۳ کلید آزادی غذا


3 کلید آزادی غذا

برای من، آزادی غذا به معنای احساس کنترل غذا، پایان دادن به غذا خوردن احساسی و زندگی نکردن بر اساس قوانین مسخره غذایی است. این در مورد این است که به خودم این اجازه را بدهم که از غذا همان طور که هست لذت ببرم و بفهمم چه چیزی نیست.

در یک آزادی غذا در برنامه آموزشی، من شما را از طریق اصول و ابزارهای زیادی راهنمایی می کنم که به تغییر رابطه شما با غذا و خودتان کمک زیادی می کند. امروز می خواستم به طور خلاصه به ۳ اصل اساسی آزادی غذا که در کشور من به آن پرداخته شده است اشاره کنم یک برنامه.

  1. داشتن یک طرز فکر فراوان که واقعاً آگاه است که فردا همیشه غذای بیشتری وجود خواهد داشت! اگر در حال خواندن این مطلب هستید، فکر می‌کنم به این معنی است که شما یک کامپیوتر، تلفن یا لپ‌تاپ دارید. برای کسب درآمد و زندگی در یک کشور توسعه یافته که در آن چیزهای زیادی در اطراف شما وجود دارد. این همچنین به این معنی است که در صورت تمایل می توانید هر غذایی را که می خواهید خریداری کنید یا حداقل آن را درب منزل تحویل بگیرید. وقتی شروع به مشاهده فراوانی غذا در اطراف خود می کنید، نسبت به غذا نسبت به طرز فکر کمبود شروع به شکل گیری می کنید. ذهنیت کمیابی در مورد غذا این است که شما احساس می کنید باید همه چیز را الان بخورید زیرا فردا رژیم خود را شروع می کنید و دیگر نمی توانید آن را بخورید.. چند بار همه ما قبل از اینکه فردا رژیم بگیریم “آخرین هوس” خود را داشته ایم؟ اگر متوجه شدید که سیر شده اید اما هنوز غذا در بشقاب خود دارید، آن را کنار بگذارید زیرا همیشه می توانید آن را بعدا یا فردا که دوباره احساس گرسنگی کردید بخورید. غذا همیشه وجود خواهد داشت زیرا غذای زیادی از آنجا آمده است!

  2. تغذیه خود را دست کم نگیرید. در حین یافتن آزادی غذایی، خط باریکی بین شمارش وسواس گونه کالری و انتخاب غذاهایی که از سلامت جسمی، ذهنی و عاطفی شما حمایت می کنند وجود دارد. اگرچه ممکن است کسی بتواند تنها با یک قطعه ذهنی پرخوری را متوقف کند، اما اگر به گونه‌ای غذا بخورید که هر روز به هوس کردن، کاهش انرژی و گرسنگی شدید کمک کند، کار را سخت‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که بسیاری از غذاهای فرآوری شده نیز به گونه ای طراحی شده اند که با روشن کردن مراکز لذت مغز شما اعتیاد آور باشند. آنها پاسخ دوپامین را با مقادیر زیاد نمک و شکر تحریک می کنند، که هرگز در غذاهای کامل نخواهید یافت. آنچه می خورید تأثیر مستقیم و فوری بر سلامت، خلق و خو و سطح انرژی شما دارد.

  3. پلیس مواد غذایی را اخراج کنید. اول از همه پلیس غذا را تعریف کنیم. پلیس غذا آن قاضی درونی و با صدایی است که تشخیص می دهد غذایی که می خورید خوب است یا بد. این مجموع هر پایه غذایی است که دارید. برخی از قضاوت های رایج پلیس غذای داخلی شما ممکن است انجام دهد:

  • بعد از ساعت ۶ بعد از ظهر غذا نخورید

  • از تمام کربوهیدرات ها اجتناب کنید

  • غذاهای چاق کننده نخورید

  • شیرینی بیچاره

  • شما امروز ورزش نکردید، پس لیاقت خوردن آن را ندارید

  • من زیاد خوردم، شما باید وعده غذایی بعدی را حذف کنید

  • تنقلات بد

شما با قضاوت غذایی متولد نشده اید. اگرچه برخی از “قوانین” ممکن است بد به نظر نرسند، اما هنگام گوش دادن به عوامل خارجی به جای نشانه های درونی شما می توانند مضر باشند.

