت های این مجمع الجزایر به حساب می آید که اگر شما در سامویی اقامت داشته باشید به راحتی به آن دسترسی دارید. تور اقساطی سامویی شما را به یک سفر جذاب و خاطره انگیز دعوت می کند.

تور اقساطی پاتایا یک مقصد بی نظیر

سربازان آمریکایی در طول جنگ ویتنام یک دهکده ماهی گیری را تبدیل به استراحت گاه خود کردند و آن را پاتایا نامیدند. پاتایا امروزه یکی از جذاب ترین شهر های ساحلی تایلند است. این شهر سالانه به طور متوسط ۵ میلیون توریست به خود جذب می کند. جذابیت های پاتایا بسیار متنوع است و می تواند هر کسی را که قدم به این شهر می گذارد با یک خاطره جذاب به خانه بازگرداند. ماه های نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به پاتایا است. در این ماه ها پاتایا آب و هوایی بهشتی دارد که تفریحات را برای گردشگران جذاب تر می کند. البته اگر به دنبال یک سفر اقتصادی به تایلند هستید بهتر است از مه تا سپتامبر را بهترین زمان برای خرید تور اقساطی پاتایا در نظر بگیرید.

یکی دیگر از تجربیاتی که باید حتما در تور اقساطی پاتایا آن را امتحان کنید، خوردن غذاهای خیابانی است. غذاهای خیابانی در تایلند نه تنها بسیار لذیذ و خوشمزه هستند بلکه از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه اند. قبل از رفتن به تور اقساطی پاتایا حتما مهارت چانه زنی خود را تقویت کنید. خرید در بازارچه های محلی این شهر بسیار جذاب تر از فروشگاه های لوکس است اما اولین قیمتی که می شنوید قیمت واقعی نیست. چانه زدن با فروشنده ها شما را به قیمت واقعی نزدیک می کند، حالا میتوانید یک خرید منصفانه داشته باشید. یکی از جذابیت های تور پاتایا واکینگ استریت است که به گردشگران تفریحات شبانه ارائه می دهد. سفر به پاتایا رفتن به دنیایی است که از فرهنگ و طبیعت چیزی کم ندارد و در کنار این ها می توانید از تفریحات مدرن نیز لذت ببرید.

همه چیز درباره تور اقساطی پوکت

پوکت بزرگترین جزیره تایلند است که بسیاری از سواحل و جذابیت های زیبای تایلند را در خود جای داده است. پوکت یکی از گران ترین مقاصد در تایلند است. آب و هوای پوکت به دلیل نزدیکی به خط استوا گرم و مرطوب است که تفریحات آبی را بسیار لذت بخش می کند. نزدیک کریسمس و ایام تعطیل سال به دلیل ورود گردشگران زیادی به این منطقه قیمت رزرو هتل و … در پوکت بالاتر از حد معمول است. در عوض ماه مه تا اکتبر زمانی مناسب برای سفر با تور اقساطی پوکت با یک قیمت منطقی است. در سفر با تور اقساطی تایلند باید حتما سری به مراکز ماساژ تایلند بزنید. ماساژهای درمانی و چشمه های آب گرم حس دوباره متولد شدن را به شما می دهند. تفریحات و امکانات پوکت نباید حواس شما را از زیبایی های طبیعی این جزیره ی سحرانگیز پرت کند.

واحد پول تایلند بات است که تقریبا برابر ۱۵۰۰ تومان است. برای صرف یک وعده غذا در رستوران های پوکت باید بین ۸۰ تا ۳۰۰ بات هزینه کنید. البته مصرف غذاهای خیابانی خوشمزه باعث می شوند سفر با تور اقساطی پوکت برای شما اقتصادی تر باشد. در پوکت می توانید زندگی شبانه را به طرزی خانوادگی هم تجربه کنید! برای این کار به پارک موضوعی فانتاسی‌آ مراجعه کنید. این پارک بزرگ برای شما در زمینه های رویدادهای فرهنگی، سیرک، تاریخ و هنر رویدادهای شاد برگزار می کند. این پارک از ساعت ۹ شب شروع به فعالیت می کند اما برای یافتن جای مناسب از ساعت ۶ باید آن جا باشید. از نکاتی که هنگام سفر با تور اقساطی پوکت باید به یاد داشته باشید پرداخت انعام است. همچنین در بازدید از معابد و ساختمان های دینی لباس مناسب بپوشید زیرا توهین به مذهب بودایی مجازات شدیدی در تایلند دارد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/