پیش بینی سقوط سنگین برای بیت‌کوین


پیش بینی سقوط سنگین برای بیت‌کوین

بیت‌کوین در ۷ روز گذشته بسیار متلاطم ظاهر شد و قیمت آن بیش از ۱۲ درصد ریزش کرد.

بسیاری از کارشناسان بازار پیش‌بینی کردند که قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا ۲۰ هزار دلار پایین برود.

کیت آلن، یکی از تحلیل‌گران بازار رمزارز عقیده دارد که قیمت‌ها می‌تواند حتی از این بیشتر هم نزول کند.

او در تحلیلی که در X  یا همان توییتر به اشتراک گذاشت گفت؛ من فکر می‌کنم سطح حمایت ۲۵ هزار دلار در نهایت فرو خواهد ریخت و مسیری را برای آزمایش مجدد سطح ۲۰ هزار دلار باز خواهد کرد، اما فکر نمی‌کنم در یک خط مستقیم به آنجا برویم.

کیت آلن افزود در صورتی که حمایت ۲۵ هزار دلاری به درستی عمل کند باید منتظر رسیدن بیت کوین به ۲۸ یا ۲۹ یا حتی سطح ۳۱ هزار دلار که SMA100 در آنجا قرار دارد باشیم و اگر این اتفاق بیفتد به زخم ضررهای این هفته نمک می‌افزاید.

کیت آلن گفت؛ اولین حمایت در مسیر ریزش بیت‌کوین ۲۴,۷۴۹ دلار و بعدی ۱۹,۵۶۷ دلار است که به طور تصادفی درست زیر یک منطقه چرخشی کلیدی در بازار صعودی ۲۰۱۷ قرار دارد. از دست دادن این سطوح، راه را به سوی بدبختی و یک فرصت بالقوه خرید نسلی هموار می‌کند.

معامله‌گر معروفی به نام Skew در بخشی از پست خود در ایکس گفت: ریزش بیت‌کوین به زیر ۲۵.۳ هزار دلار احتمالاً ۲۴ هزار دلار تا ۲۳ هزار دلار را برای خرید قوی‌تر هدف قرار می‌دهد، در غیر این صورت ریزش تا ۲۰ هزار دلار ادامه خواهد یافت.

Skew با این وجود پیشنهاد کرد که قیمت بیت کوین ممکن است در هنگام بسته شدن کندل هفتگی جهش داشته باشد، در این صورت ۲۸۵۰۰ دلار یک هدف بالقوه در صورت افزایش فشار سمت خرید است.

در همین حال، برخی از سطوح حمایتی کمتر از ۲۵۰۰۰ دلار از طریق پلتفرم تحلیلی Whalemap به دست آمد که به نقاطی از حجم خرید نهنگ‌ها از گذشته توجه داشت.

میزان قابل توجهی از حجم خرید روی زنجیره، همچنان در ۲۳۲۰۰ دلار و ۲۱۰۰۰ دلار قرار دارند.

این شرکت در X اظهار داشت: در صورتی که بیت‌کوین از این هم پایین‌تر برود ۱۹۲۰۰ دلار و ۱۶۶۰۰ دلار سایر نقاط مورد علاقه بیت‌کوین هستند.