۵ غذای طبیعی برای تقویت استقامت جنسی مردان به راحتی

به روزهای خوب قدیم فکر کنید و برای ما آسان است که ببینیم اجداد باستانی “غارنشینان” ما هرگز مشکلی برای “بلند کردن آن” ندارند. بیماری قلبی در آن زمان حتی “اختراع” نشده بود.

بدون غذاهای «فرآوری شده» مصنوعی، و با چنین رژیم‌های غذایی پر پروتئینی که همه آنها می‌خوردند، سطح تستوسترون آنها همیشه در حد طبیعی بود. رژیم‌های غذایی «پر پروتئین بالا، کم کربوهیدرات» آن‌ها عمدتاً مسئول تولید هورمون جنسی بود که همیشه مقدار زیادی برای حفظ آن‌ها وجود داشت – یعنی روز و شب.

گوشت قرمز: من معتقدم گوشت گاو و بره بهترین غذاهای مغذی “واقعی” هستند. ترکیب پروتئین در این غذاها تقریباً نزدیک به کامل در نظر گرفته می شود که منبع خوبی از کراتین است که ما را قوی تر و پرانرژی می کند. گوشت قرمز همچنین حاوی مقدار زیادی ماده مغذی coQ10 است که نه تنها برای سلامت قلب حیاتی است، بلکه برای سلامت جنسی نیز ضروری است، زیرا با قضاوت از ارتباط قوی بین اختلال نعوظ و بیماری قلبی، ناگفته نماند که coQ10 نقش مهمی ایفا خواهد کرد. در سلامت جنسی نیز

ماهی وحشی: بله، ماهی می تواند یکی از منابع اصلی غذایی باشد که حاوی جیوه و سایر سموم است و شما باید از خوردن بیش از حد آنها خودداری کنید، اما در صورتی که ماهی آزاد آلاسکا، ماهی خال مخالی، قزل آلا یا ساردین وحشی را انتخاب می کنید. ماهی‌های پرورش‌یافته در مزرعه، امگا ۳ زیادی مصرف می‌کنید و در نتیجه سود می‌برید. و این مگا دوز امگا ۳ نیز برای افراد آگاه از سلامت بسیار مهم است.

تخم مرغ: تخم مرغ غذای نهایی و کامل است. علیرغم شایعاتی که در مورد کلسترول بیش از حد تخم مرغ وجود دارد، روزانه به طور متوسط ​​۵ تا ۶ تخم مرغ کامل می خورم. جنین در حال رشد برای تولید هورمون های جنسی به این کلسترول نیاز دارد و مردان نیز همینطور. و آنها به استقامت جنسی مردان کمک می کنند. بنابراین، لطفاً مطمئن باشید که خوردن تخم مرغ زیاد شما را به بیمارستان نمی‌برد، بلکه به شما کمک می‌کند تا مردانگی خود را پس بگیرید.

لبنیات: لبنیات را می توان به بهترین وجه به عنوان “گوشت مایع” توصیف کرد زیرا حاوی پروتئین بسیار خوبی است. با این حال، شیر خام و ارگانیک در مقایسه با سایر شیرهای فرآوری شده بهترین است. پنیر و شیر کامل منابع فوق‌العاده‌ای از کلسیم و ویتامین D هستند. سطح استقامت جنسی مردان نیز می‌تواند تا حد زیادی با تامین این مواد مغذی افزایش یابد.

آجیل: آجیل سرشار از چربی‌های تک غیراشباع سالم، منبع خوب دیگری از پروتئین است. بادام و گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ مغذی، ویتامین E، فیبر، پتاسیم و بسیاری از مواد معدنی دیگر هستند. سایر گزینه های خوب گردو، ماکادمیا، بادام هندی و آجیل برزیلی هستند. در مورد تنقلات، آنها نسبت به چیپس و کراکر گزینه های بسیار بهتری هستند. انجام این کار به بهبود سطح استقامت جنسی مردان نیز کمک می کند.

عوامل دیگری مانند نوشیدن بیش از حد الکل و سیگار نیز تأثیر زیادی بر استقامت جنسی مردان و عملکرد جنسی مردان دارند. چند نوشیدنی بیش از حد، مرد را بی‌فایده می‌کند، و همینطور سیگار کشیدن بیش از حد. نعوظ جامد به رگ های خونی انعطاف پذیر نیاز دارد که به راحتی منبسط شوند. سیگار کشیدن رگ‌های خونی را سفت می‌کند و آنها را باریک می‌کند تا مقدار مناسب خون مورد نیاز برای نعوظ را هدایت کند.