۹ راه برای سالم ماندن در طول ویروس کرونا – مشاور تغذیه جیل وست



شماره ۴: غذاهای راحت بخورید.

می دانم اولین چیزی که به آن فکر می کنید ماکارونی و پنیر، پای قابلمه مرغ، مرغ سوخاری و بستنی است. اینها غذاهایی نیستند که من به آنها فکر می کنم. غذای راحتی نباید بمب کالری باشد! غذا نیز می تواند رضایت بخش، آرامش بخش و سالم باشد. این را امتحان کن سوپ عدس یا سوپ سبزیجات مدیترانه ای برای یک گزینه غذای راحت خوشمزه و مغذی. اگر میل به شیرینی دارید، این یکی را امتحان کنید بری کریسپ ۲. این به نقطه شیرینی می رسد، و شما به طور همزمان توت های مغذی و حافظه دار دریافت می کنید.

شماره ۵: رایحه درمانی:

راه های زیادی برای آوردن عطر خوب به روز شما وجود دارد. بیرون رفتن برای استشمام گل های بهاری، درختان کاج، گیاهان و دیگر عطرهای طبیعت یکی از چیزهای مورد علاقه من است. من تقریباً هر شب شمع روشن می کنم و در طول روز در دفترم شروع به روشن کردن آنها می کنم زیرا بوی وانیل واقعاً آرامش بخش است. و البته، پخش کننده های اسانس می توانند اثرات آرامش بخش شگفت انگیزی ایجاد کنند.

شماره ۶: در تماس باشید

با توجه به اینکه بسیاری از ما در حال حاضر برای جلوگیری از انتشار COVID-19 در خانه می مانیم، می تواند واقعاً منزوی شود! حضور در فضای باز و دیدن افراد دیگر از فاصله کمی می تواند کمک کننده باشد، اما داشتن زمان تماس واقعی بسیار کمک می کند! به طور منظم با دوستان و خانواده تماس بگیرید، از Face-time استفاده کنید (اگر گوشی هوشمند دارید) یا کنفرانس ویدیویی را امتحان کنید تا بتوانید چهره افراد را ببینید و احساس ارتباط بیشتری کنید. Zoom یکی از گزینه هایی است که من واقعاً از آن راضی بودم و آنها یک نسخه رایگان دارند که به شما اجازه می دهد جلسات ۴۰ دقیقه ای را برنامه ریزی کنید.

۷. یک وبلاگ سپاسگزاری راه اندازی کنید

در مواقع استرس و اضطراب شدید، فکر می کنم این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای بهبود خلق و خو و حفظ دیدگاه خود انجام دهید. هر روز یک لحظه به فکر کردن در مورد آنچه برای شما مهم است یا با ارزش است، بسیار شفابخش است. این مجله، روزهای خوب با شکرگزاری شروع می شود، مورد علاقه من است. من خودم استفاده میکنم و چند بار هدیه دادم.

۸. غذاهای سالم برای مغز بخورید