بهترین باتری ups (یو پی اس) خارجی کدام برند است؟ –


باتری ups یو پی اس، محصولی بسیار کاربردی در کارخانه‌جات، سازمان‌ها و حتی آپارتمان‌ها است! این نوع از باتری‌ها ساخته شده‌اند تا بتوانند برای مدت زمانی طولانی تجهیزات پر مصرف را تغذیه کنند. البته در این نوشته قصد بررسی کاربردهای باتری‌های یو پی اس را نداریم؛ بلکه قصد داریم به بررسی بهترین باتری‌های یو پی اس خارجی رایج در ایران بپردازیم. بنابراین در صورتی‌که قصد دارید باتری یو پی اس خارجی تهیه کنید، توصیه می‌شود دست نگه داشته و تا انتهای این نوشته را مطالعه کنید.

چرا باید در انتخاب برند باتری یو پی اس دقت کنیم؟

شاید فکر کنید که برای خرید باتری ups یو پی اس، تنها چیزی که اهمیت دارد کیفیت آن است! البته که کیفیت نقش مهمی دارد اما به هنگام خرید باید به فاکتورهای دیگری نیز مانند برند تولید‌کننده توجه کنید. یک باتری یو پی اس ممکن است که کیفیت مطلوبی داشته باشد اما قیمت آن غیر منطقی باشد و یا با کیفیت و قیمت مناسب خدمات پس از فروش خوبی نداشته باشد.

اما خرید از یک برند معتبر، این اطمینان را به شما می‌دهد که از محصولی با کیفیت مناسب، قیمت معقول و خدمات پس از فروش کاربردی برخوردار خواهید شد؛ بنابراین، حتما باید به برند تولید‌کننده توجه ویژه‌ای داشت.

معرفی باتری‌های یو پی اس خارجی

باتری یو پی اس محصولی است که در داخل کشور توسط برندهای زیادی و با کیفیت مناسب تولید و عرضه می‌شود اما با این وجود اگر قصد خرید باتری‌های خارجی را دارید، در ادامه لیستی از بهترین برندهای باتری یو پی اس خارجی آمده است.

باتری یو پی اس لانگ

باتری لانگ یک باتری تایوانی است که با تکنولوژی سیلد اسید به تولید می‌رسد. این باتری یکی از رایج‌ترین انواع باتری یو پی اس خارجی در ایران است و با قیمت مناسبی نیز به فروش می‌رسد. این محصول در ولتاژ‌های ۱۲ و ۶ ولت و آمپراژ‌های متنوعی ارائه می‌شود. باتری‌های لانگ همگی دارای گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 9001، TL 9000، ISO 14001، ISO 17025 و OHSAS 18001 هستند و از همین رو می‌توان از کیفیت آنها مطمئن بود. شرکت لانگ فعالیت تحقیقاتی و علمی گسترده‌ای در زمینه باتری‌های صنعتی دارد و به همین واسطه، باتری‌های تولیدی این شرکت دارای شرایط بسیار بهینه‌ای هستند. همچنین از نظر عمر مفید و مقاومت فیزیکی نیز این باتری‌ها جزء بهترین باتری‌های بازار به شمار می‌روند.

باتری هیتاکو

باتری هیتاکو یک باتری چینی است. شرکت هیتاکو، یک شرکت با سابقه در زمینه تولید باتری‌های صنعتی است که از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را آغاز کرده. باتری‌های هیتاکو در ابتدا باتری‌های خوبی نبودند اما امروزه به واسطه بهینه سازی‌های زیادی که تجربه کرده‌اند،به یکی از بهترین باتری‌های بازار تبدیل شده‌اند. این محصول تقریبا دارای کیفیتی یکسان با باتری لانگ است اما به صورت کلی بهینه سازی‌های بیشتری را تجربه کرده. شرکت هیتاکو با قرار دادن بودجه تحقیقاتی بالا، توانسته تقریبا تمام نقاط ضعف باتری‌های سیلد اسید را برطرف کرده و محصولی کاملا کاربردی به کاربران ارائه دهد. همچنین این باتری طول عمر بالاتری نسبت به باتری لانگ دارد اما تفاوت قیمتی خیلی زیادی بین این دو باتری مشاهده نمی‌شود.

