سفر ۷ روزه به ترکیه چقدر هزینه دارد؟ / قیمت جدید تور گردشگری ترکیه اعلام شد


قیمت جدید تور گردشگری ترکیه؛

سفر ۷ روزه به ترکیه چقدر هزینه دارد؟ / قیمت جدید تور گردشگری ترکیه اعلام شد

در این گزارش قیمت تورهای گردشگری به مقصد قونیه ترکیه را مورد بررسی قرار دادیم.

تور گردشگری ترکیه همواره جزو پرطرفدارترین تورهای گردشگری در میان ایرانی ها است. ترکیه دارای مناطق گردشگری بسیار زیبایی است. همه ساله بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی به ترکیه سفر می کنند.

قونیه هفتمین شهر پر جمعیت ترکیه، شهر دراویش و یکی از مذهبی‌ترین شهرهای این کشور محسوب می‌شود. جایی که ترکیب جذابی از سنت و مدرنیته به وضوح دیده می شود!

شهر قونیه به دلیل تاریخچه غنی فرهنگی و جایگاه عرفانی که به واسطه مزار مولانا در میان گردشگران دارد به پایتخت جهان اسلام شهرت یافته است! اغلب قونیه را با نام مولانا شنیده‌ایم و رقص سماع در مزار این شاعر برجسته تصویری است که از قونیه در ذهن داریم.

این شهر تاریخی در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و در دوران سلجوقیان پایتخت این امپراتوری بوده است؛ قونیه اکنون با جمعیت حدود ۲ میلیون نفری خود یکی از مقاصد گردشگری آرام‌بخش در جهان است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته در خصوص تور مسافرتی شیراز، برای ۷ شب سفر رفت و برگشت هوایی به قونیه و اقامت در هتل  Hilton Garden Inn قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۵۰ میلیون تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۶۱ میلیون تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

بررسی هزینه های انواع تور مسافرتی قونیه ترکیه ویژه آبان ماه ۱۴۰۲به شرح جدول زیر است؛










قیمت تور هوایی قونیه ( ۷ شب / آبان ماه ۱۴۰۲)


هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
 Hilton Garden Inn   ۲ تخته ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
  ۱ تخته ۶۱٬۰۰۰٬۰۰۰
Bayir Diamond   ۲ تخته ۴۳٬۰۰۰٬۰۰۰
  ۱ تخته ۵۴٬۵۰۰۰٬۰۰۰
Dergah   ۲ تخته ۴۳٬۰۰۰٬۰۰۰
  ۱ تخته ۵۵٬۰۰۰٬۰۰۰