5 نکته بلیط فوق العاده ساده اما بسیار مثر


برای تم ذهن سپتامبر 2021 ، نکات ساده ای را که باید رعایت کنید ، نکات بهداشت روانی را برای ارتقای تاب آوری و رفاه از طریق مراقبت از خود به اشتراک می گذاریم.

تنیس؟ شاید؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما مکرر می شود ، می تواند سخت تر بماند و اطمینان حاصل کند که ما بر رفاه روانی و احساسی خود مقدم هستیم. با این وجود ، او شایسته توجه ذهن و بدن است خوشبختانه شکنجه بردن های کوچک به طور روزانه آسان تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

برای یافتن برخی از بهترین نکات بهداشت روانی که پشت سر ما (و علم!) قرار دارند ، به خواندن ادامه دهید.

5 نکته درباره بلیط که واقعاً کار می کند

در اینجا برخی از نکات مراقبت از خود برای سلامت روان را مشاهده می کنید.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، فشار دادن به قهوه و عجله برای شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید روی روال عادی خود فکر کنید.

برای یک شوخی کمتر دیوانه کننده ، سعی کنید صبح را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای شروع آرامش و پایه گذاری مزایای مدیتیشن ، کوچک شروع کنید ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه. اما اگر از شما می خواهید برای پیاده روی طولانی مدت ترجیح دهید ، تمرین ثابت کلید است. می توانید مدیتیشن خاموش انجام دهید ، از بین برنامه برنامه درسی انتخاب کنید یا به سادگی توجه یا تأیید خود را به روز خود معطوف کنید. (امیدوارم دم نوش صبح شما و ایمیل ها نتوانند منتظر بمانند!)

2. راه رفتن و صحبت کردن

هر روز صبح ، در حین ناهار یا بعد از کار ، مدتی را صرف انجام ورزش و احساسات خوب با پیاده روی با یک دوست یا تماس با آنها در راه کنید. زمان گذراندن در خارج از کشور (با تشکر از شما ، طبیعت!) ، اما همچنین دوز سالم پیوندها ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی.

3. بریکس را انتخاب کنید

PSA: کار از کار جدا می شود! فرسودگی شغلی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شده است. این که آیا چند روز استراحت کوتاه در طول روز کاری خود داشته باشید یا از مشتی تمرینات فصلی مانند تکنیک پومودورو برای افزایش بهره وری و مدیریت استفاده کنید. زمان. استرس برای انجام مراقبت از خود در حین کار ، موارد اساسی را تجزیه می کند.

همچنین ، برای ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً از تعطیلات خود لذت ببرید و به خود اجازه دهید در مواقع نیاز به یک روز مرخصی برای سلامت روان بپردازید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به کیفیت زندگی بالاتری کمک می کند ، که هم برای تلفن شما و هم برای ساعت مفید خواهد بود. (بله در صورت تاخیر)

4. خود مراقبتی در مورد مراقبت از خود

نکته مهم دیگر ذهن این است که زمان کافی را برای تفکر و استراحت اختصاص دهید. در مواقع لزوم اهداف را تعیین کنید و زمان مناسبی را برای توسعه “من” و بهبودی از خواسته های کار ، روابط و نقش های خود فراهم کنید.

برای پیشرفت بیشتر ، دوست دارید مراقبت از خود یک روزنامه نگار را بیاموزید. نوشتن افکار ، ایده ها و افکار خود – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد که در آنجا بمانید ، صادقانه با خود چک کنید و پیروزی های سلامتی خود و زمینه های بهبود موقت را پیگیری کنید.

5. مدیریت اعلان ها با Adaptogens

علاوه بر برنامه های روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند استرس را کاهش دهند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل ها برای ایجاد استرس مصرف کنید ، که شامل تعدیل کننده ها مانند ashwagandha و گلهای rhodiola است. سازگارها به ذهن و بدن شما کمک می کند تا در برابر عوامل استرس زا (از نظر جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شوند که به آرامش ، آرامش و جمع آوری بیشتر هنگام بروز چالش ها کمک می کند.

EVM دو مکمل سازگار عالی برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Calm Sweet (مخصوصاً آدامس گیلاس تلخ ashwagandha) و Big Chill (مکمل گل رز Rhodiola).

نتیجه نهایی این است

با رعایت برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد دلخواه) ، بهتر می توانید استرس ، خستگی و موارد دیگر را کنترل کنید. به عنوان مثال ، دانستن اهمیت تمرینات مداوم مراقبت از خود ضروری است ، زیرا واقعاً برای ذهن شما اهمیت دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *