رکورد باردهی ۱۵ تنی نهال گردو پیوندی در ایران


نهال گردو پیوندی یکی از محبوب ترین نهال ها در میان باغداران برای کاشت است.با اصلاحیاتی که روی این نهال صورت گرفته است سودآوری بالایی را به همراه داشته و ویژگی های برتری نسبت به دیگر ارقام عادی و سنتی دارد.

درخت گردو را به درخت طلای سبز و سود آن را با دلار و سکه مقایسه می کنند! دلیل این تشبیه می تواند سود و درآمد بی نظیر نهال گردو باشد.

اما اگر شما هم جزو باغدارانی هستید که به دنبال این درآمد طلایی می گردید باید به فکر خرید نهال گردو پربازده باشید.امروزه با اصلاحیات صورت گرفته روی ارقام نهال گردو و افزایش ژن های مثبت نهال گردو, درختان پربارتر و باکیفیت تری روانه بازار شده است.

نهالستان نوین گردو به عنوان اولین مرکز تولید نهال گردو پیوندی توانست نهال های پربازده با باردهی بیش از 15 تن در هکتار را روانه بازار باغداران کند.در ادامه مطلب به بررسی ارقام نهال گردو پیوندی و خصوصیات آن می پردازیم.

مزیت کاشت نهال گردو پیوندی نسبت به بذری چیست ؟

امروزه در سراسر دنیا کاشت نهال گردو پیوندی چند برابر ارقام بذری است.دلیل این استقبال بی نظیر می توان به موارد زیر اشاره داشت :

نهال گردو پیوندی با اصلاحیات ژنتیکی که روی این نهال صورت گرفته و با افزایش ژن های مثبت و کاهش ژن منفی میزان باردهی بالاتر, قدرت رشد بیشتر, مقاومت به سرما بهتری دارد.

اگر قصد خرید نهال گردو از نهالستان نوین گردو را دارید برای اطلاع از قیمت نهال گردو روی لینک زیر کلیک کنید :

https://gerdo.pro/

معرفی بهترین ارقام نهال گردو پیوندی  

از بهترین نهال گردو پیوندی با بازدهی بالا و عملکرد بی نظیر می توان به 3  رقم نهال زیر اشاره داشت:


  • نهال گردو چندلر پیوندی

نهال گردو چندلر از پرفروش ترین نهال پیوندی دنیاست که در ایران سالیانه بیشترین میزان کاشت را به خود اختصاص داده است.این نهال در اقلیم سردسیر رشد کرده و خصوصیت دیرگل بودن آن موجب محبوبیت این نهال شده است.

چندلر به صورت نیمه قائم رشد کرده و در ارتفاعات 500 تا 1500 متر از سطح دریا بازدهی دارد.

میزان باردهی درخت چندلر در هر هکتار به بیش از 12 تن می رسد.این نهال رشد خوبی داشته و محصولات با مغز روشن, اندازه درشت و پوستی کاغذی به بار می آورد.

چندلر اصالتا از کشور آمریکاست و جزو ارقام زودبازده ای است که از سال سوم باردهی را شروع کرده و در سن 6 سالگی به اوج بازدهی خود می رسد.


  • نهال گردو فرنور پیوندی

گردو فرنور پیوندی از محبوب ترین نهال پیوندی مناطق سردسیر و کوهستانی با ارتفاعات 2500 متر از سطح دریاست.فرنور از لحاظ مقاومت به سرما نسبت به چندلر برتری داشته و ریشه های آن در سردترین شرایط اقلیمی از بین نمی رود.

نهال فرنور دیرگل بوده و از سن 8 سالگی باردهی انبوه و بی نظیر تجاری خود را آغاز می کند.

فرنور اصالتا از کشور فرانسه است و بعد از چندلر از پرفروش ترین ارقام گردو دنیاست.از خصوصیات این نهال می توان به محصولات درشت, پوست کاغذی با مغز سفید و طعم شیرین و لذیذ اشاره داشت.


  • نهال گردو ژنوتیپ برتر

یکی از سودآورترین درختان گردو که باردهی بالا و عمر اقتصادی بی نظیری دارد نهال گردو ژنوتیپ برتر است.این نهال از ارقام ایرانی بوده که گردوهایی با طعم بی نظیر تولید می کند و دارای باردهی حدود 15 تن در هکتار است.

نهال خوشه ای ژنوتیپ برتر جزو اولین و پرسودترین نهال هاست که گردوهای بسیار درشت تولید کرده که یکنواخت و پوست کاغذی است و جزو بهترین ها برای بازار داخلی و صادرات می باشد.

این رقم نهال گردو مقاومت بسیار خوبی به سرما داشته و در اقلیم کوهستانی رشد می کند بدون اینکه آسیبی به محصولات وارد شود.

خرید نهال گردو پیوندی از نهالستان نوین گردو کرج

نهالستان نوین گردو کرج بزرگترین تولید کننده نهال گردو پیوندی در کشور است که تمامی ارقام نهال گردو را با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و گارانتی اصالت عرضه می کند.

نهال گردو پیوندی را می توانید با خیالی آسوده و به صورت خرید اینترنتی نهال و حضوری با کارت سلامت و بهداشت خریداری نمایید.

مزایا خرید نهال گردو پیوندی از نوین گردو :

اولین فاکتور مهم در خرید نهال گردو برای یک باغدار باید تضمین کیفیت نهال ها از سمت مرکز خرید باشد.نوین گردو نهال ها را با ضمانت و گارانتی اصالت ارائه می دهد.

نهالستان نوین گردو بدون واسطه فعالیت کرده و تمامی ارقام نهال خود را مستقیم عرضه می کند.با حذف واسطه ها قیمت نهال کاهش یافته و تمامی ارقام نهال گردو پیوندی با تضمین قیمت تحویل داده می شود.

  • مشاوره تخصصی رایگان

از مهم ترین پارامترهای خرید نهال گردو سازگاری آن با شرایط اقلیمی منطقه است.قبل از اینکه اقدام به انتخاب نهال خود کنید کارشناسان نوین گردو با توجه به اقلیم منطقه و ارتفاع از سطح دریا بهترین رقم نهال گردو پیوندی و پربازده منطقه تان را با مشاوره تخصصی معرفی می کنند.

سخن آخر

خرید نهال گردو پرسود و تجاری که با شرایط اقلیمی منطقه تان سازگاری داشته باشد اهمیت بالایی در احداث باغ گردوتان دارد.در این مطلب به گفته نهالستان نوین گردو بهترین نهال گردو پیوندی با بازدهی بالای 12 تن در هکتار را به شما معرفی کردیم.این سه نهال در اقلیم معتدل, سردسیر و کوهستانی رشد کرده و جزو اولین و محبوب ترین ارقام نهال در ایران است.

نهالستان نوین گردو با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید و عرضه نهال فعالیت می کند که از سال 92 تا به الان توانسته رتبه اول تولید نهال گردو پیوندی در کشور را کسب نماید.

منبع خبر : نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت : gerdo.pro

آدرس نهالستان : گلدشت, فلکه سوم گلدشت, خیابان مخابرات شرقی

شماره تماس : 1243597-0912