8 نقل قول الهام بخش برای سلامت روان از افراد مشهور


افراد مشهور با چیزهای زیادی شناخته می شوند: کمد لباس های پر زرق و برق ، روال معمولی فیلم های درجه 12 ، شکم های زیبا ، فیدهای معروف اینستاگرام ، و چند مورد دیگر. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیکنان ، موسیقیدانان و سایر شخصیت های برجسته به یک شخصیت کاملاً متفاوت تبدیل شده اند: یک قهرمان سلامت روان. این ستاره ها با ارائه توصیه های حکیمانه در طول راه ، به پیشبرد گفتگو در مورد عادی و سلامت روان کمک می کنند.

از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان از برخی از بزرگترین جشن های زمان ما استفاده کنید. با یادگیری “نه” گفتن برای درمان ، شما 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان و خود به طور کامل خواهید آموخت.

خواندن شماره 1: بر “شما” تمرکز کنید ، نه آن چیزی که جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلس ، ژیمناست بدنسازی پس از خروج از مسابقه فینال تیم های المپیک 2020 توکیو به ESPN گفت: “ما همچنین باید به خودمان توجه کنیم ، زیرا در پایان روز ما هنوز مرد هستیم.” “بنابراین ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم تا اینکه به آنجا برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم.”

تأثیرات و نظرات نتیجه توجهات زیادی است که ورزشکاران در طول تاریخ نه تنها از سلامت روانی برخوردار هستند ، بلکه Rachel Wright ، LMFT ، جنس ، رابطه و سلامت روان نیز می گوید ایده قرار دادن خود در موقعیت به عنوان مخالف. تا ده ها سال بر جامعه تأثیر بگذارد او می گوید: “حتی در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، گفت که باید برخی باورهای غیر منطقی وجود داشته باشد که می تواند علائم جدی ایجاد کند.” رایت توضیح می دهد: “سیمون دقیقتر از آن است که این اقتدار را بشناسد.” “هنگامی که ما عمدا در جهان کار می کنیم ، احساسات ، تجربیات ، افکار و احساسات خود را درک نمی کنیم. ما باید هر دو در داخل ، اگر نه بیشتر ، به خارج از دولت نگاه کنیم.

تنظیم برنامه های خود و شناختن خود می تواند به شما کمک کند تا ابتدا مشاوره بهتری داشته باشید و سلامت روان خود را در اولویت قرار دهید.

درس شماره 2: همه می توانند کمک کنند.

زن به جلسه درمانی

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “یک یادآوری دوستانه برای شنیدن هر کسی: درمان هرگز چیزی نیست که از آن شرمنده باشید.” “همه می توانند به یک درمانگر کمک کنند. مهم نیست سن آنها چقدر” افتخار “است.

رایت ثانیه این او گفت: “به معنای واقعی کلمه همه آنها می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و عاشق پرش هستم. من بیشتر درباره خودم می آموزم ، غم و اندوه خود را مهار می کنم ، رشد می کنم و می دانم که کسی را دارم که در صورت نیاز به من زنگ می زند. ”

این یک مغالطه است ، به همین دلیل لازم است که من از عادل شروع کنم ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای انجام درمان ، اما وقتی نقطه عطفی وجود ندارد این است که شما واقعاً می توانید با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. سپس ، هنگامی که اتفاقی در حال رخ دادن است ، می دانید که برای هر مکانی که نیاز دارید فضای امنی برای حرکت دارید. ‘

خواندن شماره 3: آنها افکار شما نیستند.