باتری Kstar

باتری کی استار ساخته شده توسط یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه یو پی اس در چین است! کمپانی کی استار چند سالی است که علاوه بر تولید دستگاه یو پی اس تصمیم به تولید باتری یو پی اس گرفته و به جرات می‌توان گفت که در این کار موفق بوده. باتری‌های تولیدی توسط این شرکت به نحوی ساخته شده‌اند که در هر سیستمی می‌توانند فعالیت کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای باتری یو پی اس کی استار، محدوده وسیع دمایی این باتری‌ها است که به واسطه آن می‌توانید از این محصولات در هر مکانی با هر شرایط محیطی‌ای استفاده کنید.

رنج قیمتی باتری کی استار مانند سایر باتری‌های بررسی شده تا به اینجا، تنها با یک‌سری تفاوت‌های جزئی است.

باتری ولتامکس

جدید‌ترین باتری بازار ایران که تا به الان عملکرد خوبی از خود نشان داده است! این باتری یک محصول شاخص تایوانی است که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین انواع باتری یو پی اس، نه‌تنها در ایران، بلک در سراسر جهان دانست! نمایندگی باتری ولتامکس در ایران به شکل رسمی فعالیت می‌کند و خدمات پس از فروش این محصول را حتی می‌توان با محصولات داخلی مقایسه کرد! باتری ولتامکس به نحوی ساخته شده که هیچ کدام از نقاط ضعف باتری‌های سیلد اسید را نداشته باشد. این باتری دارای مقاومت داخلی بسیار پایینی است، امکان نشت الکترولیت از آن وجود ندارد و همچنین ساختار بدنه و ترمینال‌های آن به نحوی هستند که در برابر عوامل مخرب مقاوم باشند.

به صورت کلی، باتری یو پی اس ولتامکس به نحوی ساخته شده تا عمر مفید طولانی‌ای داشته و در تمام مدت زمان فعالیت نیازی به هیچ گونه رسیدگی و سرویس نداشته باشند.

تشخیص باتری اصل از باتری تقلبی

باتری‌های صنعتی با برند‌های زیادی در بازار وجود دارند که تا به اینجا برخی از معروف‌ترین برند‌های خارجی را معرفی کردیم. در این بین همواره بازار سودجویی پر رونق بوده و محصولات تقلبی نیز به بازار ارائه می‌شوند. البته که برای هر باتری‌ای، راهکاری‌هایی برای تشخیص نمونه اصلی با تقلبی وجود دارد. به عنوان مثال، باتری یو پی ا اصلی معمولا ابعاد بزرگ‌تری داشته و وزن بیشتری دارند و برخی موارد دیگر. این روش‌های تشخیص برای افراد با تجربه در این حوزه می‌توانند مفید باشند اما به صورت کلی، مناسب نیستند.

بهترین راه برای اطمینان از خرید باتری صنعتی اصلی، خرید از مراکز ارائه دهنده معتبر است. یکی از مراکز فروش باتری یو پی اس در تهران و کرج، مجموعه بازرگانی مهندسی هانیکا دارای طیف گسترده‌ای از انواع باتری‌های صنعتی موجود در بازار است.

خرید باتری یو پی اس از هانیکا

هانیکا به عنوان نماینده رسمی برند‌های مختلف داخلی و خارجی در تهران و کرج فعالیت می‌کند. برای خرید باتری یو پی اس از هانیکا به صورت حضوری می‌توانید به دفاتر این مجموعه در تهران و کرج مراجعه کنید. همچنین برای خرید غیر حضوری، به سایت هانیکا مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، محصول مورد نظر را سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مقایسه انواع برند های باتری یو پی اس ایرانی مقاله پیوست را مطالعه فرمایید.

مهندسی و بازرگانی هانیکا

۰۲۱-۴۴۰۰۱۲۰۰

۰۹۹۰۰۱۰۰۹۸۷