لیست قیمت اگزاست فن ضد انفجار فروشگاه سعدی جنوبی

دریچه بازدید فن کویل - istgah.com یعنی لزوماً باید بینِ ابعاد و ضخامتِ دمپر برقی و توانِ موتور، یک تناسبِ منطقی برقرار باشد تا موتور، توانِ چرخش و تثبیتِ تیغهی یا تیغه های دمپر را داشته باشد و دمپر بتواند با راندمان بالا به کارِ حجم خود ادامه دهد. اما در مدلی که موتور دمپر برقی، به صورت تدریجی عمل مینماید، تیغه های دمپر میتوانند در هر زاویه ای که مدِ نظرِ کاربر است،تنظیم و مورد بهره برداری قرار گیرند(یعنی با استفاده از موتور تدریجی، میتوان میزان و فشارِ هوای عبوری از داکتِ هوا را کاملا تنظیم کرد). یکی از انواع لوور، لوور هوارسان یا دریچه گریل نام دارد. محل جانماییِ موتور دمپر در دمپر برقی موازی، در یک یا دوسوی ارتفاع دمپر است که به وسیلههیک شَفت، فرمانِ باز، نیمه باز یا بسته شدنِ دمپر را به دمپر صادر مینماید و به این ترتیب دمپر شروع به عملکرد مینماید. دمپر برقی ضد حریق به وسیلههیک موتور دمپر که با یک سنسور دود، فعال میگردد،شروع به عملکرد مینماید و مجرای دمپر را مسدود مینماید.  ​​ ​.

ترمینال حجم متغیر با یونیورسال<=":; :; :1001010; :0; -: 370;" ="" ="بایگانیهای فلومتر ونتوری - تجهیزات فنی و صنعتی فروزان" ="://../-//2019/07/%%85%%86%%8%%81%%88%%84%%."> از دمپر برقی گرد در مسیر کانالهای گرد (مثل کانال اسپیرال و کانال گرد با درز طولی) استفاده میگردد و شامل یک حجم استوانهای شکل است که به وسیلههیک تیغهی مدور که در وسطِ این استوانه تعبیه شده عملِ تنظیمِ میزان هوای عبوری از کانالِ گرد یا کانال اسپیرال را انجام میدهد. از دمپر برقی در کانال اسپیرال یا کانال گرد با درز طولی در دو مقطع از جمله لاینِ اصلیِ کانال و همچنین پشت دریچه های هوا میتوان استفاده کرد. دمپر برقی وسیله ای است برای کنترل میزانِ هوای عبوری یا انسدادِ جریان هوا در دمپر برقی مسیرِکانال (کانال گرد اعم از کانال اسپیرال و کانال گرد با درز طولی، و کانال چهارگوش) است. یک کابل ظریف و در عین حال مستحکم در پشت دریچه باعث میشود درب از قاب جدا نشود. پلنیوم باکس ها معمولاً در طول بالا با ورودی های گرد به فواصل حداکثر ۲/ ۱ متر پشت دریچه های خطی نصب می شوند. ضخامت ورق آلومینیومِ استفاده شده در بدنه دریچه فن کویل خطی بسته به ابعاد دریچه بازدید قابلِ افزایش می باشد. از دمپر برقی چهارگوش نیز جهت تنظیم هوای عبوری از کانالِ مکعبی استفاده میگردد. ​​​​!

دمپر دود و آتش موتوری

شما میتوانید دمپر مورد نظر خود را از شرکت سبلان تهویه برودت تهیه کنید و از آن جهت تنظیم جریان هوا و کنترل دما در بخشهای مختلف محیط استفاده نمایید. دمپر هوا با پرههای هلالی شکل یک تجهیز کلیدی در صنعت تهویه مطبوع و تهویه مکانیکی است که برای کنترل جریان هوا و تنظیم فشار هوابر در سیستمهای تهویه و تبرید به کار میرود. این فن ها به طور معمول دارای سطح بالاتری از هوابندی هستند و به پوشش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی و آب بندی های مکانیکی مجهز هستند. کاربردها: این نوع دمپر برای کنترل جریان هوا و تنظیم فشار هوابر در سیستمهای تهویه مطبوع و تهویه مکانیکی کاربردهای متعددی دریچه های بازدید کناف – شرکت تهویه سازه شار دارد. کنترل جریان هوا: این دمپر به عنوان یک تنظیمکننده جریان هوا عمل میکند و به بهرهبرداران این امکان را میدهد تا جریان هوا را به دقت کنترل کنند. برای تولید و ساختِ دمپر برقی چهارگوش، محدودیتی به لحاظِ ابعاد و ضخامتِ ورق، وجود نداشته و این شرکت بر اساسِ سفارشِ کارفرما و بر اساسِ جدول ورقی که استانداردهای لازم رعایت شده باشد، اقدام به ساخت دمپر برقی میکند. در مورد دمپر برقی گرد نیز محدودیتی برای ساخت دمپر نیست.

دمپر برقی موازی عموما در بین کانال هوا برای تنظیم یا انسداد فشار هوا ، تعبیه میشود. این دمپرها دارای پرههایی به شکل هلال هستند که با باز شدن در جهت خلاف جریان هوا، هوا را به سمت بازشو هدایت میکنند. فریم دریچه فن کویل بطور ثابت در محل مورد نظر نصب و درب دریچه نیز بصورت وزنه ای قابل باز و جدا شدن می باشد. بدین ترتیب، هوا بصورت کامل، فیلتر میشود و این هوای فیلترشده بطور متناسب در فضای کلین روم توزیع گردد. از خصوصیات عمومیِ دمپر هوا بُر امکان عملکردِ آن بصورت دستی و برقی می باشد.درصورت تجهیز دمپر هوا بُر به کنترلِ با موتور برقی باید از موتور تدریجی برای عملکرد دمپر هوا بُر استفاده گردد. در واقع با اینکه دمپرها از نظر عملکردی به هم شباهت دارند، اما هر کدام جهت کاربرد خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. پس از فرو کردنِ دهانه های لوله فلکسیبل صداگیر ،برای تثبیت لوله فلکسیبل صداگیر ،بر روی سه راه، از بست مخصوصی بنام بست هوابندی استفاده می گردد.این بست باعث تثبیت و تحکیم ِ دوقطعه ی مذکور شده ولی لازم به ذکر است هوابندی با استفاده از این بست محقق نمی گردد.برای اطمینان از هوابندیِ، پس از تعبیه ی بست از نوارچسب یا تِیپِ برزنتی یا فویل آلومینیومی بر روی نقطه ی اتصال سه راه به لوله فلکسیبل صداگیر استفاده می شود.در واقع این نوارچسب عملیات هوابندیِ لاینِ لوله فلکسیبل صداگیر را تکمیل میکند.