سورپرایز بزرگ خودروسازان برای مردم در این نمایشگاه


گزارش می دهد:

سورپرایز بزرگ خودروسازان برای مردم در این نمایشگاه

رونمایی بیش از ۱۰ خودروی جدید در حوزه خودروهای سبک و سنگین تنها بخشی از برنامه‌های خودروسازان برای حضور در نمایشگاه خودرو شیراز است.

برگزارکننده نمایشگاه خودرو شیراز از برپایی مهمترین رویداد خودرویی کشور در شهر شعر و ادب با استقبال گسترده خودروسازان داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز بیش از ۱۰ رونمایی از خودروهای جدید برنامه‌ریزی شده است.

علی‌رضا عاجزی در گفتگو با و با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه خودرو شیراز با توجه به ظرفیت های موجود در کشور و استان فارس تبدیل به نخستین رویداد خودرویی کشور شد تا با استقبال زیاد شرکت‌های خودروساز مواجه شود.

وی تاکید کرد: خودروسازان کشور که برنامه‌ریزی زیادی برای حضور در نمایشگاه های خودرو انجام داده اند ، بخش مهمی از ظهور و بروز حرفه ای خود را در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز اجرا خواهند کرد.

مجری برگزاری نمایشگاه شیراز در ادامه اظهار داشت: رونمایی بیش از ۱۰ خودروی جدید در حوزه خودروهای سبک و سنگین تنها بخشی از برنامه‌های خودروسازان برای حضور در نمایشگاه خودرو شیراز است.

نائب رئیس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران تصریح کرد: شرکت‌های بهمن موتور، شایان دیزل و زامیاد ،گروه ماموت و… برخی از شرکت‌های خودروسازی هستند که رونمایی محصولات جدید را در دستور کار قرار دادند.

عاجزی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز و تعیین زمان بازدید اختصاصی خبرنگاران از دستاوردهای خودروسازان، تصریح کرد: ساعت ۱۲ تا ۱۷ سه‌شنبه ۲۳ خردادماه به عنوان نخستین روز نمایشگاه خودرو شیراز به بازدید خبرنگاران و اهالی رسانه از دستاوردهای خودروسازان تخصیص داده شده است.

برگزارکننده نمایشگاه خودرو شیراز در پایان خاطرنشان کرد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز به مدت چهار روز از تاریخ ۲۳ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شیراز میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.