کریستن بل بازیگر زن در قسمت 2016 برای “غم برای من غم نیست” مجله TIMEبه “من روز بدی و سرگرمی زیادی نداشتم. این احساس تنهایی و تنهایی را کاملاً جدید و کاملاً متفاوت به من داد. این یک خستگی کامل بود و یک ذهن نزدیک من بود. من هیچ احساسی نداشتم ، مثل خودم هیچ چیزی برای ارائه نداشتم ، مثل اینکه من شکست خورده بودم. اکنون ، با درخواست کمک ، می بینم که این افکار ، البته بدتر از این نمی تواند باشد. برای من مهم است که در این مورد بنویسم تا افراد در موقعیت مشابه بتوانند درک کنید که هستند نه بی ارزش و ارائه چیزی ما همه کارها را انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت زنگ تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی افسرده یا مضطرب هستیم ، یا یکی دو روز سخت داریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه نامتعادل است ، که می تواند افکار ناراحت کننده و گاهی آزاردهنده و خطرناک ایجاد کند.” “اگر متوجه نشویم که این افکار از اختلالات روانی ناشی می شوند ، می توانیم تصور کنیم که آنها واقعی هستند و در جهان چنین عمل می کنند.”

بیاموزید که دریابید کدام افکار به شما خدمت نمی کنند یا واقعاً “شما” نیستند می توانند این فکر را بشکنند. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به یافتن آنچه در حال انجام است کمک می کند ، و گفتگوی درمانی مداوم به شما در کنترل الگوهای فکری منفی کمک می کند. این همچنین می تواند مغز را تغییر داده و روشهای عصبی جدیدی را برای ایجاد دستگاههای سالم و دقیق ایجاد کند. “

خواندن شماره 4: بدون تو همه چیز را احساس می کنی.

زنی که در یک مجله مشغول نوشتن یک لیوان قهوه از پنجره خود است ، نحوه دستیابی به تعادل بین کار و زندگی را کشف می کند

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام خود نوشت: “من چند سال است که خیلی جنون را تحمل کرده ام.” “پس از اشتیاق صادقانه ، از غم به عنوان وسیله ای برای قدردانی استفاده کردم. متواضع و سپاسگزارم که می توانم اینها را احساس کنم احساسات ، زیرا می دانم که می توانم شادی را احساس کنم زیرا عاشق غم هستم.

رایت بر این عقیده ایستاده و به ما می گوید که ما نمی توانیم به طور انتخابی احساسات خود را فلج کنیم. او توضیح می دهد: “اگر ما محبت هایی را که احساس می کنیم جدی تر یا دشوارتر هستند کنار بگذاریم ، این احساسات چشایی را نیز کنار می گذاریم و به شدت به عنوان لذت و نه به عنوان شادی ، به شدت افسرده هستیم.” “لیزو توضیح می دهد که او می تواند تأثیر بیشتری داشته باشد زیرا توانایی خود را برای تجربه زمان افزایش داده است. با احساس ناراحتی ، بیشتر همه چیز را احساس می کند.

یافتن راه هایی برای کمک به ایجاد کانال های احساسی شما می تواند به شما کمک کند ، چه روزنامه باشد ، چه نقاشی ، آموزش ، و یا سایر موضوعات مثبت.

خواندن پنجم: از صحبت کردن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو اعلام کرد قطع كردن در سال 2017 ، “من به کسی توصیه می کنم که بی سر و صدا مبارزه می کند ، لازم نیست که اینطور زندگی کنید.” لوواتو ، که در مورد مشکلات آنها با سلامت روانی صحبت می کرد ، افزود: “شما نباید ساکت باشید. شما نمی توانید سکوت کنید. شما با یک بیماری روانی خوب زندگی می کنید ، فقط می توانید آن را برای کسی فاش کنید ، زیرا بسیار مهم است که تجربه خود را با مردم به اشتراک بگذارید تا بتوانید به آنچه نیاز دارید کمک بگیرید. “

رایت موافق است که صحبت از سلامتی می تواند برای سلامت روان شما تفاوت ایجاد کند. رایت می گوید ، با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوع خاصی از بیماری روانی را تجربه می کند ، اما “ما فکر می کنیم تنها ما هستیم که تا به حال درد را تجربه کرده ایم.” که به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما مبارزات خود را با دیگران در میان می گذاریم ، خود را به عنوان افرادی دوست داشتنی نشان می دهیم و به دیگران در آنجا نشان می دهیم که درد و کشتی بخشی از زندگی است.”