این صدای درونی طی سال‌ها رژیم غذایی و قرار گرفتن در معرض پیام‌های مجلات، تلویزیون یا دوستان و خانواده ایجاد شد. پلیس غذا قوانینی را تعیین می کند که بر اساس آن رفتارهای غذایی شما مورد قضاوت قرار می گیرد. امروز شما را به مشاهدات به جای قضاوت دعوت می کنم. به جای پیگیری کالری و گرم چربی، احساس خود را قبل و بعد از غذا خوردن یادداشت کنید. این می تواند شامل شما نیز باشد سطوح گرسنگی و سیری، خلق و خو، هوس، سطح انرژی، احساسات بدن و هر قضاوتی که متوجه می شوید.

سپس تمام قوانین و باورهای غیرمنطقی پلیس غذا را شناسایی کنید و آن ایده ها را به چالش بکشید. از شر مطلق‌هایی مانند «باید»، «کامل»، «باید»، «باید»، «بد» یا «وحشتناک» خلاص شوید. ایده ها و عبارات را با عبارات منطقی و معقول جایگزین کنید. از کلماتی مانند «شاید»، «می‌تواند» و «اشکال ندارد» مانند «وقتی گرسنه‌ام می‌توانم غذا بخورم» یا «اشکالی ندارد دو شب پشت سر هم دسر بخورم» استفاده کنید.

بخشی از شما وجود دارد که می داند می توانید بدون رژیم غذایی با غذا رابطه سالمی داشته باشید.

سال‌هاست که در یک چرخه غذا خوردن احساسی گیر کرده‌ام و متوجه شده‌ام که از غذا برای فرار از احساساتم استفاده می‌کنم. فکر می کردم اگر بتوانم روی غذا کنترل داشته باشم، همه چیز تمام می شود. در واقع، آگاهی دادن به مشکلاتم، توسعه تسلط عاطفی و یادگیری نحوه چارچوب بندی مجدد، کلید واقعی موفقیت من بوده است.

همین چند سال پیش از غذا برای آرام کردن هر احساس ممکن استفاده می کردم. نمی دانستم چطور می توانم از حلقه دائمی که در آن بودم خارج شوم. من با آگاهی بیشتر از احساساتم و اجازه دادن به خودم برای اولین بار پس از سالها شروع کردم. پردازش احساسات آنقدرها هم که به نظر می رسد ترسناک نیست، اما واقعاً رهایی بخش است!

آیا حاضرید این احساس را داشته باشید؟

من به شما یاد می دهم که چگونه این کار را انجام دادم!

کلیک اینجا برای پیوستن به لیست انتظار برای آزادی غذا اکنون و اولین کسی باشید که می دانید چه زمانی دوباره باز می شود!

کار بعدی چیه…

  1. هر سوالی؟ در زیر نظر بدهید

  2. به کتابخانه رایگان ما دسترسی پیدا کنید پر از دستور العمل های سالم و خوشمزه، برنامه های غذایی، چالش ها، دوره های درخواستی، راهنماهای آنلاین، و کتاب های کاری که زندگی شما را تغییر می دهد! کلیک اینجا برای رسیدن به!

  3. بیا به من بپیوند گروه فیس بوک قبیله پرورش یافته و دسترسی به محتوای اختصاصی و دوره های آموزشی. بیایید در تماس باشیم!

  4. آیا به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ کتاب تماس رایگان شما برای استراتژی سالم و سرگرم کننده امروز!