۹ میان وعده مغذی بدون لبنیات برای کودکان نوپا


ماست جو دوسر بدون لبنیات

این ممکن است تقلب به نظر برسد، اما دلیل خوبی وجود دارد که گزینه دوم ماست در اینجا ظاهر می شود.

ماست با جو دوسر یک میان وعده گیاهی خوشمزه برای کودکانی است که باید رژیم غذایی بدون شیر و سویا را دنبال کنند.

ماست حاوی جو می تواند کمی پروتئین کمی داشته باشد. پاشیدن آجیل یا دانه ها می تواند محتوای پروتئین را تا حد زیادی افزایش دهد.

به یاد داشته باشید، برای جلوگیری از خطر خفگی، آجیل کامل و بادام زمینی نباید به کودکان زیر پنج سال داده شود.

راه حل آسان این است که آن را خرد کنید، خرد کنید یا از کره آجیل برای مقداری چربی و پروتئین سالم استفاده کنید.

مشاوره

نوع جو دوسر به نام Oatgurt با ید غنی شده است و یک امتیاز بزرگ برای بچه هایی است که به طور منظم ماهی سفید نمی خورند.

ماست ساده بدون لبنیات کوکو با کلسیم اما بدون ید غنی شده است. این محدوده به ویژه جالب است زیرا حاوی پروبیوتیک‌های زنده است (اما این نباید مانع از معامله شود).

می توانید از مکمل پروبیوتیک جداگانه استفاده کنید. در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید ۱۲ بهترین پروبیوتیک برای کودکان.

ماست بدون لبنیات و جو دوسر نیز به عنوان میان وعده بدون سویا و لبنیات برای بچه ها استفاده می شود.

درباره ماست بدون لبنیات برای نوزادان بیشتر بدانید.