خواندن شماره 6: گفتن درست نیست.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا به نظر نمی رسد که هیولا از طرف مادر آمده است؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع به گفتن چیزی نکردم.” “حالا این کار را نکن. من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن تصویر را نمی فهمم ، به آن نمی رسم ، در کنار آن نمی ایستم ، زیرا این چیزی نیست که من ایستاده ام.” مطمئناً دیر کنید ، به خاطر داشته باشید که من کیستم. و سپس به خانه می روید و در آینه نگاه می کنید و می گویید: “بله ، من نمی توانم با شما شب به شب چون او ، من آن مرد را می شناسم.

به گفته رایت ، آتش سوزی بی وقفه ای که مردم را خوشحال می کند راهی مطمئن برای از بین بردن خود به طریقی دیگر (یا هر روش دیگری) است. او می گوید: “وقتی این را به صراحت می گوییم یا نه ، ما خود و اهداف ، محدودیت ها و ترجیحات خود را مشاهده می کنیم.”

طبق نظرسنجی از Bottom ، تعیین محدودیت همچنین می تواند از فرسودگی شغلی جلوگیری کند ، که در حال افزایش است.

درس هفتم: استراحت به معنای شکست نیست.

در بیانیه اختصاصی به مردان در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس عالی برای ما گذاشت. اول ، این که سلامت ذهن و سلامت بدن به طور پیچیده ای با هم مرتبط هستند.

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش من لوپوس را باز کردم ، بیماری که به طرق مختلف بر افراد تأثیر می گذارد. من دریافتم که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند از عوارض لوپوس باشند که می تواند چالش های خاص خود را نیز به همراه داشته باشد.

و بله ، خوب است که سرعت خود را کاهش دهید ، و می گوید: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم ، و تصمیم گرفته ام که قبل از زمان بهتر است کمی وقت بگذارم.”

رایت می گوید شهامت رسیدن به این مرحله بسیار زیاد است ، اما بسیار ضروری است. “جامعه ما” بنابراین متمرکز بر بهره وری است که این باید یک بحث باشد. استراحت به اندازه قسمتی که در آن هستید اهمیت دارد انجام دادنبه او توضیح می دهد که چگونه ارتباطات با گفتار و شنوایی تأثیر می گذارد ، زیرا یک شخص از بازیگر و هستی تشکیل شده است. “بالاخره ما انسان هستیم” موجوداتغیر بشر به یکدیگربه

خواندن شماره 8: با دوستان خود تماس بگیرید.

تماس تصویری مرد با زن

در حال حاضر بدنام او نیویورک در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید که “با پرسیدن” آیا شما خوب هستید؟ ”

او نوشت: “تا آنجا که من می روم ، تا آنجا که می توانم در بدن ، تا آنجا که می توانیم ، این درست است که ما بیش از هر زمان دیگر به هم نزدیک هستیم و برای امسال ما تک تک ما را تحمل کرده ایم.”

جستجوی دیگران را تمرین کنید چطور هستید؟ براستی این به انجام مکالمات آنی و درون جاده ای به طور معمول در مورد بهزیستی روحی و روانی در محل کار یا با دوستان و خانواده کمک می کند. حتی ، به نظر می رسد ، شجاع ترین مردان ، که آنها را می شناسید ، گاهی اوقات باید به شانه های خود تکیه دهند.

رایت می گوید: “حیوانات انسانی انسان هستند و من آنها را از نظر روحی و روانی رشد نداده ام.” بیماریهای روانی ، مانند اضطراب و ناراحتی ، نشانه های تنهایی و تنهایی را در بین دیگران دارند. همانطور که با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، همچنان در ارتباط هستیم و بیشتر از خود حمایت می کنیم. “



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *